Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 1Z] Czy mogę założyć takie wtryski?

hej
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 226
Rejestracja: 27 wrz 2010, 18:10
Lokalizacja: Tenczynek

[B4 1.9 1Z] Czy mogę założyć takie wtryski?

Post autor: hej » 29 mar 2016, 20:43

Mam pytanie czy mogę założyć takie wtryski http://olx.pl/oferta/wtryski-vw-audi-af ... e4Ekl.html jeśli tak to co potrzebuje do ich montażu czy jak wyjmę moje a mam auto na przepływce Bosch mam stare wtryski .Czy te palce co trzymają wtrysk będą pasowały?
hej

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5442
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 29 mar 2016, 20:47

Wszystko pasuje pod warunkiem, że masz dwu sprężynowe wtryski.

hej
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 226
Rejestracja: 27 wrz 2010, 18:10
Lokalizacja: Tenczynek

Post autor: hej » 29 mar 2016, 20:49

No chyba nie ja mam chyba te starszego typu
hej

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5442
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 29 mar 2016, 20:51

To dystanse potrzebujesz pod te łapki i przewody te metalowe przydałyby się.

hej
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 226
Rejestracja: 27 wrz 2010, 18:10
Lokalizacja: Tenczynek

Post autor: hej » 29 mar 2016, 20:55

a pod te łapki to co dać naktętki jakieś wystarczy ? a czy konieczna jest wymiana przewodów metalowych?
hej

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5442
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 29 mar 2016, 21:02

Mozna podgiąć te przewody trochę, ale nie polecam.
może być za mało z tymi nakrętkami.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 29 mar 2016, 22:33

Krzysiek 84 pisze:może być za mało z tymi nakrętkami.
Krzysiu ,zapmniałeś o ori szpilkach ,są za krótkie przy zmianie na wtryski dwuspręzynkowe i muszą być wymienione...najlepiej na ori jakie idą do mocowania dwuspręzynkowch .Przewody metalowe mozna popodginać ,ale oczywiscie zawsze lepiej założyć ori.Za dystanse posłuzy bezproblemowo nakrętka 8 ka...Najwiecej problemu może sprawić wykręcenie ori szpilek z głowicy,bo nie zawsze mają ochote się wykręcać ;-)
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5442
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 30 mar 2016, 07:19

Wyleciało z głowy o tych szpilkach,
Najlepiej byłoby wziąć wszystko z jakiegoś auta na części.

hej
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 226
Rejestracja: 27 wrz 2010, 18:10
Lokalizacja: Tenczynek

Post autor: hej » 30 mar 2016, 19:22

To powiedzcie mi jeszcze cy warto brać te wtryski z aukcji powyżej czy szukać takich jak mam u siebie czyli jednosprężynowe ma takie witek88
hej

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5442
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 30 mar 2016, 19:31

Nie cofaj sie do tyłu , bo na jednosprężynowych nic nie pomodzisz,
Każda ingerencja w modyfikacje silnika pociaga za soba na poczatek wymiane wtryskiwaczy.
I tylko dwu sprężynowe wchodzą w grę.

hej
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 226
Rejestracja: 27 wrz 2010, 18:10
Lokalizacja: Tenczynek

Post autor: hej » 30 mar 2016, 19:35

Czyli co mówisz żeby nie inwestować w jedno sprężynowe?
hej

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5442
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 30 mar 2016, 19:40

hej pisze:Czyli co mówisz żeby nie inwestować w jedno sprężynowe?
NIE ,
padnie CI sterujący i zostaniesz w czarnej d.... :mrgreen:

AdiGassler
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 206
Rejestracja: 14 gru 2013, 20:57
Lokalizacja: TKI

Post autor: AdiGassler » 30 mar 2016, 19:41

Z której strony masz wyjście kabelka idącego z wtrysku sterującego?
A6 C4 AAT (wtryski AEL 0.210)

Jak B4 to tylko w TDI

Podstawowa diagnostyka VAG świętokrzyskie. Tel. 570783700

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5442
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 30 mar 2016, 19:48

AdiGassler pisze:Z której strony masz wyjście kabelka idącego z wtrysku sterującego?
Ewentualnie nakrętki na wtryskach masz równo z pokrywą zaworów , czy są poniżej pokrywy :?:

hej
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 226
Rejestracja: 27 wrz 2010, 18:10
Lokalizacja: Tenczynek

Post autor: hej » 30 mar 2016, 20:32

Nakrętki na wtryskach tak poniżej pokrywy zaworów ,a wtyczka od sterującego chyba idzie w stronę kabiny
hej

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pompy wtryskowe i wtryskiwacze”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga