Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 1,9tdi 1z] silnik cieknaca pompa paliwa

ODPOWIEDZ
MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 07 wrz 2014, 20:13

TomasikPL pisze:Wygląda na to jakby kapało z jednego z otworów na dole pompy.
Jak podajesz linki ,sprawdz czy działają ,bo żaden nie działa :roll: i co to za silnik ,bo temat o 1z ,a w profilu AAZ ,a to dość mocno różniące się pompy :roll:
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

TomasikPL
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 22 cze 2012, 00:01
Lokalizacja: Iłża

Post autor: TomasikPL » 07 wrz 2014, 21:03

Przepraszam, linki poprawiłem, silnik AAZ. ;)

Awatar użytkownika
bartek18150
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 846
Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
Kontakt:

Post autor: bartek18150 » 07 wrz 2014, 23:52

cieknie gdzies wyzej, bo z tego otworu nie mozliwe :)
Najlepiej uszczelnic calą i z glowy

Awatar użytkownika
mantix
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 129
Rejestracja: 27 sie 2008, 21:49

Post autor: mantix » 02 lis 2014, 15:17

W tym tygodniu też się zabieram z wymianę uszczelki pod nastawnikiem i dekielkiem.Powiedzcie, dlaczego jedni mówią, żeby dokładnie sprawdzić to napięcie w grupie 01 po założeniu nastawnika, skoro to w ogóle nie jest wyznacznikiem tego czy dobrze trafiliśmy w pierścień?Kiedyś w b4 zakładałem kilka razy nastawnik i jakoś zawsze trafialem na strzał a teraz jak się naczytałem to się obawiam, że mogę nie trafić i uwalić kulkę :roll:
Było audi 80 b3
Jest a6 c5

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 02 lis 2014, 15:43

mantix pisze:W tym tygodniu też się zabieram z wymianę uszczelki pod nastawnikiem i dekielkiem.Powiedzcie, dlaczego jedni mówią, żeby dokładnie sprawdzić to napięcie w grupie 01 po założeniu nastawnika, skoro to w ogóle nie jest wyznacznikiem tego czy dobrze trafiliśmy w pierścień?Kiedyś w b4 zakładałem kilka razy nastawnik i jakoś zawsze trafialem na strzał a teraz jak się naczytałem to się obawiam, że mogę nie trafić i uwalić kulkę :roll:
Napięcie RSW interesuje nas tylko ii wyłacznie podczas składania rozebranego nastawnika ...po złożeniu i skręceniu ,nic się nie zmieni (o ile oczywiście zrobilismy to z odpowiednim "zapasem w dół ",kto składał wie o co chodzi ;-) ) Na pewno napiecie RSW , nie jest wyznacznikiem tego czy trafilismy w pierscień :roll: ...a że w instrukcji pisze co innego ...no cóż ...czasem ktoś napisze coś,co nie ma sensu ;-)
zawsze trafialem na strzał a teraz jak się naczytałem to się obawiam, że mogę nie trafić i uwalić kulkę :roll:
Za dużo czytać nie należy ...w etce też nie brakuje pomyłek ;-) jak nie jesteśmy pewni czy trafiliśmy ,to odręcamy dekielek i sprawdzamy ...nietrafiając nie ruszymy "ramieniem " RSW 8-)
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

Awatar użytkownika
mantix
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 129
Rejestracja: 27 sie 2008, 21:49

Post autor: mantix » 02 lis 2014, 20:01

No właśnie i to jest bardzo przydatna wskazówka :mrgreen: :mrgreen: , pod dekielkiem też będę wymieniał więc przykręcę go na samym końcu. Czyli reasumując, jeżeli trafiłem kulką w pierścień, to wraz z przesuwaniem nastawnika w przód i w tył będzie również się wychylało ramię? Jeżeli chybiłem to ramię pozostanie nieruchome?
Było audi 80 b3
Jest a6 c5

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 02 lis 2014, 20:27

mantix pisze:Czyli reasumując, jeżeli trafiłem kulką w pierścień, to wraz z przesuwaniem nastawnika w przód i w tył będzie również się wychylało ramię?
Nic się nie będzie przesuwało ,przesuwając nastawnikiem ,prucz samego nastawnika ... bedzię się ruszało "ramię " jak ruszysz to "ramię" ręcznie 8-)
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

Awatar użytkownika
mantix
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 129
Rejestracja: 27 sie 2008, 21:49

Post autor: mantix » 02 lis 2014, 23:35

Można sobie ruszać tym ramieniem bez obaw, że coś się schrzani? Rozumiem, że jak nie trafimy w pierścień to ramię to będzie całkowicie nie do ruszenia? :-P
Było audi 80 b3
Jest a6 c5

Awatar użytkownika
bartek18150
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 846
Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
Kontakt:

Post autor: bartek18150 » 03 lis 2014, 21:39

tak nie ruszysz nim swobodnie, a trzeba miec mega pecha by zlozyc i nie trafic :-D

Awatar użytkownika
mantix
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 129
Rejestracja: 27 sie 2008, 21:49

Post autor: mantix » 06 lis 2014, 23:08

Jestem dziś po wymianie tych uszczelek :-P , poszło gładko. Nie wiem tylko czy sobie dawkę zbyt wysoką nie dałem(2,6mg). ?
Było audi 80 b3
Jest a6 c5

matek10912
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 406
Rejestracja: 24 mar 2012, 08:07
Imię: Mateusz
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik:
Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
Kontakt:

Post autor: matek10912 » 07 lis 2014, 00:27

Jak ci nie faluja obroty na biegu jalowym to jest ok w sumie, ew. zmniejsz do 3-3,2
https://audi80.pl/audi-b4-19tdi-by-matek-vt68826.htm
Przekladka MUNIOR :-) + pompa AFN+glowiczka 11mm + wtryski Volvo + 1,4bara + soft by KOSTRZ :mrgreen:

Awatar użytkownika
mantix
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 129
Rejestracja: 27 sie 2008, 21:49

Post autor: mantix » 04 gru 2014, 16:25

Chłopaki czy tym sposobem:
"odpalasz vag-coma
engine
login : 12233
adaptacja kanał 05
wpisać wartość max lub podejrzewam min
zmniejszę dawkę o 1mg? Jak założyłem nastawnik miałem dawkę 2,6, więc zostawiłem, ale teraz pojeździłem kilka tygodni, dziś sprawdzam a tu 1,9 pokazuje :roll:, Jeśli dało by radę samym softem to nie ruszałbym pompy, bo słyszałem, że na nowych uszczelkach można się trochę" uklepać" po tym nastawniku :lol:
Było audi 80 b3
Jest a6 c5

Awatar użytkownika
audki
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 563
Rejestracja: 24 gru 2010, 10:03
Lokalizacja: Cz-wa

Post autor: audki » 04 gru 2014, 17:12

mantix pisze:Chłopaki czy tym sposobem:
"odpalasz vag-coma
engine
login : 12233
adaptacja kanał 05
wpisać wartość max lub podejrzewam min
zmniejszę dawkę o 1mg? Jak założyłem nastawnik miałem dawkę 2,6, więc zostawiłem, ale teraz pojeździłem kilka tygodni, dziś sprawdzam a tu 1,9 pokazuje :roll:, Jeśli dało by radę samym softem to nie ruszałbym pompy, bo słyszałem, że na nowych uszczelkach można się trochę" uklepać" po tym nastawniku :lol:
Vagiem zmniejszysz ale nie na tyle żeby była odpowiadania, musisz nastawnik ruszyć.

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 04 gru 2014, 20:53

Dawka to w 01 a nie 05
Avant 1Z +Afn chip by kostrz 16 bit. Mała diagnostyka vag ;)

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 04 gru 2014, 22:24

audki pisze:Vagiem zmniejszysz ale nie na tyle żeby była odpowiadania
To akurat zalezy od tego jak kto sobie ustawił nastawnik ,bo w adaptacjach jest regulacja ok.2 mg ,wiec w zaleznoości jaką sobie wartość ktoś ustawił sobie w adaptacji i jak przy wartosci ustawił nastawnik ,taką będzie miał regulację ...ja zwsze ustawiam przy minimalnej wartości adaptacji ,dawkę ok.5mg ,wtedy na maxa można ustawić ok 3mg .Orginalnie fabryka ustawia tak ,żeby sobie nikt za bardzo nie zwiększył ,bo mozna zwiekszyć o ok.0,5 mg ...za to zmniejszyć mozna sporo ...taka polityka proekologiczna :-P :roll: W adaptacjach w bloku 005 jest dawka startowa ,z którą żeby nie wiem co robic ,w naszych zetorach ,i tak nic się zauwazalnie nie zmieni ...dawkę zmieniasz w adaptacjach w kanale 001,a jak brakuje zakresu to nastawnikiem
Ostatnio zmieniony 05 gru 2014, 00:34 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pompy wtryskowe i wtryskiwacze”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga