Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1Z] Szukam pompy - zamiennika

jalop
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1
Rejestracja: 29 wrz 2012, 11:41

[1Z] Szukam pompy - zamiennika

Post autor: jalop » 29 wrz 2012, 11:53

Witam wszystkich proszę o pomoc. Nie znam się na audicach:) pomimo tego, że są to bardzo urodziwe samochody.
Ktoś się do mnie zgłosił, abym po godzinach zajrzał do jego autka. Okazało się, że pompa wtryskowa w audi 80, B4, 1.9 TD 90 koni jest do wymiany.

Nie mogę sobie poradzić z numerami pompy. Moja pompa to:
Obrazek
Obrazek

Obrazek
Obrazek


Szukam zamiennika, okazało się, że jest kilka numerów pomp.

Ta pompa jest w miarę tania, ale jest 109 J. Czy będzie pasować do mojego 109 L?
http://193.23.48.133/pompa-wtryskowa-au ... 99455.html


Ta mi wygląda na znajomą:
http://allegro.pl/pompa-wtryskowa-audi- ... 65646.html


Ta na pewno jest tama sama bo jest 109 L ale jest bardzo droga.

http://193.23.48.133/pompa-wtryskowa-au ... 248.html[b][/b]

kris00
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 269
Rejestracja: 16 lip 2009, 21:07
Lokalizacja: Łańcut/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: kris00 » 29 wrz 2012, 18:11

Napisz do kolegi MUNIOR on ci powie co i jak z pompami i on sam ma takie pompy :-)

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 29 wrz 2012, 21:42

Pierwsza pompa za 180 zł jest z górnym przelewem i nastawnikiem potencjometrycznym i nie jest przeznaczona jako zamiennik do Twojej.
Z drugiej aukcji jest to pompa od silnika Td 75 km i jest to mechaniczna pompa na linke.
Ta ostatnia za 800 jest odpowiednia , ale za taka cene to dwie pompy można mieć.

spatz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 20 lip 2012, 21:29

Post autor: spatz » 29 wrz 2012, 22:15

to zastosuj 0460405983 i powodzenia <ok>
jalop pisze:Ktoś się do mnie zgłosił, abym po godzinach zajrzał do jego autka. Okazało się, że pompa wtryskowa w audi 80, B4, 1.9 TD 90 koni jest do wymiany.
po czy stwierdziłeś? zamiennie w tym modelu 0460404983 , po za tym zastosować można z AFN /AHU/1Z ale
Ostatnio zmieniony 18 gru 2012, 21:09 przez spatz, łącznie zmieniany 1 raz.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 29 wrz 2012, 22:29

jalop pisze:Ktoś się do mnie zgłosił, abym po godzinach zajrzał do jego autka. Okazało się, że pompa wtryskowa w audi 80, B4, 1.9 TD 90 koni jest do wymiany.
Po czym wnosisz :?: 8-) Bo raczej rzadki to przypadek ,żeby tak od razu do wymiany ...A co do zamienników to odpuść sobie numerologię ;-),różnicy na ori sofcie i tak nikt nie poczuje...a pasuje każda ,z regulacją kąta na "fasolach" tylko nastawnik trzeba bedzie przełożyć
Ostatnio zmieniony 29 wrz 2012, 22:37 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 29 wrz 2012, 22:58

jalop pisze:Ktoś się do mnie zgłosił, abym po godzinach zajrzał do jego autka. Okazało się, że pompa wtryskowa w audi 80, B4, 1.9 TD 90 koni jest do wymiany.
Co się z pompą dzieje?

sojer2b
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 38
Rejestracja: 03 paź 2011, 08:16

Post autor: sojer2b » 18 gru 2012, 18:29

ja mam ten sam problem tylko w b3 1.6 td sb silnik nie chce wogole zapalic na cieplym silniku wyslalem ojca do jego kuppla i powieedzialze pada pompa i pasuje kupic inna i przelozy teraz nie wiem jakiej pompy szukac jeszcze mowile ze ta pompa od sb jest nie dobra bo sie jej nie oplaca regenerowac i zeby poszukac innej bez czegos tam
poda ktos jakies nr lub linki z allegro
???

slawe1983
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 177
Rejestracja: 31 gru 2010, 16:45

Post autor: slawe1983 » 20 gru 2012, 19:28

Sojer2b a co ta pompa ma takiego, że nie opłaca się jej regenerować? Ktoś Ci głupot za przeproszeniem naopowiadał. Taka sama mechaniczna pompa jak inne. Możesz śmiało szukać pompy np od starszego silnika CY, RA, SB, AAZ - tylko najlepiej z LDA żeby były, a jak jesteś kumaty to dekiel pompy z LDA sam przerzucisz ze swojej. Ja właśnie zacząłem grzebać przy pompach jak moja wysiadła. Pytałem kilku fachmanów na forum o te pompy ale oni znają się tylko na elektronicznie sterowanych. Poświęciłem kilka nieprzespanych nocy, a efekt mam taki: pompa z tłokorozdzielaczem 11mm zrobiony gov-mod i time-mod, zwiększone ciśnienie wewnętrzne pompy do 9 bar, na wyjściu równo 155 bar na każdym zaworku. Miałem problem z wyregulowaniem jej ponieważ całą rozkręcałem ale rozkminiłem to sam. Musze pomyśleć jeszcze bo przy 5800 rpm przestaje wyprzedzać kąt wtrysku, ale to i tak o 1000 obrotów więcej kręci :-P Ciśnienie dałem na zimę 1,2 bara wystarczy. Także kolego pompa od SB jest do zrobienia <ok> Każdy dobry pompiarz da radę mechanicznej pompie jedynie koszty mogą grać rolę.

sojer2b
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 38
Rejestracja: 03 paź 2011, 08:16

Post autor: sojer2b » 22 gru 2012, 08:46

pompiarz raczej dobry chyba najlepszy w malopolsce:D nie chodzi o to ze sie jej nie da naprawic tylko nie oplca cos takiego gadal

slawe1983
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 177
Rejestracja: 31 gru 2010, 16:45

Post autor: slawe1983 » 23 gru 2012, 12:00

jak kupisz drugą pompę też nie wiesz na co trafisz, a jak zrobisz tą to będziesz wiedział na czym stoisz, a poza tym czy to aby na pewno pompa? A jak kupisz pompę bez LDA to trochę przymulisz ten motorek. Jak pompiarz doradza Ci zakup pompy "bez czegoś tam" to domyślam się, że właśnie o LDA chodzi, bo reszta to to samo co w większości pomp 1,6-1,9 TD z grupy WV Audi

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 23 gru 2012, 15:38

sojer2b pisze:nie chodzi o to ze sie jej nie da naprawic tylko nie oplca cos takiego
slawe1983 pisze: a jak zrobisz tą to będziesz wiedział na czym stoisz
Nie wszystko da się zrobić 8-) jak ma zużyte mechanicznie bebechy ,czy porysowany korpus w środku ,to też byś naprawił :?: ;-)

slawe1983
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 177
Rejestracja: 31 gru 2010, 16:45

Post autor: slawe1983 » 23 gru 2012, 21:36

Mi pękł korpus :evil: ale za grosze wyrwałem starą pompę(50 zeta) ale nie audi ani VW 8-) troszkę zajęło mi to czasu ale teraz kręci się wysoko oj wysoko a i bebechy też można wymienić. Bez rozłożenia pompy nie będzie wiedział co w środku siedzi.

[ Dodano: 2012-12-23, 21:40 ]
A jeżeli już przy pompach jesteśmy MUNIOR to może wiesz co by przy pompie można było zrobić aby powyżej 5800 rpm nadal dawała radę wyprzedzać kąt? bo ogólnie to kręci się na jakieś 6500 rpm w tej chwili. 2 razy próbowałem na jałowym biegu to przy takich wartościach się zatrzymał obrotek, ale powyżej 5800 rpm słychać że już kąt się spóźnia.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 23 gru 2012, 22:15

slawe1983 pisze:A jeżeli już przy pompach jesteśmy MUNIOR to może wiesz co by przy pompie można było zrobić aby powyżej 5800 rpm nadal dawała radę wyprzedzać kąt?
Nie wiem 8-) mnie wystarczy jak kręci się do 3 tys ;-) bo wyżej nie widzę potrzeby kręcić ,a i 3 tys u mnie rzadko widzi :mrgreen: do 6 tys to piłuje się benzynki a nie klekoty ,im to na pewno nie służy :-P ale niech sobie kazdy piłuje ile chce ,jego motor ,jego sprawa ;-)

slawe1983
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 177
Rejestracja: 31 gru 2010, 16:45

Post autor: slawe1983 » 24 gru 2012, 11:11

MUNIOR Ja ogólnie też nie kręcę swojego klekota tak wysoko. Ale jak zacząłem grzebać tą pompę i wykręciłem z niej tyle to mamy zamiar z kumplem włożyć to do AAZa w Golfie 3 odchudzić go. Dół kumpel ma zakuty i różne takie tam porobione i chce nim wiosną wystąpić na 1/4 mili. Chcemy zobaczyć jak komora wirowa radzi sobie z tak wysokimi obrotami, ale póki co ja nie mam innej pompy i siedzi u mnie w SB <ok> tylko jak się przyzwyczaję to nie wiem czy ją oddam za zwykłą pompę :-/

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 28 gru 2012, 11:20

Są różnej długości tłoczki przestawiacza oraz dekielki, w które może wejść tłoczek. Można wyrzucić podkładkę i zmienić sprężynę, zyska się parę mm.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pompy wtryskowe i wtryskiwacze”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl