[1Z] Szukam pompy - zamiennika
[1Z] Szukam pompy - zamiennika
Witam wszystkich proszę o pomoc. Nie znam się na audicach:) pomimo tego, że są to bardzo urodziwe samochody.
Ktoś się do mnie zgłosił, abym po godzinach zajrzał do jego autka. Okazało się, że pompa wtryskowa w audi 80, B4, 1.9 TD 90 koni jest do wymiany.
Nie mogę sobie poradzić z numerami pompy. Moja pompa to:
Szukam zamiennika, okazało się, że jest kilka numerów pomp.
Ta pompa jest w miarę tania, ale jest 109 J. Czy będzie pasować do mojego 109 L?
http://193.23.48.133/pompa-wtryskowa-au ... 99455.html
Ta mi wygląda na znajomą:
http://allegro.pl/pompa-wtryskowa-audi- ... 65646.html
Ta na pewno jest tama sama bo jest 109 L ale jest bardzo droga.
http://193.23.48.133/pompa-wtryskowa-au ... 248.html[b][/b]
Ktoś się do mnie zgłosił, abym po godzinach zajrzał do jego autka. Okazało się, że pompa wtryskowa w audi 80, B4, 1.9 TD 90 koni jest do wymiany.
Nie mogę sobie poradzić z numerami pompy. Moja pompa to:
Szukam zamiennika, okazało się, że jest kilka numerów pomp.
Ta pompa jest w miarę tania, ale jest 109 J. Czy będzie pasować do mojego 109 L?
http://193.23.48.133/pompa-wtryskowa-au ... 99455.html
Ta mi wygląda na znajomą:
http://allegro.pl/pompa-wtryskowa-audi- ... 65646.html
Ta na pewno jest tama sama bo jest 109 L ale jest bardzo droga.
http://193.23.48.133/pompa-wtryskowa-au ... 248.html[b][/b]
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
Pierwsza pompa za 180 zł jest z górnym przelewem i nastawnikiem potencjometrycznym i nie jest przeznaczona jako zamiennik do Twojej.
Z drugiej aukcji jest to pompa od silnika Td 75 km i jest to mechaniczna pompa na linke.
Ta ostatnia za 800 jest odpowiednia , ale za taka cene to dwie pompy można mieć.
Z drugiej aukcji jest to pompa od silnika Td 75 km i jest to mechaniczna pompa na linke.
Ta ostatnia za 800 jest odpowiednia , ale za taka cene to dwie pompy można mieć.
to zastosuj 0460405983 i powodzenia <ok>