Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9tdi 1Z '94] Wymiana wtrysków. Jakie najlepiej?

Refcio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 27 gru 2008, 21:37
Lokalizacja: Kraków

[B4 1.9tdi 1Z '94] Wymiana wtrysków. Jakie najlepiej?

Post autor: Refcio » 24 lis 2010, 15:02

Witam!
Od jakiegoś czasu auto strasznie mi kopci i spadła moc. Znajomy mówił, że to wina lejących wtrysków. dzwoniłem do 2 zakładów zajmujących się wtryskami i tam od razu chcą mi wymienić komplet końcówek. Problem w tym, że koszt jednej to ok 400zł. Podobno taniej wychodzi kupić kompletne nowe wtryski. Możecie coś polecić? Czy moja awaria może mieć inną przyczynę? Wolę sprawdzić zanim niepotrzebnie napełnię skarbonkę :)

Awatar użytkownika
radi88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 475
Rejestracja: 12 kwie 2007, 15:29
Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia

Post autor: radi88 » 24 lis 2010, 15:45

Ja na Twoim miejscu zmieniłbym mechanika. Informacje co do wtrysków znajdziesz na naszym forum użyj opcji szukaj.
Audi 80 B4 1.9 TDi + wtryki AFN + ECU 16bit + chip, na Pierburgu dzięki Endriu210. Alutec 17" soczewki, USY na tyle, zawiecha -35mm

https://audi80.pl/audi-b4-19tdi-para ... htm#775557

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Re: [B4 1.9tdi 1Z '94] Wymiana wtrysków. Jakie najlepiej?

Post autor: Vision » 24 lis 2010, 15:45

Refcio pisze:Witam!
Od jakiegoś czasu auto strasznie mi kopci i spadła moc. Znajomy mówił, że to wina lejących wtrysków. dzwoniłem do 2 zakładów zajmujących się wtryskami i tam od razu chcą mi wymienić komplet końcówek. Problem w tym, że koszt jednej to ok 400zł. Podobno taniej wychodzi kupić kompletne nowe wtryski. Możecie coś polecić? Czy moja awaria może mieć inną przyczynę? Wolę sprawdzić zanim niepotrzebnie napełnię skarbonkę :)
podepnij Vag bo przyczyn może być kilka np doładowanie ,nieszczelność , niesprawny N75 , a wtryski czy są dobre to na próbnik , a spalanie ci nie wzrosło ?
- na allegro nowe 1250 komplet np AFN , tylko się trzeba upewnić czy aby na pewno komplet , bo bosch tyle krzyczy za 1 sztukę , a jeśli zmieniać końcówki to brać P520 a na bogato P502
uszczelnianie i modyfikacje pomp D/TD/TDI /?,
regulacja / czyszczenie / wymiana/rozrząd /wtryski itd, pomiar ciśnienia tłoki /oleju , vag

krzychu6008
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 49
Rejestracja: 13 lis 2007, 09:12
Lokalizacja: małopolska

Post autor: krzychu6008 » 24 lis 2010, 15:50

sprawdż szczelność układu dolotowego i ciśnienie jakie wytwarza turbina,na wydanie kasy zawsze będziesz miał czas. Końcówki wtryskiwaczy po 400zł/szt to chyba kogoś po.....ło.

Refcio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 27 gru 2008, 21:37
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Refcio » 24 lis 2010, 17:14

Spalanie właśnie pozostało jakie było czyli 7-8l przy ciężkiej nodze. Po rozmowie z pierwszym pompiarzem też myślałem, że chce mnie naciągnąć, ale drugi powiedział to samo. Podobno wtryski do tego właśnie modelu silnika są bardzo drogie. Zrobię tak jak piszecie i podepnę VAGa. zobaczymy co wyjdzie.

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4081
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 24 lis 2010, 19:49

ee tam drogie jak coś to pisz pw bo mam komplet 100% sprawny <ok> a tak wogóle to posprawdzaj najpierw wszystko co chłopaki pisali wcześniej a nie jeździsz po tych m... (nawet to słowo mi przez gardło nie przechodzi) :evil: bo zaczniesz kupować za ich radą to ci wyjdzie drugie auto :-/

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 24 lis 2010, 19:52

dziura w dolocie, uszkodzony przepływomierz lub otwarty EGR, jakby wtryski padły to będą problemy z odpaleniem i dziwna praca silnika

400 za wtrysk :?: to chyba ich popie......ło za tyle to można w super stanie kupić ale cały komplet od AFN'a i to od jakiegoś Żyda bo normalnie chodzą między 250 a 350 za komplet

końcówki to można sobie w garażu wymienić na nowe, pół godziny roboty i tyle ;-)

bez VAG'a to tylko możemy się domyślać..
jak auto na pierburgu to potrzeba logów dynamicznych gr. 001, 003 i 011 i statyczny BS000, BS003 i 013
TDI POWER:) with Full Synthetic Motor Oil 5W-40
audi-b4-tdi-diesel-power-t28713.html
Pierburg MAF <yes>
czyszczenie nastawników indukcyjnych Audi, VW TDI, rozrząd - wymiana

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 24 lis 2010, 19:53

Refcio pisze:Znajomy mówił, że to wina lejących wtrysków. dzwoniłem do 2 zakładów zajmujących się wtryskami i tam od razu chcą mi wymienić komplet końcówek. Problem w tym, że koszt jednej to ok 400zł.
Nowe końcówki Frateli bosio po 130zł sztuka ,bosch powyżej 200zł .Ale po 400 zeta to jeszcze nie widziałem .Kup sobie używki od jakiegoś AFN-a i będzie git ,koszt ok.300-400zł za komplet .Panów pompiarzy (przynajmniej tych u których byłeś )sobie odpuść ,bo sami nie wiedzą ile już za co kasować.Choć znajomy ostatnio oddawał do regeneracji swoje lejace wtryski i zapłacił 130zł,ale to w małej pipidówce w lubelskim w której mieszkam ;-) ups widzę że Łukasz był szybszy :mrgreen:
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4081
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 24 lis 2010, 20:03

he he :mrgreen: ja jak swoje sprawdzałem jak mi padł silnik to też taki pompiarz mi mówił że ok 250zł 1szt. :roll: tyle że jest naprawdę dobry w tym co robi (common raile)itd. robi wszystkie auta nawet bizony itd. :mrgreen: ma po prostu sprzęt porządny i ma pojęcie ale jeszcze lepsze pojęcie ma do ździerania kasy :evil:

TOMO21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 02 sie 2007, 19:51
Lokalizacja: BIAŁYSTOK

Post autor: TOMO21 » 13 gru 2010, 13:19

Witam! Podepnę się bo temat podobny.
Dostałem za przysłowiową "paczkę fajek" komplet 9-cio letnich wtrysków z silnika AHF czyli 205-tek. Mają potwierdzony przebieg 220 tys.
Pytanie jest, ustawiać ciśnienia czy dać sobie spokój i zakładać?

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 13 gru 2010, 13:23

nic nie ustawiać bo tylko zakładać i śmigać, po założeniu wtrysków przydałoby się ustawić dawkę paliwa na ok 2.6-2.8mg/R <ok>
TDI POWER:) with Full Synthetic Motor Oil 5W-40
audi-b4-tdi-diesel-power-t28713.html
Pierburg MAF <yes>
czyszczenie nastawników indukcyjnych Audi, VW TDI, rozrząd - wymiana

TOMO21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 02 sie 2007, 19:51
Lokalizacja: BIAŁYSTOK

Post autor: TOMO21 » 13 gru 2010, 13:31

Dawka to nie problem, ale ustawię na 16-18 bo bosch :mrgreen:
To chyba będzie coś w tych granicach co napisałeś :?:

Awatar użytkownika
kyjo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 877
Rejestracja: 23 wrz 2007, 11:01
Lokalizacja: RKR

Post autor: kyjo » 13 gru 2010, 13:55

możesz śmiało ustawiać na 14-16 jednostek.

TOMO21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 02 sie 2007, 19:51
Lokalizacja: BIAŁYSTOK

Post autor: TOMO21 » 13 gru 2010, 14:02

A wiesz może jakiej wartości to odpowiada w mg/R?

Awatar użytkownika
kyjo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 877
Rejestracja: 23 wrz 2007, 11:01
Lokalizacja: RKR

Post autor: kyjo » 13 gru 2010, 20:57

OK 3
słuchaj znów czy bedzie 2.8 czy 3.0 to nic sie nie dzieje nawet różnicy pewnie nie odczujesz więc looz.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pompy wtryskowe i wtryskiwacze”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga