[80 B4 1.9 TD] Objawy przegubu wewnętrznego
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7
- Rejestracja: 08 paź 2012, 15:59
- Lokalizacja: Poznań / Serock
- Kontakt:
- mayday2001
- Forum Audi 80
- Posty: 190
- Rejestracja: 29 sty 2011, 19:55
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Podepnę się pod temat
Mam podobne objawy czyli trzęsie całą budą (jakby się koło odkręcało), delikatnie szarpie kierownicą i to wszystko w przedziale 80-100km/h, później ustaje wszystko do 150 km/h i zaczyna się od nowa nie sprawdzałem kiedy znowu ucichnie :mrgreen: .
Co do zawieszenia delikatny luz jest na 2-óch tulejkach sanek reszta tip-top, na półosiach wyczułem luz na prawym wew. przegubie ok.2-3 mm. i rodzi się pytanie czy taki mały luz ma wpływ na to co się dzieje w mojej babci ???????????????
Aha auto: B3 1.8 PM 90r. (koła proste i wyważone)
Mam podobne objawy czyli trzęsie całą budą (jakby się koło odkręcało), delikatnie szarpie kierownicą i to wszystko w przedziale 80-100km/h, później ustaje wszystko do 150 km/h i zaczyna się od nowa nie sprawdzałem kiedy znowu ucichnie :mrgreen: .
Co do zawieszenia delikatny luz jest na 2-óch tulejkach sanek reszta tip-top, na półosiach wyczułem luz na prawym wew. przegubie ok.2-3 mm. i rodzi się pytanie czy taki mały luz ma wpływ na to co się dzieje w mojej babci ???????????????
Aha auto: B3 1.8 PM 90r. (koła proste i wyważone)
- andrzejau
- Forum Audi 80
- Posty: 180
- Rejestracja: 28 paź 2010, 22:10
- Imię: Andrzej
- Model: Audi 80 B3
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.6 PP
- Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka / Ząbki
- Kontakt:
Cześć czołem...
Odgrzeję trochę temat. Od razu powiem: trzęsie kierownicą od około 100 km/h do jakichś 120/130 km/h, poniżej albo powyżej tych prędkości jest ok. Przy cofaniu słychać tykanie. Czytałem tutaj w temacie, że im szybciej się jedzie tym szybciej tyka. Nie sprawdzałem tego czy tak jest, ale raczej tak. Stukanie głuche, jak by linka ręcznego trącała o szpilki kół. Zauważyłem, że jedna śruba jest luzem w jednym przegubie wewnętrznym, dwóch nie ma, pozostałe są ok.
Niech ktoś mnie utwierdzi, czy to przegub: tak czy nie?
Pozdro.
Odgrzeję trochę temat. Od razu powiem: trzęsie kierownicą od około 100 km/h do jakichś 120/130 km/h, poniżej albo powyżej tych prędkości jest ok. Przy cofaniu słychać tykanie. Czytałem tutaj w temacie, że im szybciej się jedzie tym szybciej tyka. Nie sprawdzałem tego czy tak jest, ale raczej tak. Stukanie głuche, jak by linka ręcznego trącała o szpilki kół. Zauważyłem, że jedna śruba jest luzem w jednym przegubie wewnętrznym, dwóch nie ma, pozostałe są ok.
Niech ktoś mnie utwierdzi, czy to przegub: tak czy nie?
Pozdro.