Stukanie zaczyna się od pierwszych metrów czyli 1 i stuka wraz z wzrostem prędkości stuka intensywniej, luzu góra duł właśnie nie ma, czy auto długo stało całą noc jak prawie co dzień jest w ciągłym użytku dojeżdżam do pracy, jest tylko ten niepokojący opór kręcąc półosią i przeskok i pukniecie nie wiem jak by może łożysko w rowerze się wysypało ale znowu biegi wchodzą bez najmniejszego zgrzytu czy problemu, a jeszcze sprawdzałem jak wsadziłem luz z górki to nie było słychać ale jak bieg i bez gazu to juz puka i tak samo jak się dodaje gazu też pukanie powraca od razu. Jak ktos by mógł pomóc bardzo bym był wdzięczny.LUPO pisze:czy stukanie u ciebie zaczyna się po pewnym czasie od ruszenia jak auto długo stało? i czy czuć luz jak szarpiesz półosią góra dół przy skrzyni?
[b4 abk] stukanie prawej polosi
przegub wewnętrzny na 100%-wrzucasz na luz jest brak oporów i nie stuka to tak samo jak przy zewnętrznym jak nie ruszasz gwałtownie na skręconych kołach,rozumiem że to jest taki sam odgłos
a wyciek ze skrzyni masz na wybieraku,simering sprawa groszowa,ale już nie tak łatwo wymienić
a wyciek ze skrzyni masz na wybieraku,simering sprawa groszowa,ale już nie tak łatwo wymienić
AUDI 100 C3 2.0 gaźnik
AUDI 80 1.8 PM i 2.0 ABT
AUDI A6 C4 2.0 16V ACE i 2.0 ABK
GOLF IV 1.9 AXR
AUDI 80 1.8 PM i 2.0 ABT
AUDI A6 C4 2.0 16V ACE i 2.0 ABK
GOLF IV 1.9 AXR
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Co do stuków:
Można zdemontować półoś i oba przeguby dokładnie wymyć w ropie i ponownie nasmarować smarem grafitowym. Dobrze założyć nowe gumy osłaniające. Jeżeli to nie pomoże to prawdopodobnie zostaje mechanizm różnicowy w skrzyni biegów.
Można zdemontować półoś i oba przeguby dokładnie wymyć w ropie i ponownie nasmarować smarem grafitowym. Dobrze założyć nowe gumy osłaniające. Jeżeli to nie pomoże to prawdopodobnie zostaje mechanizm różnicowy w skrzyni biegów.
1Z+1.4 bar+0.205+11mm na 021BD
Było 2.0 ABK+Stag300
Coś o ABK: topics77/b4-20-abk-male-kompendium-na-t ... 88845.html
b4-19-tdi-1z-moj-czerwony-avancik-t65772.html
https://www.audi80.pl/search.php/chiptuningvp?fref=photo
Było 2.0 ABK+Stag300
Coś o ABK: topics77/b4-20-abk-male-kompendium-na-t ... 88845.html
b4-19-tdi-1z-moj-czerwony-avancik-t65772.html
https://www.audi80.pl/search.php/chiptuningvp?fref=photo
możliweJózefoo pisze:Tak myślałem a co do tego przegubu to aż tak by się zacinał że czuc poządny opór i przeskok?LUPO pisze:a wyciek ze skrzyni masz na wybieraku,simering sprawa groszowa,ale już nie tak łatwo wymienić
Francis1982 pisze:Co do stuków:
Można zdemontować półoś i oba przeguby dokładnie wymyć w ropie i ponownie nasmarować smarem grafitowym. Dobrze założyć nowe gumy osłaniające. Jeżeli to nie pomoże to prawdopodobnie zostaje mechanizm różnicowy w skrzyni biegów.
tak jak napisałem wyżej jeżeli jest taki sam odgłos jak przy zewnętrznym podczas ruszania na skręconych kołach,a jest bardziej słyszalny bliżej skrzyni jest to przegub wewnętrzny
mycie,wymiana osłony i smarowanie powtórne będzie głupiego robotą
jak by był to różnicowy to by klepało też podczas jazdy na luzie!!!a nie klepie!!!
wyrzucenie na luz podczas toczenia pojazdu nie powoduje tego że przekładnia różnicowy przestaje pracować
AUDI 100 C3 2.0 gaźnik
AUDI 80 1.8 PM i 2.0 ABT
AUDI A6 C4 2.0 16V ACE i 2.0 ABK
GOLF IV 1.9 AXR
AUDI 80 1.8 PM i 2.0 ABT
AUDI A6 C4 2.0 16V ACE i 2.0 ABK
GOLF IV 1.9 AXR
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11726
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
to ciężko określić. Ja w b3 jeździłem około roku od momentu kiedy usłyszałem pierwsze hałasy przez cały czas szukając co to tak wali, a zewnętrzny urwał mi się po kilku psztyknięciach. Ale nie polecam tak długiej jazdy bo ,może Ci się urwać z najmniej oczekiwanym momencie.Józefoo pisze:Panowie a ile można pojeździć na takim pukającym przegubie?
WRC is for boys.
Group B was for men.
Group B was for men.
stuki w okolicy skrzyni
Witam mi popukuje co jakis czas w okolicy skrzyni w czasie jazdy i na luzie też patrzyłem do skrzyni niby dyfer ok olej czysty wieniec nie popuszczony na atakującym luzu nie napotkałem więc co to może być?zmieniać wewnętrzne przeguby?
RZYHU
stuki w okolicy skrzyni
Hm niby nic nie widać ale jeszcze raz sprawdzę w tyg jednego rozebrałem w tyg. i wymyłem i nasmarowałem nowym smarem ale żadnej reakcji na ten zabieg.
RZYHU
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga