[1Z] Szukam pompy - zamiennika
[1Z] Szukam pompy - zamiennika
Witam wszystkich proszę o pomoc. Nie znam się na audicach:) pomimo tego, że są to bardzo urodziwe samochody.
Ktoś się do mnie zgłosił, abym po godzinach zajrzał do jego autka. Okazało się, że pompa wtryskowa w audi 80, B4, 1.9 TD 90 koni jest do wymiany.
Nie mogę sobie poradzić z numerami pompy. Moja pompa to:
Szukam zamiennika, okazało się, że jest kilka numerów pomp.
Ta pompa jest w miarę tania, ale jest 109 J. Czy będzie pasować do mojego 109 L?
http://193.23.48.133/pompa-wtryskowa-au ... 99455.html
Ta mi wygląda na znajomą:
http://allegro.pl/pompa-wtryskowa-audi- ... 65646.html
Ta na pewno jest tama sama bo jest 109 L ale jest bardzo droga.
http://193.23.48.133/pompa-wtryskowa-au ... 248.html[b][/b]
Ktoś się do mnie zgłosił, abym po godzinach zajrzał do jego autka. Okazało się, że pompa wtryskowa w audi 80, B4, 1.9 TD 90 koni jest do wymiany.
Nie mogę sobie poradzić z numerami pompy. Moja pompa to:
Szukam zamiennika, okazało się, że jest kilka numerów pomp.
Ta pompa jest w miarę tania, ale jest 109 J. Czy będzie pasować do mojego 109 L?
http://193.23.48.133/pompa-wtryskowa-au ... 99455.html
Ta mi wygląda na znajomą:
http://allegro.pl/pompa-wtryskowa-audi- ... 65646.html
Ta na pewno jest tama sama bo jest 109 L ale jest bardzo droga.
http://193.23.48.133/pompa-wtryskowa-au ... 248.html[b][/b]
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Pierwsza pompa za 180 zł jest z górnym przelewem i nastawnikiem potencjometrycznym i nie jest przeznaczona jako zamiennik do Twojej.
Z drugiej aukcji jest to pompa od silnika Td 75 km i jest to mechaniczna pompa na linke.
Ta ostatnia za 800 jest odpowiednia , ale za taka cene to dwie pompy można mieć.
Z drugiej aukcji jest to pompa od silnika Td 75 km i jest to mechaniczna pompa na linke.
Ta ostatnia za 800 jest odpowiednia , ale za taka cene to dwie pompy można mieć.
to zastosuj 0460405983 i powodzenia <ok>
po czy stwierdziłeś? zamiennie w tym modelu 0460404983 , po za tym zastosować można z AFN /AHU/1Z alejalop pisze:Ktoś się do mnie zgłosił, abym po godzinach zajrzał do jego autka. Okazało się, że pompa wtryskowa w audi 80, B4, 1.9 TD 90 koni jest do wymiany.
Ostatnio zmieniony 18 gru 2012, 21:09 przez spatz, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Po czym wnosisz :?: 8-) Bo raczej rzadki to przypadek ,żeby tak od razu do wymiany ...A co do zamienników to odpuść sobie numerologię ,różnicy na ori sofcie i tak nikt nie poczuje...a pasuje każda ,z regulacją kąta na "fasolach" tylko nastawnik trzeba bedzie przełożyćjalop pisze:Ktoś się do mnie zgłosił, abym po godzinach zajrzał do jego autka. Okazało się, że pompa wtryskowa w audi 80, B4, 1.9 TD 90 koni jest do wymiany.
Ostatnio zmieniony 29 wrz 2012, 22:37 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.
ja mam ten sam problem tylko w b3 1.6 td sb silnik nie chce wogole zapalic na cieplym silniku wyslalem ojca do jego kuppla i powieedzialze pada pompa i pasuje kupic inna i przelozy teraz nie wiem jakiej pompy szukac jeszcze mowile ze ta pompa od sb jest nie dobra bo sie jej nie oplaca regenerowac i zeby poszukac innej bez czegos tam
poda ktos jakies nr lub linki z allegro
???
poda ktos jakies nr lub linki z allegro
???
Sojer2b a co ta pompa ma takiego, że nie opłaca się jej regenerować? Ktoś Ci głupot za przeproszeniem naopowiadał. Taka sama mechaniczna pompa jak inne. Możesz śmiało szukać pompy np od starszego silnika CY, RA, SB, AAZ - tylko najlepiej z LDA żeby były, a jak jesteś kumaty to dekiel pompy z LDA sam przerzucisz ze swojej. Ja właśnie zacząłem grzebać przy pompach jak moja wysiadła. Pytałem kilku fachmanów na forum o te pompy ale oni znają się tylko na elektronicznie sterowanych. Poświęciłem kilka nieprzespanych nocy, a efekt mam taki: pompa z tłokorozdzielaczem 11mm zrobiony gov-mod i time-mod, zwiększone ciśnienie wewnętrzne pompy do 9 bar, na wyjściu równo 155 bar na każdym zaworku. Miałem problem z wyregulowaniem jej ponieważ całą rozkręcałem ale rozkminiłem to sam. Musze pomyśleć jeszcze bo przy 5800 rpm przestaje wyprzedzać kąt wtrysku, ale to i tak o 1000 obrotów więcej kręci Ciśnienie dałem na zimę 1,2 bara wystarczy. Także kolego pompa od SB jest do zrobienia <ok> Każdy dobry pompiarz da radę mechanicznej pompie jedynie koszty mogą grać rolę.
jak kupisz drugą pompę też nie wiesz na co trafisz, a jak zrobisz tą to będziesz wiedział na czym stoisz, a poza tym czy to aby na pewno pompa? A jak kupisz pompę bez LDA to trochę przymulisz ten motorek. Jak pompiarz doradza Ci zakup pompy "bez czegoś tam" to domyślam się, że właśnie o LDA chodzi, bo reszta to to samo co w większości pomp 1,6-1,9 TD z grupy WV Audi
Mi pękł korpus :evil: ale za grosze wyrwałem starą pompę(50 zeta) ale nie audi ani VW 8-) troszkę zajęło mi to czasu ale teraz kręci się wysoko oj wysoko a i bebechy też można wymienić. Bez rozłożenia pompy nie będzie wiedział co w środku siedzi.
[ Dodano: 2012-12-23, 21:40 ]
A jeżeli już przy pompach jesteśmy MUNIOR to może wiesz co by przy pompie można było zrobić aby powyżej 5800 rpm nadal dawała radę wyprzedzać kąt? bo ogólnie to kręci się na jakieś 6500 rpm w tej chwili. 2 razy próbowałem na jałowym biegu to przy takich wartościach się zatrzymał obrotek, ale powyżej 5800 rpm słychać że już kąt się spóźnia.
[ Dodano: 2012-12-23, 21:40 ]
A jeżeli już przy pompach jesteśmy MUNIOR to może wiesz co by przy pompie można było zrobić aby powyżej 5800 rpm nadal dawała radę wyprzedzać kąt? bo ogólnie to kręci się na jakieś 6500 rpm w tej chwili. 2 razy próbowałem na jałowym biegu to przy takich wartościach się zatrzymał obrotek, ale powyżej 5800 rpm słychać że już kąt się spóźnia.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Nie wiem 8-) mnie wystarczy jak kręci się do 3 tys bo wyżej nie widzę potrzeby kręcić ,a i 3 tys u mnie rzadko widzi :mrgreen: do 6 tys to piłuje się benzynki a nie klekoty ,im to na pewno nie służy ale niech sobie kazdy piłuje ile chce ,jego motor ,jego sprawaslawe1983 pisze:A jeżeli już przy pompach jesteśmy MUNIOR to może wiesz co by przy pompie można było zrobić aby powyżej 5800 rpm nadal dawała radę wyprzedzać kąt?
MUNIOR Ja ogólnie też nie kręcę swojego klekota tak wysoko. Ale jak zacząłem grzebać tą pompę i wykręciłem z niej tyle to mamy zamiar z kumplem włożyć to do AAZa w Golfie 3 odchudzić go. Dół kumpel ma zakuty i różne takie tam porobione i chce nim wiosną wystąpić na 1/4 mili. Chcemy zobaczyć jak komora wirowa radzi sobie z tak wysokimi obrotami, ale póki co ja nie mam innej pompy i siedzi u mnie w SB <ok> tylko jak się przyzwyczaję to nie wiem czy ją oddam za zwykłą pompę