Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 TDI]opornik

MarcinexB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 334
Rejestracja: 20 paź 2013, 22:52
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: MarcinexB4 » 04 sty 2014, 17:34

Najlepiej ogarnąć trochę grosza, i wziąć sie za przełożenie z boscha na pierburga :-P
Komp 16bit+chip+wtryski AFN <ok>

Awatar użytkownika
bartek18150
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 846
Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
Kontakt:

Post autor: bartek18150 » 04 sty 2014, 19:59

wicher__91 pisze:Siema mam audi z nastawnikiem boscha mam taki problem że jadać ze stalą prędkością np. 100km/h puszczam gaz i ponownie wciskam to samochód nie reaguje tak jak by gaz się zaciął dopiero reaguje jak wcisnę sprzęgło obroty spadną i wtedy normalnie idzie lub zgaśnie więc wstawiłem opornik w kabel 2 i nic to nie zmieniło tylko samochód lepiej się zbiera. Zrobiłem coś nie tak czy opornik nie pomoże w tej sprawie??
Albo masz kupe syfu w nastawniku albo uszkodzony potencjometr.

wicher__91
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 49
Rejestracja: 15 lis 2010, 12:20

Post autor: wicher__91 » 05 sty 2014, 15:42

da się wyczyścić ten nastawnik??

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 05 sty 2014, 15:55

wicher__91 pisze:da się wyczyścić ten nastawnik??
Teoretycznie tak ,choć zwykle problemem są wytarte ścieżki potencjometru ,więc czyszczenie nic im nie pomoże ...praktycznie możesz spróbować wyczyścić jedynie ścieżki ,czasem są mocno brudne ,co utrudnia styk ... tylko do nich masz dostęp ,nie rozbierając nastawnika ....tylko delikatnie żeby nie pogiąć styków ...Bo rozebranie tego typu nastawnika ,żeby go nie uszkodzić ,to nie lada sztuka ...że nie wspomnę , o pużniejszym skalibrowaniu oporności ,któych zakresy musimy znać :roll:
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

Awatar użytkownika
bartek18150
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 846
Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
Kontakt:

Post autor: bartek18150 » 05 sty 2014, 22:42

Da sie wyczyscic, pod warunkie ze umiesz go wyjac i zamontowac poprawinie.

wicher__91
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 49
Rejestracja: 15 lis 2010, 12:20

Post autor: wicher__91 » 06 sty 2014, 20:58

A jak dekielek zdejmę to jak później ustawić oporność??

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 06 sty 2014, 21:44

wicher__91 pisze:A jak dekielek zdejmę to jak później ustawić oporność??
Obawiam się, że nie wiesz o czym piszesz :mrgreen: w związku z czym ,może lepiej tam nie grzeb,bo pogorszysz tylko sprawę ;-)
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

Awatar użytkownika
bartek18150
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 846
Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
Kontakt:

Post autor: bartek18150 » 06 sty 2014, 22:09

Munior dobrze mowi :shock:

wicher__91
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 49
Rejestracja: 15 lis 2010, 12:20

Post autor: wicher__91 » 06 sty 2014, 23:41

To kupie drugi nastawnik jak cos zepsuje :) to jak rozkrece to tylko dawke trzeba ustawic?

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5443
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 07 sty 2014, 10:18

wicher__91 pisze:To kupie drugi nastawnik jak cos zepsuje :) to jak rozkrece to tylko dawke trzeba ustawic?
Ciężko o sprawny nastawnik dzisiaj, a nowy ponad 1500 zł kosztuje,
Za mniejszą kase niż kupno nowego nastawnika zrobisz przekładke osprzętu i zapomnisz o problemie.
http://www.allegromat.pl/aukcja150871

http://www.allegromat.pl/aukcja150872

http://www.allegromat.pl/aukcja150873

http://www.allegromat.pl/aukcja150874

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 07 sty 2014, 17:41

Krzysiek 84 pisze:wicher__91 napisał/a:
To kupie drugi nastawnik jak cos zepsuje :) to jak rozkrece to tylko dawke trzeba ustawic?


Ciężko o sprawny nastawnik dzisiaj, a nowy ponad 1500 zł kosztuje,
Za mniejszą kase niż kupno nowego nastawnika zrobisz przekładke osprzętu i zapomnisz o problemie.
Dajcie spokój chłopakowi 8-) sam musi się przekonać ,czym pachnie walka z potencjometrycznym wynalazkiem ;-) choć czasem warto posłuchać rad starszych kolegów ,a w tym przypadku szczególnie ,bo tu "faile" idą w setki złotych :-/
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

Awatar użytkownika
Francis1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1728
Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Francis1982 » 07 sty 2014, 18:03

Krzysiek 84 pisze:
_Dave pisze:
pewnie masz bosh'a... :/ przekladka na pierdburga jest otwarciem drogi do POWAZNYCH modow :)
Moge to potwierdzić <ok>
A i dorzucę pompę hybrydę <ok>

Jak zmieniać nastawnik to co stoi na przeszkodzie chociażby na 11mm przerobić i sterownik 16 bitów <ok>

W tej konfiguracji 140-150 KM oraz 350 Nm na dobrych wtryskach AFN...

Wydatek w granicach 1500 do 2000 PLN max i radość z jazdy bezcenna... <ok>

Potem już tylko wtryski, turbo i IC hamuje... jak chce się mieć więcej...

Zapomniałem. Kondycja silnika typu kompresja na zimnym i ciśnienie oleju na jałowym i wyższych obrotach.

matek10912
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 406
Rejestracja: 24 mar 2012, 08:07
Imię: Mateusz
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik:
Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
Kontakt:

Post autor: matek10912 » 07 sty 2014, 19:04

Francis1982, przy tych modach co ja mam jest ok. 140 KM i ponad 300 Nm, nie wiem bo nie mierzylem. Gdzie ja mam wtryski o.210 a nie 0.205 , ale to pewnie dlatego ze wzgledu na ekonomie tak malo... No i mysle ze turbawka T2 dalaby rade udzwignac doladowanie rzedu 1.6 bara tylko wiadomo icek blokuje :mrgreen: sory za wysyp w temacie ale koledzy przedmowcy maja racje. Nie kombinuj z wywalaniem kasy w bloto na jakies boschowski "shit" tylko w tej kasie juz masz praktycznie kompletna przekladke. A potem juz modzenie to czysta przyjemnosc :mrgreen:
https://audi80.pl/audi-b4-19tdi-by-matek-vt68826.htm
Przekladka MUNIOR :-) + pompa AFN+glowiczka 11mm + wtryski Volvo + 1,4bara + soft by KOSTRZ :mrgreen:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pompy wtryskowe i wtryskiwacze”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga