Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 TDI 1Z ] problem z założeniem nastawnika

ODPOWIEDZ
sys20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 32
Rejestracja: 25 lip 2009, 15:44
Lokalizacja: Olkusz

[B4 TDI 1Z ] problem z założeniem nastawnika

Post autor: sys20 » 15 mar 2011, 18:10

Witajcie, mam problem ze złożeniem nastawnika na Pompie. robiłem to juz kilka razy i nigdy jeszcze nie miałem takiego problemu po wyjeciu nastawnika, ustawiłem na pompie troche regulacji i chodzilo, ale tym razem jest inaczej ... po ustawieniu nastawnika na pompie bolec który sie obraca po przykręceniu nastawnika ani drgnie! nie da sie nim wogóle ruszyć, dopiero jak zluzuje śruby (trzymające nastawnik) wtedy bolec jest w stanie sie ruszyć. dodam jeszcze że bolec jest na swoim miejscu tzn, w otworze w tym pierścieniu w pompie. Może ktoś jest w stanie zasugerować o co tu chodzi..

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 16 mar 2011, 10:26

A wcześniej chodził normalnie ? bo faktycznie to niespotykany przypadek ,wygląda jakby część ruchoma nastawnika była deko dłuższa i po dokręceniu przyciskała pierścień ,uniemożliwiając jego ruch .Co jest w zasadzie nie możliwe ,bo nastawniki nawet z innych modeli aut ,czy to potencjometryczne ,czy indukcyjne ,mają takie same rozmiary .Ale może trafił ci się jakiś "rodzynek" ;-)
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

sys20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 32
Rejestracja: 25 lip 2009, 15:44
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: sys20 » 16 mar 2011, 10:47

przez wykręceniem nastawnika silnik chodził normalnie, i dokładnie tak to wyglada że po powtórnym zamontowaniu bolec "wydłużył" sie co jest oczywiście niemożliwe! i nie mam bladego pojecia jak to sie mogło stać i co jest przyczyną....

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 16 mar 2011, 12:11

sys20 pisze:przez wykręceniem nastawnika silnik chodził normalnie, i dokładnie tak to wyglada że po powtórnym zamontowaniu bolec "wydłużył" sie co jest oczywiście niemożliwe
No zgadza się ,niemożliwe ,także ściągaj i zakładaj aż do skutku ,przy okazji poruszaj pierścieniem dawkującym w pompie
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

sys20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 32
Rejestracja: 25 lip 2009, 15:44
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: sys20 » 16 mar 2011, 18:40

no i juz wiem co sie stało... zle ustawiłem nastawnik przycisnąłem go śrubami i skrzywiłem bolec... pompa do wymiany...

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 16 mar 2011, 18:46

sys20 pisze:no i juz wiem co sie stało... zle ustawiłem nastawnik przycisnąłem go śrubami i skrzywiłem bolec... pompa do wymiany...
<uhh> się narobiło .Jakby coś to mam dobrą pompę ,sam dół też ;-)
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

sys20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 32
Rejestracja: 25 lip 2009, 15:44
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: sys20 » 17 mar 2011, 20:22

kurcze, za pozno to przeczytalem bo szukałem i szukałem tej pompy i nie mogłem nigdzie znaleść ale juz znalazłem... dzieki za zainteresowanie tematem ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pompy wtryskowe i wtryskiwacze”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga