Jak podajesz linki ,sprawdz czy działają ,bo żaden nie działa :roll: i co to za silnik ,bo temat o 1z ,a w profilu AAZ ,a to dość mocno różniące się pompy :roll:TomasikPL pisze:Wygląda na to jakby kapało z jednego z otworów na dole pompy.
[b4 1,9tdi 1z] silnik cieknaca pompa paliwa
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt:
W tym tygodniu też się zabieram z wymianę uszczelki pod nastawnikiem i dekielkiem.Powiedzcie, dlaczego jedni mówią, żeby dokładnie sprawdzić to napięcie w grupie 01 po założeniu nastawnika, skoro to w ogóle nie jest wyznacznikiem tego czy dobrze trafiliśmy w pierścień?Kiedyś w b4 zakładałem kilka razy nastawnik i jakoś zawsze trafialem na strzał a teraz jak się naczytałem to się obawiam, że mogę nie trafić i uwalić kulkę :roll:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Napięcie RSW interesuje nas tylko ii wyłacznie podczas składania rozebranego nastawnika ...po złożeniu i skręceniu ,nic się nie zmieni (o ile oczywiście zrobilismy to z odpowiednim "zapasem w dół ",kto składał wie o co chodzi ) Na pewno napiecie RSW , nie jest wyznacznikiem tego czy trafilismy w pierscień :roll: ...a że w instrukcji pisze co innego ...no cóż ...czasem ktoś napisze coś,co nie ma sensumantix pisze:W tym tygodniu też się zabieram z wymianę uszczelki pod nastawnikiem i dekielkiem.Powiedzcie, dlaczego jedni mówią, żeby dokładnie sprawdzić to napięcie w grupie 01 po założeniu nastawnika, skoro to w ogóle nie jest wyznacznikiem tego czy dobrze trafiliśmy w pierścień?Kiedyś w b4 zakładałem kilka razy nastawnik i jakoś zawsze trafialem na strzał a teraz jak się naczytałem to się obawiam, że mogę nie trafić i uwalić kulkę :roll:
Za dużo czytać nie należy ...w etce też nie brakuje pomyłek jak nie jesteśmy pewni czy trafiliśmy ,to odręcamy dekielek i sprawdzamy ...nietrafiając nie ruszymy "ramieniem " RSW 8-)zawsze trafialem na strzał a teraz jak się naczytałem to się obawiam, że mogę nie trafić i uwalić kulkę :roll:
No właśnie i to jest bardzo przydatna wskazówka :mrgreen: :mrgreen: , pod dekielkiem też będę wymieniał więc przykręcę go na samym końcu. Czyli reasumując, jeżeli trafiłem kulką w pierścień, to wraz z przesuwaniem nastawnika w przód i w tył będzie również się wychylało ramię? Jeżeli chybiłem to ramię pozostanie nieruchome?
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 406
- Rejestracja: 24 mar 2012, 08:07
- Imię: Mateusz
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik:
- Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
- Kontakt:
Chłopaki czy tym sposobem:
"odpalasz vag-coma
engine
login : 12233
adaptacja kanał 05
wpisać wartość max lub podejrzewam min
zmniejszę dawkę o 1mg? Jak założyłem nastawnik miałem dawkę 2,6, więc zostawiłem, ale teraz pojeździłem kilka tygodni, dziś sprawdzam a tu 1,9 pokazuje :roll:, Jeśli dało by radę samym softem to nie ruszałbym pompy, bo słyszałem, że na nowych uszczelkach można się trochę" uklepać" po tym nastawniku :lol:
"odpalasz vag-coma
engine
login : 12233
adaptacja kanał 05
wpisać wartość max lub podejrzewam min
zmniejszę dawkę o 1mg? Jak założyłem nastawnik miałem dawkę 2,6, więc zostawiłem, ale teraz pojeździłem kilka tygodni, dziś sprawdzam a tu 1,9 pokazuje :roll:, Jeśli dało by radę samym softem to nie ruszałbym pompy, bo słyszałem, że na nowych uszczelkach można się trochę" uklepać" po tym nastawniku :lol:
Vagiem zmniejszysz ale nie na tyle żeby była odpowiadania, musisz nastawnik ruszyć.mantix pisze:Chłopaki czy tym sposobem:
"odpalasz vag-coma
engine
login : 12233
adaptacja kanał 05
wpisać wartość max lub podejrzewam min
zmniejszę dawkę o 1mg? Jak założyłem nastawnik miałem dawkę 2,6, więc zostawiłem, ale teraz pojeździłem kilka tygodni, dziś sprawdzam a tu 1,9 pokazuje :roll:, Jeśli dało by radę samym softem to nie ruszałbym pompy, bo słyszałem, że na nowych uszczelkach można się trochę" uklepać" po tym nastawniku :lol:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
To akurat zalezy od tego jak kto sobie ustawił nastawnik ,bo w adaptacjach jest regulacja ok.2 mg ,wiec w zaleznoości jaką sobie wartość ktoś ustawił sobie w adaptacji i jak przy wartosci ustawił nastawnik ,taką będzie miał regulację ...ja zwsze ustawiam przy minimalnej wartości adaptacji ,dawkę ok.5mg ,wtedy na maxa można ustawić ok 3mg .Orginalnie fabryka ustawia tak ,żeby sobie nikt za bardzo nie zwiększył ,bo mozna zwiekszyć o ok.0,5 mg ...za to zmniejszyć mozna sporo ...taka polityka proekologiczna :roll: W adaptacjach w bloku 005 jest dawka startowa ,z którą żeby nie wiem co robic ,w naszych zetorach ,i tak nic się zauwazalnie nie zmieni ...dawkę zmieniasz w adaptacjach w kanale 001,a jak brakuje zakresu to nastawnikiemaudki pisze:Vagiem zmniejszysz ale nie na tyle żeby była odpowiadania
Ostatnio zmieniony 05 gru 2014, 00:34 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.