[b4 1z] Jaki typ pompy 1z
-
- Forum Audi 80
- Posty: 9
- Rejestracja: 23 lis 2011, 12:49
[b4 1z] Jaki typ pompy 1z
Witam oznaczenie mojej pompy to pompa bosch r 440 bt 4012 et nr028130108m i niewiem czy to pompa górno czy dolno przelewowa prosił bym o pomoc
Ostatnio zmieniony 23 lis 2011, 14:23 przez Wojciech 18, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 9
- Rejestracja: 23 lis 2011, 12:49
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Tylko się nie zdziw jak po przełozeniu takiej pompy ,czy nastawnika ,będzie lipa ,jak nie od razu ,to za jakiś czas ...znalezienie w dobrym stanie samego nastawnika potencjometrycznego z audi ,mozna śmiało porównać do trafienia 6 tki w LOTTO jak już chcesz używkę to szukaj od BMW tds,albo Opla ...choć i tu ciężko znależć coś sprawnego ...najczęściej kasa wydana na używany nastawnik potencjometryczny ,to kasa wyrzucona w błoto ,o czym przekonało się wielu ,tyle że niewielu się tym pochwaliłokojak85 pisze:Sama pompa nie ma tu znaczenia. Jeżeli masz sprawny nastawnik to sam nastawnik możesz przełożyć
Wszystko się zgadzaMUNIOR pisze:Tylko się nie zdziw jak po przełozeniu takiej pompy ,czy nastawnika ,będzie lipa ,jak nie od razu ,to za jakiś czas ...znalezienie w dobrym stanie samego nastawnika potencjometrycznego z audi ,mozna śmiało porównać do trafienia 6 tki w LOTTO jak już chcesz używkę to szukaj od BMW tds,albo Opla ...choć i tu ciężko znależć coś sprawnego ...najczęściej kasa wydana na używany nastawnik potencjometryczny ,to kasa wyrzucona w błoto ,o czym przekonało się wielu ,tyle że niewielu się tym pochwaliłokojak85 pisze:Sama pompa nie ma tu znaczenia. Jeżeli masz sprawny nastawnik to sam nastawnik możesz przełożyć
Chodziło mi o to, że jeżeli padło coś w pompie a nie nastawnik to sam dół pompy nie ma znaczenia czy od Boscha czy Pierburga.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Michał to nie było do ciebie :-> ,bo wiem ze ogarniasz dobrze temat :mrgreen: tylko do Wojciech 18, bo jak nie trudno się domyslić ,ma problem z nastawnikiem ,a nie z pompą i łudzi się że zmiana pompy ,rozwiąże problem nastawnika ...czego mu życzę ,a co jest mało prawdopodobnekojak85 pisze:kojak85 napisał/a:
Sama pompa nie ma tu znaczenia. Jeżeli masz sprawny nastawnik to sam nastawnik możesz przełożyć
Tylko się nie zdziw jak po przełozeniu takiej pompy ,czy nastawnika ,będzie lipa ,jak nie od razu ,to za jakiś czas ...znalezienie w dobrym stanie samego nastawnika potencjometrycznego z audi ,mozna śmiało porównać do trafienia 6 tki w LOTTO jak już chcesz używkę to szukaj od BMW tds,albo Opla ...choć i tu ciężko znależć coś sprawnego ...najczęściej kasa wydana na używany nastawnik potencjometryczny ,to kasa wyrzucona w błoto ,o czym przekonało się wielu ,tyle że niewielu się tym pochwaliło Michał to nie było do ciebie ,bo wiem ze ogarniasz dobrze temat :mrgreen: tylko do Wojciech 18, bo jak nie trudno się domyslić ,ma problem z nastawnikiem ,a nie z pompą
Wszystko się zgadza
Chodziło mi o to, że jeżeli padło coś w pompie a nie nastawnik to sam dół pompy nie ma znaczenia czy od Boscha czy Pierburga.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 9
- Rejestracja: 23 lis 2011, 12:49
- misiekdzwon
- Forum Audi 80
- Posty: 599
- Rejestracja: 12 lis 2007, 19:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Złotoryja
-
- Forum Audi 80
- Posty: 9
- Rejestracja: 23 lis 2011, 12:49
- misiekdzwon
- Forum Audi 80
- Posty: 599
- Rejestracja: 12 lis 2007, 19:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Złotoryja
No bo najczęstszym efektem padania nastawnika jest szarpanie autem w czasie jazdy w okolicach 2 tyś. obrotów. A skoro, ani falowania obrotów nie było, ani delirki, to sprawa zagadkowa. Może Ci rozrząd przeskoczył i stąd ten problem, albo kąt wtrysku się przestawił. Dla próby odepnij wtyczkę od czujnika temperatury, aby świece zaczęły grzać, dawka paliwa się zwiększy i wtedy zobacz czy odpali, jak załapie to możliwe że wystarczy popracować nad ustawieniami, a nie wymienianiem pompy. W sumie to jeszcze koło pasowe wału może mieć luz i się przestawiło w złe miejsce, dlatego silnik nie odpala. Moim zdaniem, to na razie odepnij kostkę od niebieskiego czujnika temp. Jest on w króćcu z boku głowicy.
Ostatnio zmieniony 24 lis 2011, 22:51 przez misiekdzwon, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Statyczny kąt wtrysku sprawdż , i nie próbuj naprawiać tej usterki tam gdzie jesteś ,bo tysiąc euro to wieksza połowa ceny tego auta ,a za około tysiąca ,ale złotych zrobisz sobie przekładkę na osprzęt pierburga i zapomnisz o problemie.Kupowanie w ciemno pompy z nastawnikiem potencjometrycznym to duże ryzyko .Choć akurat wiem kto ma taką 100% pewną pompę z niewielkim przebiegiem do sprzedaniaWojciech 18 pisze:auto czasami cięzko odpalało a po odpaleniu dymiło na biało i tyle
Ostatnio zmieniony 24 lis 2011, 22:57 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.
- misiekdzwon
- Forum Audi 80
- Posty: 599
- Rejestracja: 12 lis 2007, 19:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Złotoryja
Tylko raczej sam nie zrobi tej przekładki, a tam pewnie nie znajdzie się mechanik, który się podejmie takiego czegoś, a jak się podejmie to za taką kasę, że szkoda gadać. Chyba że do Polski Wojciech wpadnie autem i tutaj ktoś mu przekładkę wykona, co uważałbym za najlepsze rozwiązania, ale podkreślam jeżeli walnięty jest nastawnik...MUNIOR pisze:za około tysiąca ,ale złotych zrobisz sobie przekładkę na osprzęt pierburga i zapomnisz o problemie