[B4 1.9 TDI]opornik
-
- Forum Audi 80
- Posty: 334
- Rejestracja: 20 paź 2013, 22:52
- Lokalizacja: Siedlce
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt:
Albo masz kupe syfu w nastawniku albo uszkodzony potencjometr.wicher__91 pisze:Siema mam audi z nastawnikiem boscha mam taki problem że jadać ze stalą prędkością np. 100km/h puszczam gaz i ponownie wciskam to samochód nie reaguje tak jak by gaz się zaciął dopiero reaguje jak wcisnę sprzęgło obroty spadną i wtedy normalnie idzie lub zgaśnie więc wstawiłem opornik w kabel 2 i nic to nie zmieniło tylko samochód lepiej się zbiera. Zrobiłem coś nie tak czy opornik nie pomoże w tej sprawie??
-
- Forum Audi 80
- Posty: 49
- Rejestracja: 15 lis 2010, 12:20
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Teoretycznie tak ,choć zwykle problemem są wytarte ścieżki potencjometru ,więc czyszczenie nic im nie pomoże ...praktycznie możesz spróbować wyczyścić jedynie ścieżki ,czasem są mocno brudne ,co utrudnia styk ... tylko do nich masz dostęp ,nie rozbierając nastawnika ....tylko delikatnie żeby nie pogiąć styków ...Bo rozebranie tego typu nastawnika ,żeby go nie uszkodzić ,to nie lada sztuka ...że nie wspomnę , o pużniejszym skalibrowaniu oporności ,któych zakresy musimy znać :roll:wicher__91 pisze:da się wyczyścić ten nastawnik??
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 49
- Rejestracja: 15 lis 2010, 12:20
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 49
- Rejestracja: 15 lis 2010, 12:20
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Ciężko o sprawny nastawnik dzisiaj, a nowy ponad 1500 zł kosztuje,wicher__91 pisze:To kupie drugi nastawnik jak cos zepsuje to jak rozkrece to tylko dawke trzeba ustawic?
Za mniejszą kase niż kupno nowego nastawnika zrobisz przekładke osprzętu i zapomnisz o problemie.
http://www.allegromat.pl/aukcja150871
http://www.allegromat.pl/aukcja150872
http://www.allegromat.pl/aukcja150873
http://www.allegromat.pl/aukcja150874
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Dajcie spokój chłopakowi 8-) sam musi się przekonać ,czym pachnie walka z potencjometrycznym wynalazkiem choć czasem warto posłuchać rad starszych kolegów ,a w tym przypadku szczególnie ,bo tu "faile" idą w setki złotychKrzysiek 84 pisze:wicher__91 napisał/a:
To kupie drugi nastawnik jak cos zepsuje to jak rozkrece to tylko dawke trzeba ustawic?
Ciężko o sprawny nastawnik dzisiaj, a nowy ponad 1500 zł kosztuje,
Za mniejszą kase niż kupno nowego nastawnika zrobisz przekładke osprzętu i zapomnisz o problemie.
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
A i dorzucę pompę hybrydę <ok>Krzysiek 84 pisze:Moge to potwierdzić <ok>_Dave pisze:
pewnie masz bosh'a... przekladka na pierdburga jest otwarciem drogi do POWAZNYCH modow
Jak zmieniać nastawnik to co stoi na przeszkodzie chociażby na 11mm przerobić i sterownik 16 bitów <ok>
W tej konfiguracji 140-150 KM oraz 350 Nm na dobrych wtryskach AFN...
Wydatek w granicach 1500 do 2000 PLN max i radość z jazdy bezcenna... <ok>
Potem już tylko wtryski, turbo i IC hamuje... jak chce się mieć więcej...
Zapomniałem. Kondycja silnika typu kompresja na zimnym i ciśnienie oleju na jałowym i wyższych obrotach.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 406
- Rejestracja: 24 mar 2012, 08:07
- Imię: Mateusz
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik:
- Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
- Kontakt:
Francis1982, przy tych modach co ja mam jest ok. 140 KM i ponad 300 Nm, nie wiem bo nie mierzylem. Gdzie ja mam wtryski o.210 a nie 0.205 , ale to pewnie dlatego ze wzgledu na ekonomie tak malo... No i mysle ze turbawka T2 dalaby rade udzwignac doladowanie rzedu 1.6 bara tylko wiadomo icek blokuje :mrgreen: sory za wysyp w temacie ale koledzy przedmowcy maja racje. Nie kombinuj z wywalaniem kasy w bloto na jakies boschowski "shit" tylko w tej kasie juz masz praktycznie kompletna przekladke. A potem juz modzenie to czysta przyjemnosc :mrgreen: