Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi 80 B4 1.9 TDI] Przełożenie wtrysków.

KamilxDBn
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 37
Rejestracja: 22 lip 2012, 16:42
Lokalizacja: Mierzęcice

Post autor: KamilxDBn » 17 lut 2013, 22:24

Objawy ustały dziś przy dawce 86. Czyli musze dać ogłoszenie w dziale "Tanio kupię, drogo sprzedam"

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 17 lut 2013, 22:31

KamilxDBn pisze:Objawy ustały dziś przy dawce 86.
Przy takiej dawce ,to nie jedzie ;-) to się toczy i to z trudem ,że o wyprzedzeniu czegokolwiek nie wspomnę :mrgreen: Nie kombinuj tylko sprawny nastawnik kup ,choćby od kolegi Zuldan

KamilxDBn
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 37
Rejestracja: 22 lip 2012, 16:42
Lokalizacja: Mierzęcice

Post autor: KamilxDBn » 17 lut 2013, 22:45

Ok w takim razie ładnie się uśmiechnę do kolegi Zuldani może odstąpi mi go za przystępną cenę :-)

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5444
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 17 lut 2013, 23:05

Dawke ustaw w przedziale 15-30 zeby to jechało w miare <ok>

KamilxDBn
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 37
Rejestracja: 22 lip 2012, 16:42
Lokalizacja: Mierzęcice

Post autor: KamilxDBn » 17 lut 2013, 23:11

ok ustawie w przedziale 15-30 chociaż wcześniej miałem na 7 i targał jak szalony :D

brzesiu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 12 lut 2013, 20:20
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: brzesiu » 28 lut 2013, 12:10

Witam Panowie

Mam taki mały problem po przeszczepie wtrysków w moim zetorku na wtrychy z ASV.
Zaznaczę tylko ze Autko to Gofer mk3 ;)

A problem jest taki ze silniczek niby w miarę równo pracuje lecz pojawiło sie głośne klepanie.

Wtryski które zakupiłem były niby sprawdzane. (tak twierdził sprzedający) sam je wykąpałem przed montażem w myjce ultradzwiekowej tak ze swieciły się jak psu jajca ;)

I teraz tak w paczce dostałem 4 wtryski, 3 plus sterujący z jednego kompletu i te niby byly sprawdzane przez wlasniciela plus jeden nie od kompletu.

Przy montażu sugerowałem sie stanem końcówek na oko i gdy trafiło na 4 cylinder założyłem ten wtrysk nie od kompletu gdyż końcówka wydawała sie mniej przegrzana.

I teraz tak Dawka jaka ustawiłem to 3.2 mg kąt wtrysku dla temp paliwa 99C to 53. Autko jest po lekkim bezdymnym virusie. Pompa została z dwa miesiace temu zregenerowana po tym jak mi sprężynki na pomporozdzielaczu popękały.

I pytanie o dawki korekcji które wyglądają tak

Obrazek

Czy one są poprawne zakładając ze mam virusa plus wysoka dawke na pommpie?

Czy z tego można wyczytać który może klepać ? Wygląda jakby czwarty nieco bardziej niedomagał ale nie od kompletu był niby ten 3 ?

Z góry dzięki za pomoc ;)

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 28 lut 2013, 16:12

Drugi i czwarty najbardziej niedomagają. Albo na tych cylindrach kompresja ucieka i podlewa.

brzesiu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 12 lut 2013, 20:20
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: brzesiu » 28 lut 2013, 17:24

Autko ma 260tys niby nie krecone. A i oleju w ogule nie bierze.

Kolego powiedziałes drugi i czarty pewnie dla tego bo na pierwszym ta 8 wyglada jak 0.

Dawki korekcji sa 0.89 1.22 0.78 tak więc drugi niby najbardziej odstaje.

pytanie czy 0.40 to duża różnica. i czy takie korekcje są akceptowalne.

Jak wyjmowałem stare wtryski bylo na nich w cholere nagaru. mozliwe ze zawory sie nie domykają przez nagar?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 28 lut 2013, 18:25

trepek pisze:Drugi i czwarty najbardziej niedomagają
Bez przesady ,widziałem większe korekcje i silnik chodził elegancko 8-)
brzesiu pisze:problem jest taki ze silniczek niby w miarę równo pracuje lecz pojawiło sie głośne klepanie.
Bo wtryski pewnie na 220/300 ...te korekcje nie mają z klepaniem nic wspólnego

[ Dodano: 2013-02-28, 18:27 ]
brzesiu pisze:Wtryski które zakupiłem były niby sprawdzane.
Niby.... :?: to wiesz ;-) Widziałem już tyle rzeczy "niby "zrobionych ,a nie ruszanych wcale ,że dopiero jak sam sprawdzę to wierzę

brzesiu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 12 lut 2013, 20:20
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: brzesiu » 28 lut 2013, 22:56

Więc jak myślicie z tym klepaniem warto poodmieniać wtryskiwacze ? Szczerze nie chce mi sie znowu tego wszystkiego rozkręcać.
Tak to sa 220/300 mozliwe ze mieszanka sie gwałtowniej spala i hydropopychacz sie odezwał ?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 28 lut 2013, 23:16

brzesiu pisze:Tak to sa 220/300 mozliwe ze mieszanka sie gwałtowniej spala i hydropopychacz sie odezwał ?
Nie wymyślaj :-P przyczyną jest to <ok>
brzesiu pisze: sa 220/300
ustaw na 190/300 i będzie chodził łagodniej ,albo było wtryski od AFN -a załozyć ,bo są na 190/300 ustawione i jest gitara 8-)

brzesiu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 12 lut 2013, 20:20
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: brzesiu » 01 mar 2013, 10:43

No taa tylko co ma ciśnienie przedwtrysku do stukania ?

Stuk trudno opisać ale jest taki dosyc metaliczny i pojawił sie odrazu po przekładce.
Co do hydropopychacza to jeden mi delikatnie poklepywał jeszcze przed wymiana.

Ja od swojego zetorka nie wymagam aksamitnej pracy. On ma miec kopyto i sie nie psuć.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 01 mar 2013, 18:59

brzesiu pisze:No taa tylko co ma ciśnienie przedwtrysku do stukania ?
Nie wiem czy ci "klepie "czy "stuka " czy twardo chodzi ....nie słyszałem ,a opis tego samego objawu przez kilka różnych osób ,może być zgoła inny :-P Wiem natomiast na pewno ,że jeśli po zmianie wtrysków ,zmienia się dzwięk silnika ,to raczej nikt nie powinien mieć wątpliwości co jest tego przyczyną 8-)

brzesiu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 12 lut 2013, 20:20
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: brzesiu » 01 mar 2013, 23:38

Ewidentnie stuka. Jest metaliczny dźwięk. Wydaje sie bardziej intensywny niż hydropopychacz i pojawił się zaraz po podmianie wtrysków z tąd moje przypuszczenie ze to wtrysk.

Zadam inaczej pytanie. Czy wtryskiwacz sam w sobie może stukać?
Czy gdy wtryskiwacz jest do tego stopnia zurzyty mechanicznie ze stuka to dawki korekcji będą się różnić od siebie jedynie 0.40 mg ?

slawek5t
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 69
Rejestracja: 21 lis 2012, 01:38
Lokalizacja: Bytów

Post autor: slawek5t » 09 mar 2013, 02:31

Może nie tyle że sam w sobie stuka tylko jego kondycja jest na tyle niska że podczas jego pracy powstają np stuki.
Zdarza się że korekcje są okej a wtryski mimo to do wymiany.
Skoro piszesz iż stało się to zaraz po podmiance no to sprawa wydaje sie być prawie że rozwiązana ;)
Pamiętaj że pewne i sprawne wtryski to nowe wtryski :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pompy wtryskowe i wtryskiwacze”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga