Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 1Z] JAk podłączyć kostkę pompy wtryskowej AFN do 1Z`a?

Awatar użytkownika
misiekdzwon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 599
Rejestracja: 12 lis 2007, 19:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Złotoryja

[b4 1Z] JAk podłączyć kostkę pompy wtryskowej AFN do 1Z`a?

Post autor: misiekdzwon » 17 mar 2011, 23:31

Witam
Mam zamiar wziąć się za przekładkę pompy i osprzętu z boschowskiego na pierburgowski. Pompę mam z silnika AFN od passata i tam jest kostka 7 pinowa http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 61917.html Czy jest ktoś w stanie mi zdradzić w jakiej kolejności mam łączyć piny w tej prostokątnej kostce, z tymi pinami z ori okrągłej kostki?
Będę wdzięczny za wszelkie rady ;)
Pozdrawiam
Piotr

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 18 mar 2011, 19:08

misiekdzwon pisze:Mam zamiar wziąć się za przekładkę pompy i osprzętu z boschowskiego na pierburgowski. Pompę mam z silnika AFN od passata i tam jest kostka 7 pinowa http://www.fotosik.pl/pok...fe23361917.html Czy jest ktoś w stanie mi zdradzić w jakiej kolejności mam łączyć piny w tej prostokątnej kostce, z tymi pinami z ori okrągłej kostki?
Ja bym na twoim miejscu ,bardziej martwił się o 68 pinów przy wtyczce kompa ,które musisz przepiąć wraz z nowym kompem ,bo te 7 pinów wtyczki pompy to dziecinna igraszka ,przy 68 pinach kompa ;-) No chyba że przekładasz cała wiązkę z wtyką,co wcale prostsze nie jest ;-) A tu proszę na zachętę <ok> okr1 prost1 .okr2 prost3.okr3 prost2.okr4 prost6.okr5 prost4.okr6 prost7.okr7 prost5
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

Awatar użytkownika
misiekdzwon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 599
Rejestracja: 12 lis 2007, 19:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Złotoryja

Post autor: misiekdzwon » 19 mar 2011, 00:18

Spokojnie MUNIOR, sprawę mam z grubsza obadaną i wiem co mnie czeka. Potrzebowałem tylko schematu podłączenia tej kostki, bo wiem że się da podłączyć, tylko nie wiedziałem który pin z pompy do którego pinu z instalacji, a teraz wiem, za co jestem wdzięczny <piwo>
W ogóle to zabrałem się dzisiaj za przekładkę i faktycznie łatwe to nie jest. Samo odkręcenie potencjometru gazu to istne cyrkowe sztuczki, nie mówiąc już o wyciągnięciu starej wiązki, bo nową mam i puszczę ją trochę inaczej, gdyż mam klimę i nie mogę za bardzo ściągnąć nagrzewnicy z dmuchawą- nawet nie chce mi się tego robić ;p
Jutro zobaczymy co się urodzi z tego wszystkiego. A jak się uda to nawet opis mogę zamieścić co i jak.
Pozdrawiam

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 19 mar 2011, 10:12

misiekdzwon pisze:W ogóle to zabrałem się dzisiaj za przekładkę i faktycznie łatwe to nie jest. Samo odkręcenie potencjometru gazu to istne cyrkowe sztuczki,
Akurat tego nie musiałeś ruszać ,zostaje stare i działa bez problemu ;-)
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

Awatar użytkownika
misiekdzwon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 599
Rejestracja: 12 lis 2007, 19:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Złotoryja

Post autor: misiekdzwon » 19 mar 2011, 11:32

Nie wiedziałem o tym że potencjometr gazu może zostać, ten nowy ma więcej przewodów i jest o innym numerze. Przynajmniej będę miał kompletny zestaw z pierburgowski ;)
Nadal się męczę z wyciągnięciem tej wiązki- jest bardzo sztywna i pewnie była zakładana, gdy na budzie nie było żadnego osprzętu, dlatego muszę sporo powykręcać, aby wyciągnąć wiązkę :evil: ehh...
Mam przynajmniej nadzieję że dzisiaj odpalę <ok>

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 19 mar 2011, 12:53

misiekdzwon pisze:Mam przynajmniej nadzieję że dzisiaj odpalę
Zanim zaczniesz kręcić rozrusznikiem ,odpal vaga i zobacz czy się przynajmniej łaczy z kompem ,jak się nie łaczy to szkoda kręcić ;-)
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

Awatar użytkownika
misiekdzwon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 599
Rejestracja: 12 lis 2007, 19:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Złotoryja

Post autor: misiekdzwon » 19 mar 2011, 20:51

Dzisiaj jednak nie dam rady. Ogólnie to chyba bym się tego nie podejmował gdybym wiedział że tyle roboty jest przy tym. Łatwiej było by lutować nową kostkę do kompa, a niżeli rozbebeszać całą instalację, ściągać kokpit i pół części z auta wykręcać! Jeszcze mam klimę, a to utrudnia wszystko.
Dzięki MUNIOR za info, na pewno tak zrobię ;)
Pozdrawiam

bartekjg
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 02 mar 2011, 18:00

Post autor: bartekjg » 25 mar 2011, 21:52

witam mam pytanie czy mając osprzet pierburga orginalnie moge załozyc pompe z passata tylko podlączyc piny w taki sposób jak to opisał MUNIOR okr1 prost1 .okr2 prost3.okr3 prost2.okr4 prost6.okr5 prost4.okr6 prost7.okr7 5prost czy to wystarczy
pozdrawiam i dziekuje za jaka kolwiek podpowiedz

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 25 mar 2011, 22:23

bartekjg pisze:witam mam pytanie czy mając osprzet pierburga orginalnie moge załozyc pompe z passata tylko podlączyc piny w taki sposób jak to opisał MUNIOR okr1 prost1 .okr2 prost3.okr3 prost2.okr4 prost6.okr5 prost4.okr6 prost7.okr7 5prost czy to wystarczy
Wystarczy
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

bartekjg
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 02 mar 2011, 18:00

Post autor: bartekjg » 26 mar 2011, 07:34

dzieki za pomoc
pozdrawiam

Janek504
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 07 mar 2009, 21:25
Lokalizacja: 12-100 szczytno

Post autor: Janek504 » 10 kwie 2011, 23:47

Jeśli chodzi o samą kostkę,to kostki zostawić w spokoju,a przelutować w nastawniku.
w.janek

bartekjg
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 02 mar 2011, 18:00

Post autor: bartekjg » 14 kwie 2011, 19:32

ja kupiłem w sklepie elektronicznym kostke do podłaczenia radia w bmw jedna jej strona pasuje do wtyczki prostokatnej prawie idealnie a druga wtyczke rozmontowałem piny z tej wtyczki oraz rozmontowałem wtyczke od swojej pompy okragłom powtykałem przewody do wtyczki tak jak to opisał MUNIOR i wszystko smiga nie chciałem rozbierac nastawnika a do rozlutowania chyba potrzeba go wymontować

Awatar użytkownika
hackthemilk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 587
Rejestracja: 14 maja 2009, 20:37
Lokalizacja: LTM-LHR

Post autor: hackthemilk » 16 sie 2012, 17:13

podłączam się do tematu

mam uszkodzone kable przy wtyczce
dołączam fotę w którym miejscu

Obrazek

pytanie - czy jest opcja rozebrania wtyczki aby ew. poprzycinać kable i dosztukować nowe?
AUDI - i wszystko jasne...
________________________________
Było i Jest Audi 80 B4 AVANT 94r 1Z 90km+
oraz
A3 8P 2008 1,6 MPI 102km

Awatar użytkownika
axell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1126
Rejestracja: 13 cze 2010, 08:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: axell » 16 sie 2012, 18:24

MUNIOR w razie potrzeby przeszczepia wtyczki tak że z tym nie ma żadnego problemu, samej wtyki raczej nie rozbierzesz, za kabel wołają kupę kasy, mi pomiarz krzyknął 100. Szukaj najlepiej rozwalonego potencjometru i przeszczep od niego wtykę.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 16 sie 2012, 19:59

hackthemilk pisze:pytanie - czy jest opcja rozebrania wtyczki aby ew. poprzycinać kable i dosztukować nowe?
Opcja jest ,tyle że wtyczka się nie rozbiera ;-) możesz wypiąć z niej tylko piny ,o ile wiesz jak 8-) najprościej dla ciebie będzie dosztukować ...trochę to rzeżba ,ale nie masz raczej wyjścia :mrgreen: Chyba że podeślesz mi ten nastawnik ,to przeszczepię ci cały ori przewód z wtyczką ,bo widzę że masz prostokątną,a takie mam na zbyciu 8-) O dostaniu ori okrągłych wtyczek można zapomnieć :-P
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pompy wtryskowe i wtryskiwacze”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga