[B4 1.9tdi 1Z '94] Wymiana wtrysków. Jakie najlepiej?
[B4 1.9tdi 1Z '94] Wymiana wtrysków. Jakie najlepiej?
Witam!
Od jakiegoś czasu auto strasznie mi kopci i spadła moc. Znajomy mówił, że to wina lejących wtrysków. dzwoniłem do 2 zakładów zajmujących się wtryskami i tam od razu chcą mi wymienić komplet końcówek. Problem w tym, że koszt jednej to ok 400zł. Podobno taniej wychodzi kupić kompletne nowe wtryski. Możecie coś polecić? Czy moja awaria może mieć inną przyczynę? Wolę sprawdzić zanim niepotrzebnie napełnię skarbonkę
Od jakiegoś czasu auto strasznie mi kopci i spadła moc. Znajomy mówił, że to wina lejących wtrysków. dzwoniłem do 2 zakładów zajmujących się wtryskami i tam od razu chcą mi wymienić komplet końcówek. Problem w tym, że koszt jednej to ok 400zł. Podobno taniej wychodzi kupić kompletne nowe wtryski. Możecie coś polecić? Czy moja awaria może mieć inną przyczynę? Wolę sprawdzić zanim niepotrzebnie napełnię skarbonkę
Ja na Twoim miejscu zmieniłbym mechanika. Informacje co do wtrysków znajdziesz na naszym forum użyj opcji szukaj.
Audi 80 B4 1.9 TDi + wtryki AFN + ECU 16bit + chip, na Pierburgu dzięki Endriu210. Alutec 17" soczewki, USY na tyle, zawiecha -35mm
https://audi80.pl/audi-b4-19tdi-para ... htm#775557
https://audi80.pl/audi-b4-19tdi-para ... htm#775557
Re: [B4 1.9tdi 1Z '94] Wymiana wtrysków. Jakie najlepiej?
podepnij Vag bo przyczyn może być kilka np doładowanie ,nieszczelność , niesprawny N75 , a wtryski czy są dobre to na próbnik , a spalanie ci nie wzrosło ?Refcio pisze:Witam!
Od jakiegoś czasu auto strasznie mi kopci i spadła moc. Znajomy mówił, że to wina lejących wtrysków. dzwoniłem do 2 zakładów zajmujących się wtryskami i tam od razu chcą mi wymienić komplet końcówek. Problem w tym, że koszt jednej to ok 400zł. Podobno taniej wychodzi kupić kompletne nowe wtryski. Możecie coś polecić? Czy moja awaria może mieć inną przyczynę? Wolę sprawdzić zanim niepotrzebnie napełnię skarbonkę
- na allegro nowe 1250 komplet np AFN , tylko się trzeba upewnić czy aby na pewno komplet , bo bosch tyle krzyczy za 1 sztukę , a jeśli zmieniać końcówki to brać P520 a na bogato P502
uszczelnianie i modyfikacje pomp D/TD/TDI /?,
regulacja / czyszczenie / wymiana/rozrząd /wtryski itd, pomiar ciśnienia tłoki /oleju , vag
regulacja / czyszczenie / wymiana/rozrząd /wtryski itd, pomiar ciśnienia tłoki /oleju , vag
-
- Forum Audi 80
- Posty: 49
- Rejestracja: 13 lis 2007, 09:12
- Lokalizacja: małopolska
dziura w dolocie, uszkodzony przepływomierz lub otwarty EGR, jakby wtryski padły to będą problemy z odpaleniem i dziwna praca silnika
400 za wtrysk :?: to chyba ich popie......ło za tyle to można w super stanie kupić ale cały komplet od AFN'a i to od jakiegoś Żyda bo normalnie chodzą między 250 a 350 za komplet
końcówki to można sobie w garażu wymienić na nowe, pół godziny roboty i tyle
bez VAG'a to tylko możemy się domyślać..
jak auto na pierburgu to potrzeba logów dynamicznych gr. 001, 003 i 011 i statyczny BS000, BS003 i 013
400 za wtrysk :?: to chyba ich popie......ło za tyle to można w super stanie kupić ale cały komplet od AFN'a i to od jakiegoś Żyda bo normalnie chodzą między 250 a 350 za komplet
końcówki to można sobie w garażu wymienić na nowe, pół godziny roboty i tyle
bez VAG'a to tylko możemy się domyślać..
jak auto na pierburgu to potrzeba logów dynamicznych gr. 001, 003 i 011 i statyczny BS000, BS003 i 013
TDI POWER:) with Full Synthetic Motor Oil 5W-40
audi-b4-tdi-diesel-power-t28713.html
Pierburg MAF <yes>
czyszczenie nastawników indukcyjnych Audi, VW TDI, rozrząd - wymiana
audi-b4-tdi-diesel-power-t28713.html
Pierburg MAF <yes>
czyszczenie nastawników indukcyjnych Audi, VW TDI, rozrząd - wymiana
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Nowe końcówki Frateli bosio po 130zł sztuka ,bosch powyżej 200zł .Ale po 400 zeta to jeszcze nie widziałem .Kup sobie używki od jakiegoś AFN-a i będzie git ,koszt ok.300-400zł za komplet .Panów pompiarzy (przynajmniej tych u których byłeś )sobie odpuść ,bo sami nie wiedzą ile już za co kasować.Choć znajomy ostatnio oddawał do regeneracji swoje lejace wtryski i zapłacił 130zł,ale to w małej pipidówce w lubelskim w której mieszkam ups widzę że Łukasz był szybszy :mrgreen:Refcio pisze:Znajomy mówił, że to wina lejących wtrysków. dzwoniłem do 2 zakładów zajmujących się wtryskami i tam od razu chcą mi wymienić komplet końcówek. Problem w tym, że koszt jednej to ok 400zł.
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4081
- Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan
- Lokalizacja: LBL
- Kontakt:
he he :mrgreen: ja jak swoje sprawdzałem jak mi padł silnik to też taki pompiarz mi mówił że ok 250zł 1szt. :roll: tyle że jest naprawdę dobry w tym co robi (common raile)itd. robi wszystkie auta nawet bizony itd. :mrgreen: ma po prostu sprzęt porządny i ma pojęcie ale jeszcze lepsze pojęcie ma do ździerania kasy :evil:
nic nie ustawiać bo tylko zakładać i śmigać, po założeniu wtrysków przydałoby się ustawić dawkę paliwa na ok 2.6-2.8mg/R <ok>
TDI POWER:) with Full Synthetic Motor Oil 5W-40
audi-b4-tdi-diesel-power-t28713.html
Pierburg MAF <yes>
czyszczenie nastawników indukcyjnych Audi, VW TDI, rozrząd - wymiana
audi-b4-tdi-diesel-power-t28713.html
Pierburg MAF <yes>
czyszczenie nastawników indukcyjnych Audi, VW TDI, rozrząd - wymiana
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga