Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ B4 1.9TDI ] Używane wtryski afn czy warto ?

p-a-b-u
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 337
Rejestracja: 10 mar 2010, 08:58
Imię: Pawel
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Cabrio
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Torun

Post autor: p-a-b-u » 20 lut 2012, 21:34

Dreamer pisze:Co tam priv. Pisz tutaj. Mam osprzęt na pierburgu. Wystarczy tylko wyjąć starego kompa, podłączyć nowego i gra gitara? Dużo jest tych kabli tam czy wystarczy wtyczkę przełożyć? I czy potrzeba jest ustawiania jakiś parametrów po wymianie? Bo był bym chętny na coś takiego. Interesuje mnie komp ok. 120KM.

Podmiana kompa to plug&play ale jest troszkę zabawy żeby go wyciągnąć. Po wymianie może się zdarzyć, że potrzebna będzie korekta dawki paliwa.
moja była
Audi
1Z + wtryski AFN + 16bit chip = 130KM 297NM :)

Awatar użytkownika
duo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4071
Rejestracja: 08 maja 2007, 19:29
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Post autor: duo » 28 lut 2012, 00:36

do 1z najlepsze sa z afn ? czy z jakiegos 130ps beda dawać wiecej frajdy ? tak ogolnie to wymieniać trzeba kpl 5sztuk łącznie ze sterującym ?

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 28 lut 2012, 06:16

Zależy Łukasz w ile celujesz i kto Ci pisze softa. Sama wymiana wtrysków praktycznie nic nie daje. A jak już się bawić w podnoszenie mocy to sofcik i wtryski z 2.5 TDI AEL (140KM, R5) ;-) Wtrysków 4 potrzebujesz, sterujący to jeden przerośnięty wtrysk ;-)

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5442
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 28 lut 2012, 10:51

duo pisze:do 1z najlepsze sa z afn ? czy z jakiegos 130ps beda dawać wiecej frajdy ? tak ogolnie to wymieniać trzeba kpl 5sztuk łącznie ze sterującym ?
Silnik 4 cylindrowy wiec i 4 wtryski.
Jesli nie chcesz bawic sie w uzywki to uderzaj do Cowboy'a http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=32&t=332478
Czym wieksze wtryski tym lepiej ale do ori pompy to max 216-tki

Awatar użytkownika
duo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4071
Rejestracja: 08 maja 2007, 19:29
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Post autor: duo » 28 lut 2012, 18:34

czyli ogolnie wychodzi na to ze, ze celujac w podnoszenie mocy to trzeba mi zakupić wtryski najlepiej z AELa .. teraz pytanie bo tam jest 5ich .. do mnie trzeba 3 zwykłe i jeden sterujący rozumiem ?

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5442
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 28 lut 2012, 18:39

duo pisze:czyli ogolnie wychodzi na to ze, ze celujac w podnoszenie mocy to trzeba mi zakupić wtryski najlepiej z AELa .. teraz pytanie bo tam jest 5ich .. do mnie trzeba 3 zwykłe i jeden sterujący rozumiem ?
Tak
Koncowki z AEL są to tzw. 210-tki

Awatar użytkownika
duo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4071
Rejestracja: 08 maja 2007, 19:29
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Post autor: duo » 28 lut 2012, 18:42

Krzysiek 84 pisze:
duo pisze:czyli ogolnie wychodzi na to ze, ze celujac w podnoszenie mocy to trzeba mi zakupić wtryski najlepiej z AELa .. teraz pytanie bo tam jest 5ich .. do mnie trzeba 3 zwykłe i jeden sterujący rozumiem ?
Tak
Koncowki z AEL są to tzw. 210-tki
a nie mozna samyh koncowek z aela do moich wpakować ? :mrgreen:

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5442
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 28 lut 2012, 20:22

Można. Ale wtedy to najlepiej nowe końcówki wtrysków dać dla pompiarza i w Twoje obsady włoży je i musi wyregulować i ustawić ciśnienia na 190/300 Bar :mrgreen:

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 28 lut 2012, 20:27

duo pisze:
Krzysiek 84 pisze:
duo pisze:czyli ogolnie wychodzi na to ze, ze celujac w podnoszenie mocy to trzeba mi zakupić wtryski najlepiej z AELa .. teraz pytanie bo tam jest 5ich .. do mnie trzeba 3 zwykłe i jeden sterujący rozumiem ?
Tak
Koncowki z AEL są to tzw. 210-tki
a nie mozna samyh koncowek z aela do moich wpakować ? :mrgreen:
Jedna nowa końcówka Boscha to 250-300zł ;-) Tak mi powiedzieli.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5442
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 28 lut 2012, 20:33

Na Allegro chyba trochę tańsze były 216 Boscha ale potem trzeba oddać do założenia i regulacji. U Cowboya za wtryski z Końcówkami Boscha 216-tki i wyregulowanymi ciśnieniami 1150, tylko swoje trzeba wysłać do niego :mrgreen:
I w tej cenie już wliczona wysyłka i nowe podkładki pod wtryski.

kris00
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 269
Rejestracja: 16 lip 2009, 21:07
Lokalizacja: Łańcut/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: kris00 » 28 lut 2012, 20:51

Lepiej kupić ładne używane 216 i dobry sofcik od Mariusza i na pewno będzie ładnie rwało do przodu i w razie czego dawkę zmniejszyć niż potem jak by AFN-y były małe


Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 28 lut 2012, 22:39

duo pisze:216 to ael-e ?
Nie, AEL to 210'tki.

Awatar użytkownika
duo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4071
Rejestracja: 08 maja 2007, 19:29
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Post autor: duo » 28 lut 2012, 22:46

trepek pisze:
duo pisze:216 to ael-e ?
Nie, AEL to 210'tki.
a 216 to co to ?

Awatar użytkownika
rafal9h10
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 228
Rejestracja: 06 sty 2010, 18:31
Lokalizacja: Uchanie/Chełm

Post autor: rafal9h10 » 29 lut 2012, 09:13

Prawdziwe 216-stki były w silnikach 2.5 TDI R5 AHY, AXG np. w VW T4. Rozpylacz DSLA P764.
210-tki były także w Volvo 2.5. Rozpylacz DSLA P502.
Kilka postów wcześniej dodałem załącznik i tam masz rozpiskę stosowanych wtryskiwaczy.
Moje audi:
https://audi80.pl/moja-skarbonka-aud ... t64667.htm

Diagnostyka VAG, Chiptuning,itp.
Sprzedam sterowniki silników 1.9TDI i 2.5TDI 16bit po chiptuningu

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pompy wtryskowe i wtryskiwacze”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga