Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 b4 1z] wymiana końcówek wtryskiwaczy

Awatar użytkownika
wenon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 350
Rejestracja: 23 lip 2007, 19:56
Lokalizacja: Pruszków/lublin

[80 b4 1z] wymiana końcówek wtryskiwaczy

Post autor: wenon » 20 sty 2010, 22:36

http://www.sendspace.pl/file/c8b0e8fa7ee731292ff74e3
znalazłem taką oto instrukcje wymiany koncówek wtryskiwaczy a że nie jestem dobry z angielskiego to moze ktoś by sie pokusił o przetłumaczenie.
interesuje mnie jedna rzecz czy on wymieniał konćowki bez ich regulacji.?
wmiare ładnie opisane tylko nie dokońca wszystko rozumiem.
AUDI - Probably the Best Cars in the World

mody: hamulce dwutłoczkowe, wskaźnik doładowania, kat-out, egr-out, wtryski 0,216, wolna odma, soft-od kostrza
do zmodzenia: ,, regulator cisnienia, może wiekszy IC. - chwilowy brak czasu

januszbin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 407
Rejestracja: 21 wrz 2009, 11:27
Lokalizacja: LWL

Post autor: januszbin » 21 sty 2010, 08:08

nie wiem jak inni ale ja nie mogę tego otworzyć,niby w pdf-ie zapisane ale coś jest chyba nie tak z tym tekstem....

[ Dodano: 2010-01-21, 08:09 ]
tak czy inaczej w/g mnie bez regulacji to chyba raczej się nie obejdzie....

[ Dodano: 2010-01-21, 08:58 ]
udało mi się otworzyć ten tekst no i z tego co tam jest wynika ,że gość wymienił tylko końcówki ,a regulacja dotyczyła tylko dawki paliwa na vagu.....

Awatar użytkownika
wenon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 350
Rejestracja: 23 lip 2007, 19:56
Lokalizacja: Pruszków/lublin

Post autor: wenon » 21 sty 2010, 16:36

czyli moge rozumiec ze jak mam wtryski które trzymają dobrze cisnienie otwarcia rzędu 190bar a juz leją to można wymienić same końcówki bez jakich kolwiek regulacji?
i po wymianie koncówek dalej beda trzymać cisnienie pierwszego otwarcia 190bar, wiadomo do drógiego cisnienia trzeba mieć juz sprzet i zwykła pompka do wtryskiwaczy nie wystarczy.?
AUDI - Probably the Best Cars in the World

mody: hamulce dwutłoczkowe, wskaźnik doładowania, kat-out, egr-out, wtryski 0,216, wolna odma, soft-od kostrza
do zmodzenia: ,, regulator cisnienia, może wiekszy IC. - chwilowy brak czasu

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 21 sty 2010, 18:04

uszczelnianie i modyfikacje pomp D/TD/TDI /?,
regulacja / czyszczenie / wymiana/rozrząd /wtryski itd, pomiar ciśnienia tłoki /oleju , vag

Awatar użytkownika
junglist
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 241
Rejestracja: 01 paź 2007, 03:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: junglist » 21 sty 2010, 21:01

wymiana końcówki = rozkręcenie wtrysku = regulacja ciśnienia otwarcia...
Zgodnie z teorią liczb zespolonych:
TD - moc rzeczywista
TDI - to (TD * i) czyli moc urojona :-D

Mój fur: https://audi80.pl/jungleMOC-vt32588.htm#345136

januszbin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 407
Rejestracja: 21 wrz 2009, 11:27
Lokalizacja: LWL

Post autor: januszbin » 22 sty 2010, 12:56

można się nieźle ubawić czytając ten tekst :mrgreen:

Awatar użytkownika
blady11
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 153
Rejestracja: 25 lis 2008, 18:20
Lokalizacja: Chelm/Dun Laoghaire

Post autor: blady11 » 24 sty 2010, 14:16

można zmieniać końcówki do bólu - kwestia dostania dobrych zamienników...

Awatar użytkownika
wenon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 350
Rejestracja: 23 lip 2007, 19:56
Lokalizacja: Pruszków/lublin

Post autor: wenon » 24 sty 2010, 14:25

to wiadomo że końcowki można zmieniać, ogólnie bosch przewiduje że sprężyny sie nie zużywają tylko końcówki.

a mnie interesuje to czy jak odkręce końcówke i zmienie na nową nie ruszając przekładek jak w opisie to czy zmienią sie cisnienia otwarcia.?
AUDI - Probably the Best Cars in the World

mody: hamulce dwutłoczkowe, wskaźnik doładowania, kat-out, egr-out, wtryski 0,216, wolna odma, soft-od kostrza
do zmodzenia: ,, regulator cisnienia, może wiekszy IC. - chwilowy brak czasu

Awatar użytkownika
marko009
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 296
Rejestracja: 20 wrz 2008, 19:31
Lokalizacja: CAL

Post autor: marko009 » 24 sty 2010, 14:33

wenon pisze:jak odkręce końcówke i zmienie na nową
nie jestem znawcą w tym temacie ale coś mi się wydaje ,że gdyby to było tak proste to robiłoby to większość mechaników :-/
1Z Pierburg+216+soft =127HP 290Nm <yes>

Awatar użytkownika
wenon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 350
Rejestracja: 23 lip 2007, 19:56
Lokalizacja: Pruszków/lublin

Post autor: wenon » 24 sty 2010, 14:55

marko009 pisze:gdyby to było tak proste to robiłoby to większość mechaników
dlatego odnosze sie do tego tekstu którego nie dokońca rozumiem w którym koles zmieniał sam.
AUDI - Probably the Best Cars in the World

mody: hamulce dwutłoczkowe, wskaźnik doładowania, kat-out, egr-out, wtryski 0,216, wolna odma, soft-od kostrza
do zmodzenia: ,, regulator cisnienia, może wiekszy IC. - chwilowy brak czasu

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 24 sty 2010, 14:57

marko009 pisze:
wenon pisze:jak odkręce końcówke i zmienie na nową
nie jestem znawcą w tym temacie ale coś mi się wydaje ,że gdyby to było tak proste to robiłoby to większość mechaników :-/
i robią i nie tylko oni ;-)

[ Dodano: 2010-01-24, 14:59 ]
wenon pisze:a mnie interesuje to czy jak odkręce końcówke i zmienie na nową nie ruszając przekładek jak w opisie to czy zmienią sie cisnienia otwarcia.?
minimalne wahnięcia na -/+ względem tego co było
uszczelnianie i modyfikacje pomp D/TD/TDI /?,
regulacja / czyszczenie / wymiana/rozrząd /wtryski itd, pomiar ciśnienia tłoki /oleju , vag

Awatar użytkownika
wenon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 350
Rejestracja: 23 lip 2007, 19:56
Lokalizacja: Pruszków/lublin

Post autor: wenon » 24 sty 2010, 15:00

czyli można bez problemów wymienić sobie same konńcówki bez najmniejszego problemu?
AUDI - Probably the Best Cars in the World

mody: hamulce dwutłoczkowe, wskaźnik doładowania, kat-out, egr-out, wtryski 0,216, wolna odma, soft-od kostrza
do zmodzenia: ,, regulator cisnienia, może wiekszy IC. - chwilowy brak czasu

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 24 sty 2010, 15:02

wenon pisze:gólnie bosch przewiduje że sprężyny sie nie zużywają tylko końcówki.
zużywają się tak jak wszystko po to regulacja podkładkami
uszczelnianie i modyfikacje pomp D/TD/TDI /?,
regulacja / czyszczenie / wymiana/rozrząd /wtryski itd, pomiar ciśnienia tłoki /oleju , vag

Awatar użytkownika
marko009
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 296
Rejestracja: 20 wrz 2008, 19:31
Lokalizacja: CAL

Post autor: marko009 » 24 sty 2010, 15:05

wenon pisze:nie dokońca rozumiem w którym koles zmieniał sam.
ludzie różne rzeczy robią i nie wszystko później działa jak powinno :-|
Jeśli wtryski mają działać jak należy to trzeba dobrej jakości końcówki i jest to robota dla fachowca ze specjalnym sprzętem. A tak na oko w stodole to kiedyś do C-360 robili i to często z marnym skutkiem ;-)
1Z Pierburg+216+soft =127HP 290Nm <yes>

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 24 sty 2010, 15:06

wenon pisze:czyli można bez problemów wymienić sobie same konńcówki bez najmniejszego problemu?
moim zdaniem tak , tylko ciekawe jakie masz obecne ciśnienie min 170 bar max 190 jak widać tolerancja jest , wiadomo najlepiej złożyć i dać na próbnik , i niech każdy robi jak uważa ;-)
marko009 pisze:ludzie różne rzeczy robią i nie wszystko później działa jak powinno :-|
Jeśli wtryski mają działać jak należy to trzeba dobrej jakości końcówki i jest to robota dla fachowca ze specjalnym sprzętem. A tak na oko w stodole to kiedyś do C-360 robili i to często z marnym skutkiem ;-)
z takim podejściem to masz zapewne dużo $$$ i o wielu rzeczach tak twierdzono że się nie da , sam wiele razy to usłyszałem i się dało ;-)
Ostatnio zmieniony 24 sty 2010, 15:25 przez Vision, łącznie zmieniany 1 raz.
uszczelnianie i modyfikacje pomp D/TD/TDI /?,
regulacja / czyszczenie / wymiana/rozrząd /wtryski itd, pomiar ciśnienia tłoki /oleju , vag

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pompy wtryskowe i wtryskiwacze”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga