[Wszystkie] Przestrzegam przed przegubami
Doc mowi prawde, bo rok temu wymienialem prawy przegub i 2 tygodnie temu wymienilem oslone na nowa bo zaczela parciec, a na przegubie mam przejechane ponad 40 tys. km i jest firmy qap chyba, cena tez byla mala jak na przegub, ale coz nie bylo innych na poczekaniu
Było:
Seat Ibiza 1,2 System Porsche
Jest:
(1) Audi 80 B4 Sedan FWD 2.0 ABT + LPG
(2) Audi A6 C4 Avant Quattro 2.8 30v AMX + LPG
(3) Audi A6 C6 Sedan Quattro 3.0 30v BBJ
Seat Ibiza 1,2 System Porsche
Jest:
(1) Audi 80 B4 Sedan FWD 2.0 ABT + LPG
(2) Audi A6 C4 Avant Quattro 2.8 30v AMX + LPG
(3) Audi A6 C6 Sedan Quattro 3.0 30v BBJ
- Brother_red
- Forum Audi 80
- Posty: 188
- Rejestracja: 21 sty 2007, 20:58
- Lokalizacja: Kwidzyn
- Doc
- Administrator
- Posty: 4624
- Rejestracja: 17 lis 2006, 22:35
- Imię: Andrzej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Kontakt:
Kupowanie GPD czy innego shitu i oddzielnie osłony za 30 zł nie ma sensu.
Najlepiej kupić od razu poważną firmę.
Najlepiej kupić od razu poważną firmę.
2006-11-17, Doc / Andrzej - założyciel jako pierwszy, największy, znany forum Audi80.PL. Ps: Polecam: iParts.pl
Moja Audi 80 B4 2.0, 115KM - zima
Moja Audi 80 B4 2.0, 115KM - lato.
Moja Audi 80 B4 2.0, 115KM - zima
Moja Audi 80 B4 2.0, 115KM - lato.
kupiłem autko w którym były nowe amorki gpd bo widziałem jeszcze pudełka właściciel zarzekał się że i przegub też nowy tej firmy.Amorki i sprężyny poszły won , kupiłem nowe amorki monrow , sprężyny i teraz czekam na przegub bo pomimo dobrej osłony i tego że po rozebraniu widać że jest świeży trzeszcz na prostych kołach . Przysłowie mówi że głupi traci dwa razy . gpd to może powietrze do kół dobre ma.
pozdrawiam
pozdrawiam
wcześniej b3 1.8 ne
c4 2.6 abc
b3 1.8jn
jest a41.8adr
c4 2.6 abc
b3 1.8jn
jest a41.8adr
- Doc
- Administrator
- Posty: 4624
- Rejestracja: 17 lis 2006, 22:35
- Imię: Andrzej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Kontakt:
Na prostych ? Tomku, upewnij sie czy to nie wewnętrzny.tomek a pisze:po rozebraniu widać że jest świeży trzeszcz na prostych kołach
Wewnętrzne mają to do siebie, że smar w nich po latach robi sie jakby to nazwać ... jak piach. Zacinają się i dlatego strzelaja stukają na prostych kołach.
Jeśli tak właśnie jest wlej mu strzykawką i igłą przez osłonę ze 150 ml oliwy, powinien uspokoić się. Rozbełta się oliwa ze starym smarem. To stary i prymitywny sposób, ale sprawdzony. Oczywiście zakup nowego Cię nie ominie.
2006-11-17, Doc / Andrzej - założyciel jako pierwszy, największy, znany forum Audi80.PL. Ps: Polecam: iParts.pl
Moja Audi 80 B4 2.0, 115KM - zima
Moja Audi 80 B4 2.0, 115KM - lato.
Moja Audi 80 B4 2.0, 115KM - zima
Moja Audi 80 B4 2.0, 115KM - lato.
Dzięki Doc ,ale myślę że przegub zbudowany z materiałów używanych do produkcji konserw spełni swoją rolę tylko w sklepie a nie tam gdzie jest przeznaczony. Można zastosować patent z olejem ale jeżeli to wewnętrzny trzeszczy to go zmienię i ten szmelc gpd. Holowanie kosztuje więcej i poco ten stres.
dzięki
dzięki
wcześniej b3 1.8 ne
c4 2.6 abc
b3 1.8jn
jest a41.8adr
c4 2.6 abc
b3 1.8jn
jest a41.8adr
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga