Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1,9 1Z] N 108 a tryb Basic Setting

ODPOWIEDZ
janks
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 05 cze 2011, 20:27

[1,9 1Z] N 108 a tryb Basic Setting

Post autor: janks » 05 cze 2011, 20:59

Witam wszystkich. Auto to audi B4 1Z. Statyczny kąt wtrysku 55, dawka 2,8. Auto odpala bardzo dobrze ale jest zmulone tzn. nie ma właściwego odejścia, charakterystycznego dla tdi. Problem polaega na tym, że nie działa funkcja basic setting - pomimo jej włączenia w chodzie silnika nic się nie zmienia. w logach dynamicznych grupy 04 kąt się przestawia ale w statycznych w grupie 04 dla zadanego kąta 2ATDC pompa wysterowuje na 3 BTDC. Do tego w grupie 013 w statycznych wszystkie trzy wskazania oscylują na -2,5 a nawet -3. Oznaczałoby to że strasznie komp zdejmuje dawkę. N 108 ma oporność 18 Ohm a wtrysk sterujący 108 Ohm. Naprawdę nie wiem w którym kierunku pójść, czy to jednak pompa n108 uszkodzony, czy może sterownik jest walnięty. Jakie jest Wasze zdanie?
Ostatnio zmieniony 05 cze 2011, 21:39 przez janks, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 05 cze 2011, 21:03

Zrób logi dynamiczne najpierw wklej na vaglog i podrzuc linki.

janks
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 05 cze 2011, 20:27

Post autor: janks » 05 cze 2011, 21:12

Dzięki za odzew. Logowałem to auto kilkukrotnie ale oczywiście bez BS bo ta funkcja w nim nie dziala

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 07 cze 2011, 09:33

janks pisze:Dzięki za odzew. Logowałem to auto kilkukrotnie ale oczywiście bez BS bo ta funkcja w nim nie dziala
BS dynamicznie nie zlogujesz ,tylko na jałowym ;-) A co do problemu to jak n108 przestawia kąt w czasie jazdy ,bym się tym nie przejmował ,choć faktycznie coś jest nie tak i niektóre pompy tak mają że nie przestawiają po przełączeniu w BS ,ja spotkałem taką jedną jak na razie ;-) ale tak jak mówiłem ,jak przestawia w czasie jazdy to nie ma się czym przejmować .Sterownik jako sprawcę bym raczej wykluczył ,bo przecież przestawia w trakcie jazdy.Jak będziesz się upierał żeby było tak jak powinno to mam na zbyciu i n108 i całą pompę ,oczywiście taką w której n108 przestawia jak trzeba ;-)

janks
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 05 cze 2011, 20:27

Post autor: janks » 09 cze 2011, 08:38

Dzięki Munior. Trochę się sytuacja rozjaśnia ale dlaczego te korekcje na wtryskach są tak duże na "-" i równo na każdym. Chyba dobrze interpretuję, że gdy jest "-" to komp ogranicza dawkę? Ciekawe dlaczego skoro w grupie 01 ustawiłem ją na 2,8 mg.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 09 cze 2011, 17:26

janks pisze:Trochę się sytuacja rozjaśnia ale dlaczego te korekcje na wtryskach są tak duże na "-" i równo na każdym. Chyba dobrze interpretuję, że gdy jest "-" to komp ogranicza dawkę? Ciekawe dlaczego skoro w grupie 01 ustawiłem ją na 2,8 mg.
To jaką ustawisz dawkę ,ma się nijak do korekcji na wtryskach ,może podlewać np.sterujący i na pozostałych trzech (bo sterującego nie widać :-/ ) bedą korekcje na minusie ...

janks
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 05 cze 2011, 20:27

Post autor: janks » 13 cze 2011, 14:24

Wtryskiwacz sterujący wymieniony - autko w końcu zaczyna normalnie jeździć. Munior miał rację, ten wtrysk dotyczczasowy był uszkodzony i podlewał, co wiązało się też z lekkim kopceniem z tyłu. Teraz jest o.k. Dziękuję za pomoc.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pompy wtryskowe i wtryskiwacze”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl