[Audi 80 B4 1.9 TDI] Przełożenie wtrysków.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5506
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 5
- Rejestracja: 12 lut 2013, 20:20
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Witam Panowie
Mam taki mały problem po przeszczepie wtrysków w moim zetorku na wtrychy z ASV.
Zaznaczę tylko ze Autko to Gofer mk3
A problem jest taki ze silniczek niby w miarę równo pracuje lecz pojawiło sie głośne klepanie.
Wtryski które zakupiłem były niby sprawdzane. (tak twierdził sprzedający) sam je wykąpałem przed montażem w myjce ultradzwiekowej tak ze swieciły się jak psu jajca
I teraz tak w paczce dostałem 4 wtryski, 3 plus sterujący z jednego kompletu i te niby byly sprawdzane przez wlasniciela plus jeden nie od kompletu.
Przy montażu sugerowałem sie stanem końcówek na oko i gdy trafiło na 4 cylinder założyłem ten wtrysk nie od kompletu gdyż końcówka wydawała sie mniej przegrzana.
I teraz tak Dawka jaka ustawiłem to 3.2 mg kąt wtrysku dla temp paliwa 99C to 53. Autko jest po lekkim bezdymnym virusie. Pompa została z dwa miesiace temu zregenerowana po tym jak mi sprężynki na pomporozdzielaczu popękały.
I pytanie o dawki korekcji które wyglądają tak
Czy one są poprawne zakładając ze mam virusa plus wysoka dawke na pommpie?
Czy z tego można wyczytać który może klepać ? Wygląda jakby czwarty nieco bardziej niedomagał ale nie od kompletu był niby ten 3 ?
Z góry dzięki za pomoc
Mam taki mały problem po przeszczepie wtrysków w moim zetorku na wtrychy z ASV.
Zaznaczę tylko ze Autko to Gofer mk3

A problem jest taki ze silniczek niby w miarę równo pracuje lecz pojawiło sie głośne klepanie.
Wtryski które zakupiłem były niby sprawdzane. (tak twierdził sprzedający) sam je wykąpałem przed montażem w myjce ultradzwiekowej tak ze swieciły się jak psu jajca

I teraz tak w paczce dostałem 4 wtryski, 3 plus sterujący z jednego kompletu i te niby byly sprawdzane przez wlasniciela plus jeden nie od kompletu.
Przy montażu sugerowałem sie stanem końcówek na oko i gdy trafiło na 4 cylinder założyłem ten wtrysk nie od kompletu gdyż końcówka wydawała sie mniej przegrzana.
I teraz tak Dawka jaka ustawiłem to 3.2 mg kąt wtrysku dla temp paliwa 99C to 53. Autko jest po lekkim bezdymnym virusie. Pompa została z dwa miesiace temu zregenerowana po tym jak mi sprężynki na pomporozdzielaczu popękały.
I pytanie o dawki korekcji które wyglądają tak
Czy one są poprawne zakładając ze mam virusa plus wysoka dawke na pommpie?
Czy z tego można wyczytać który może klepać ? Wygląda jakby czwarty nieco bardziej niedomagał ale nie od kompletu był niby ten 3 ?
Z góry dzięki za pomoc

-
- Forum Audi 80
- Posty: 5
- Rejestracja: 12 lut 2013, 20:20
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Autko ma 260tys niby nie krecone. A i oleju w ogule nie bierze.
Kolego powiedziałes drugi i czarty pewnie dla tego bo na pierwszym ta 8 wyglada jak 0.
Dawki korekcji sa 0.89 1.22 0.78 tak więc drugi niby najbardziej odstaje.
pytanie czy 0.40 to duża różnica. i czy takie korekcje są akceptowalne.
Jak wyjmowałem stare wtryski bylo na nich w cholere nagaru. mozliwe ze zawory sie nie domykają przez nagar?
Kolego powiedziałes drugi i czarty pewnie dla tego bo na pierwszym ta 8 wyglada jak 0.
Dawki korekcji sa 0.89 1.22 0.78 tak więc drugi niby najbardziej odstaje.
pytanie czy 0.40 to duża różnica. i czy takie korekcje są akceptowalne.
Jak wyjmowałem stare wtryski bylo na nich w cholere nagaru. mozliwe ze zawory sie nie domykają przez nagar?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6166
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Bez przesady ,widziałem większe korekcje i silnik chodził elegancko 8-)trepek pisze:Drugi i czwarty najbardziej niedomagają
Bo wtryski pewnie na 220/300 ...te korekcje nie mają z klepaniem nic wspólnegobrzesiu pisze:problem jest taki ze silniczek niby w miarę równo pracuje lecz pojawiło sie głośne klepanie.
[ Dodano: 2013-02-28, 18:27 ]
Niby.... :?: to wieszbrzesiu pisze:Wtryski które zakupiłem były niby sprawdzane.

-
- Forum Audi 80
- Posty: 5
- Rejestracja: 12 lut 2013, 20:20
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
No taa tylko co ma ciśnienie przedwtrysku do stukania ?
Stuk trudno opisać ale jest taki dosyc metaliczny i pojawił sie odrazu po przekładce.
Co do hydropopychacza to jeden mi delikatnie poklepywał jeszcze przed wymiana.
Ja od swojego zetorka nie wymagam aksamitnej pracy. On ma miec kopyto i sie nie psuć.
Stuk trudno opisać ale jest taki dosyc metaliczny i pojawił sie odrazu po przekładce.
Co do hydropopychacza to jeden mi delikatnie poklepywał jeszcze przed wymiana.
Ja od swojego zetorka nie wymagam aksamitnej pracy. On ma miec kopyto i sie nie psuć.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6166
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Nie wiem czy ci "klepie "czy "stuka " czy twardo chodzi ....nie słyszałem ,a opis tego samego objawu przez kilka różnych osób ,może być zgoła innybrzesiu pisze:No taa tylko co ma ciśnienie przedwtrysku do stukania ?

-
- Forum Audi 80
- Posty: 5
- Rejestracja: 12 lut 2013, 20:20
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Ewidentnie stuka. Jest metaliczny dźwięk. Wydaje sie bardziej intensywny niż hydropopychacz i pojawił się zaraz po podmianie wtrysków z tąd moje przypuszczenie ze to wtrysk.
Zadam inaczej pytanie. Czy wtryskiwacz sam w sobie może stukać?
Czy gdy wtryskiwacz jest do tego stopnia zurzyty mechanicznie ze stuka to dawki korekcji będą się różnić od siebie jedynie 0.40 mg ?
Zadam inaczej pytanie. Czy wtryskiwacz sam w sobie może stukać?
Czy gdy wtryskiwacz jest do tego stopnia zurzyty mechanicznie ze stuka to dawki korekcji będą się różnić od siebie jedynie 0.40 mg ?
Może nie tyle że sam w sobie stuka tylko jego kondycja jest na tyle niska że podczas jego pracy powstają np stuki.
Zdarza się że korekcje są okej a wtryski mimo to do wymiany.
Skoro piszesz iż stało się to zaraz po podmiance no to sprawa wydaje sie być prawie że rozwiązana
Pamiętaj że pewne i sprawne wtryski to nowe wtryski
Zdarza się że korekcje są okej a wtryski mimo to do wymiany.
Skoro piszesz iż stało się to zaraz po podmiance no to sprawa wydaje sie być prawie że rozwiązana

Pamiętaj że pewne i sprawne wtryski to nowe wtryski
