[80 b4 1z] wymiana końcówek wtryskiwaczy
[80 b4 1z] wymiana końcówek wtryskiwaczy
http://www.sendspace.pl/file/c8b0e8fa7ee731292ff74e3
znalazłem taką oto instrukcje wymiany koncówek wtryskiwaczy a że nie jestem dobry z angielskiego to moze ktoś by sie pokusił o przetłumaczenie.
interesuje mnie jedna rzecz czy on wymieniał konćowki bez ich regulacji.?
wmiare ładnie opisane tylko nie dokońca wszystko rozumiem.
znalazłem taką oto instrukcje wymiany koncówek wtryskiwaczy a że nie jestem dobry z angielskiego to moze ktoś by sie pokusił o przetłumaczenie.
interesuje mnie jedna rzecz czy on wymieniał konćowki bez ich regulacji.?
wmiare ładnie opisane tylko nie dokońca wszystko rozumiem.
AUDI - Probably the Best Cars in the World
mody: hamulce dwutłoczkowe, wskaźnik doładowania, kat-out, egr-out, wtryski 0,216, wolna odma, soft-od kostrza
do zmodzenia: ,, regulator cisnienia, może wiekszy IC. - chwilowy brak czasu
mody: hamulce dwutłoczkowe, wskaźnik doładowania, kat-out, egr-out, wtryski 0,216, wolna odma, soft-od kostrza
do zmodzenia: ,, regulator cisnienia, może wiekszy IC. - chwilowy brak czasu
nie wiem jak inni ale ja nie mogę tego otworzyć,niby w pdf-ie zapisane ale coś jest chyba nie tak z tym tekstem....
[ Dodano: 2010-01-21, 08:09 ]
tak czy inaczej w/g mnie bez regulacji to chyba raczej się nie obejdzie....
[ Dodano: 2010-01-21, 08:58 ]
udało mi się otworzyć ten tekst no i z tego co tam jest wynika ,że gość wymienił tylko końcówki ,a regulacja dotyczyła tylko dawki paliwa na vagu.....
[ Dodano: 2010-01-21, 08:09 ]
tak czy inaczej w/g mnie bez regulacji to chyba raczej się nie obejdzie....
[ Dodano: 2010-01-21, 08:58 ]
udało mi się otworzyć ten tekst no i z tego co tam jest wynika ,że gość wymienił tylko końcówki ,a regulacja dotyczyła tylko dawki paliwa na vagu.....
czyli moge rozumiec ze jak mam wtryski które trzymają dobrze cisnienie otwarcia rzędu 190bar a juz leją to można wymienić same końcówki bez jakich kolwiek regulacji?
i po wymianie koncówek dalej beda trzymać cisnienie pierwszego otwarcia 190bar, wiadomo do drógiego cisnienia trzeba mieć juz sprzet i zwykła pompka do wtryskiwaczy nie wystarczy.?
i po wymianie koncówek dalej beda trzymać cisnienie pierwszego otwarcia 190bar, wiadomo do drógiego cisnienia trzeba mieć juz sprzet i zwykła pompka do wtryskiwaczy nie wystarczy.?
AUDI - Probably the Best Cars in the World
mody: hamulce dwutłoczkowe, wskaźnik doładowania, kat-out, egr-out, wtryski 0,216, wolna odma, soft-od kostrza
do zmodzenia: ,, regulator cisnienia, może wiekszy IC. - chwilowy brak czasu
mody: hamulce dwutłoczkowe, wskaźnik doładowania, kat-out, egr-out, wtryski 0,216, wolna odma, soft-od kostrza
do zmodzenia: ,, regulator cisnienia, może wiekszy IC. - chwilowy brak czasu
tu http://translate.google.pl/translate?hl ... 0%26sa%3DG masz po polsku
uszczelnianie i modyfikacje pomp D/TD/TDI /?,
regulacja / czyszczenie / wymiana/rozrząd /wtryski itd, pomiar ciśnienia tłoki /oleju , vag
regulacja / czyszczenie / wymiana/rozrząd /wtryski itd, pomiar ciśnienia tłoki /oleju , vag
wymiana końcówki = rozkręcenie wtrysku = regulacja ciśnienia otwarcia...
Zgodnie z teorią liczb zespolonych:
TD - moc rzeczywista
TDI - to (TD * i) czyli moc urojona
Mój fur: https://audi80.pl/jungleMOC-vt32588.htm#345136
TD - moc rzeczywista
TDI - to (TD * i) czyli moc urojona
Mój fur: https://audi80.pl/jungleMOC-vt32588.htm#345136
można zmieniać końcówki do bólu - kwestia dostania dobrych zamienników...
Oglądać i oceniać:
https://audi80.pl/viewtopic.php?t=23691
https://audi80.pl/viewtopic.php?t=23691
to wiadomo że końcowki można zmieniać, ogólnie bosch przewiduje że sprężyny sie nie zużywają tylko końcówki.
a mnie interesuje to czy jak odkręce końcówke i zmienie na nową nie ruszając przekładek jak w opisie to czy zmienią sie cisnienia otwarcia.?
a mnie interesuje to czy jak odkręce końcówke i zmienie na nową nie ruszając przekładek jak w opisie to czy zmienią sie cisnienia otwarcia.?
AUDI - Probably the Best Cars in the World
mody: hamulce dwutłoczkowe, wskaźnik doładowania, kat-out, egr-out, wtryski 0,216, wolna odma, soft-od kostrza
do zmodzenia: ,, regulator cisnienia, może wiekszy IC. - chwilowy brak czasu
mody: hamulce dwutłoczkowe, wskaźnik doładowania, kat-out, egr-out, wtryski 0,216, wolna odma, soft-od kostrza
do zmodzenia: ,, regulator cisnienia, może wiekszy IC. - chwilowy brak czasu
dlatego odnosze sie do tego tekstu którego nie dokońca rozumiem w którym koles zmieniał sam.marko009 pisze:gdyby to było tak proste to robiłoby to większość mechaników
AUDI - Probably the Best Cars in the World
mody: hamulce dwutłoczkowe, wskaźnik doładowania, kat-out, egr-out, wtryski 0,216, wolna odma, soft-od kostrza
do zmodzenia: ,, regulator cisnienia, może wiekszy IC. - chwilowy brak czasu
mody: hamulce dwutłoczkowe, wskaźnik doładowania, kat-out, egr-out, wtryski 0,216, wolna odma, soft-od kostrza
do zmodzenia: ,, regulator cisnienia, może wiekszy IC. - chwilowy brak czasu
i robią i nie tylko onimarko009 pisze:nie jestem znawcą w tym temacie ale coś mi się wydaje ,że gdyby to było tak proste to robiłoby to większość mechanikówwenon pisze:jak odkręce końcówke i zmienie na nową
[ Dodano: 2010-01-24, 14:59 ]
minimalne wahnięcia na -/+ względem tego co byłowenon pisze:a mnie interesuje to czy jak odkręce końcówke i zmienie na nową nie ruszając przekładek jak w opisie to czy zmienią sie cisnienia otwarcia.?
uszczelnianie i modyfikacje pomp D/TD/TDI /?,
regulacja / czyszczenie / wymiana/rozrząd /wtryski itd, pomiar ciśnienia tłoki /oleju , vag
regulacja / czyszczenie / wymiana/rozrząd /wtryski itd, pomiar ciśnienia tłoki /oleju , vag
czyli można bez problemów wymienić sobie same konńcówki bez najmniejszego problemu?
AUDI - Probably the Best Cars in the World
mody: hamulce dwutłoczkowe, wskaźnik doładowania, kat-out, egr-out, wtryski 0,216, wolna odma, soft-od kostrza
do zmodzenia: ,, regulator cisnienia, może wiekszy IC. - chwilowy brak czasu
mody: hamulce dwutłoczkowe, wskaźnik doładowania, kat-out, egr-out, wtryski 0,216, wolna odma, soft-od kostrza
do zmodzenia: ,, regulator cisnienia, może wiekszy IC. - chwilowy brak czasu
ludzie różne rzeczy robią i nie wszystko później działa jak powinno :-|wenon pisze:nie dokońca rozumiem w którym koles zmieniał sam.
Jeśli wtryski mają działać jak należy to trzeba dobrej jakości końcówki i jest to robota dla fachowca ze specjalnym sprzętem. A tak na oko w stodole to kiedyś do C-360 robili i to często z marnym skutkiem
1Z Pierburg+216+soft =127HP 290Nm <yes>
moim zdaniem tak , tylko ciekawe jakie masz obecne ciśnienie min 170 bar max 190 jak widać tolerancja jest , wiadomo najlepiej złożyć i dać na próbnik , i niech każdy robi jak uważawenon pisze:czyli można bez problemów wymienić sobie same konńcówki bez najmniejszego problemu?
z takim podejściem to masz zapewne dużo $$$ i o wielu rzeczach tak twierdzono że się nie da , sam wiele razy to usłyszałem i się dałomarko009 pisze:ludzie różne rzeczy robią i nie wszystko później działa jak powinno :-|
Jeśli wtryski mają działać jak należy to trzeba dobrej jakości końcówki i jest to robota dla fachowca ze specjalnym sprzętem. A tak na oko w stodole to kiedyś do C-360 robili i to często z marnym skutkiem
Ostatnio zmieniony 24 sty 2010, 15:25 przez Vision, łącznie zmieniany 1 raz.
uszczelnianie i modyfikacje pomp D/TD/TDI /?,
regulacja / czyszczenie / wymiana/rozrząd /wtryski itd, pomiar ciśnienia tłoki /oleju , vag
regulacja / czyszczenie / wymiana/rozrząd /wtryski itd, pomiar ciśnienia tłoki /oleju , vag
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga