[B4 1.9TDI 1Z] Zamiana nastawnika na indukcyjny
[B4 1.9TDI 1Z] Zamiana nastawnika na indukcyjny
Witam
Jak wygląda dokładnie przekładka z nastawnika potencjometrycznego na indukcyjny. I jak należy podłączyć wiązkę do komputera? Może ma ktoś schemat?
pozdrawiam
Jak wygląda dokładnie przekładka z nastawnika potencjometrycznego na indukcyjny. I jak należy podłączyć wiązkę do komputera? Może ma ktoś schemat?
pozdrawiam
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Akurat mnie nie musisz przekonywać bo nie dawno robiłemadam18gce pisze:Munior wiem to nie jest takie hip hop ale da sie to zrobic
Przy przekładce nie ma miejsca na experymenty ,musi być pin po pinie przepięty tak jak trzeba żeby chodziło,poza tym jest parę pułapek ,choćby inne wyprowadzenie pinów w nastawniku indukcyjnym i potencjometrycznymadam18gce pisze: i nie boje sie eksperymentow
Oczywiście że było , znajdziesz które elementy musisz zmienić ,znajdziesz w necie schematy ecu ...adam18gce pisze:Jeżeli było to pod czym mam szukać tego wszystkiego?
...dobra rada ,dlaczego?...spróbuj znależć warsztat który ci się tego podejmie popatrzą się na ciebie jak na kosmitę :mrgreen: Ostatnio na forum robił przekładkę kolega o nicu Misiekdzwon ,myślę że podziela moje zdanie co do stopnia trudność tematu ,bo w pewnym momencie zwątpił i chciał z powrotem zakładać osprzęt boscha Ale się nie poddał i podołał ,czego i tobie życzęaxel_gumis pisze:Raczej się sam za to nie zabieraj
MUNIOR, mam pytanie z innej beczki. Ile wersji komputerów występowało w pierburgu (bo to że z immo i bez to na pewno) ale czy coś jeszcze?
Masz może jakiś numer katalogowy kompa do takiego golasa jak mój?
Pytam bo powoli się wezmę za zbieranie gratów to może za rok się u Ciebie zamelduje.
[ Dodano: 2011-05-07, 20:52 ]
A i oczywiście czy mogę go od razu zachipować bo bez tego to wolę dalej na bosch-u śmigać :mrgreen:
Masz może jakiś numer katalogowy kompa do takiego golasa jak mój?
Pytam bo powoli się wezmę za zbieranie gratów to może za rok się u Ciebie zamelduje.
[ Dodano: 2011-05-07, 20:52 ]
A i oczywiście czy mogę go od razu zachipować bo bez tego to wolę dalej na bosch-u śmigać :mrgreen:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
W sumie kompy softem się nie róznia ,jedyna ważna różnica to czujnik ciśnienia ATM ,kompy 021D nie miały go wbudowanego i czujnik jest gdzieś schowany w aucie .Kompy 021AP miały już wbudowany .Sprawa jest więc prosta ,do przekładki bardziej pasuje komp 021AP ,bo nie trzeba mieć czujnika ATMaxel_gumis pisze:MUNIOR, mam pytanie z innej beczki. Ile wersji komputerów występowało w pierburgu (bo to że z immo i bez to na pewno) ale czy coś jeszcze?
Nie tylko możesz ,ale i powinieneś :mrgreen: Jak chcesz to mam 16 bitowy zachipowany komp z A4axel_gumis pisze:A i oczywiście czy mogę go od razu zachipować bo bez tego to wolę dalej na bosch-u śmigać
- misiekdzwon
- Forum Audi 80
- Posty: 599
- Rejestracja: 12 lis 2007, 19:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Złotoryja
Witajcie!
Dokładnie, zwątpiłem, ale jakoś się udało z pomocą kolegów z forum No jest ciężko, nie ma co. Jeszcze jak całą instalację się wymienia, to trzeba kokpit ściągać i cudować z przeciągnięciem przewodów. Ale przekładka opłacalna, no może nie w sensie finansowym, bo trochę graty kosztują, ale opłacalna w sensie zwiększenia możliwości robienia modów. A bo to i można podgrzewacz płynu sobie zamontować; bez problemu tempomat się podczepi; jest full diagnostyka; no i najważniejsze pompa indukcyjna podejdzie i z mnóstwa aut można taką pompkę dorwać w przyzwoitym stanie, a stare potencjometryczne sypią się- wymiana samego nastawnika na nowy, to koszt całej przekładki na "pierburga", dlatego można wybrać jedno z dwóch, tyle że nowsze rozwiązanie jest bardziej podatne na mody i wsadzenie kompa od AFNa i turba VNT nie jest już problemem :mrgreen:MUNIOR pisze:Ostatnio na forum robił przekładkę kolega o nicu Misiekdzwon ,myślę że podziela moje zdanie co do stopnia trudność tematu ,bo w pewnym momencie zwątpił i chciał z powrotem zakładać osprzęt boscha Ale się nie poddał i podołał ,czego i tobie życzę
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Pisz do Munior'atadex58 pisze:Witam serdecznie
Jestem zainteresowany przekładką na nastawnik indukcyjny, proszę o kontakt.
Dziękuję
Ostatnio zmieniony 03 wrz 2015, 19:56 przez Krzysiek 84, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: [B4 1.9TDI 1Z] Zamiana nastawnika na indukcyjny
Mam pytanie do znawców czy posiada ktoś schematy instalacji potrzebne do przekładki pompy na nastawnik indukcyjny i podzieliłby sie na co zwrócić uwagę przy przekładce?? Samochody te prawie wygineły, a mam w ładnym stanie sedana i kolega ma po wypadku kombi uderzone z tyłu, wiec za przysłowiową flaszke i lawete na ostatnia droge mógłbym wyciągnąć z niej potrzebne elementy. Zdolnosci manualne są, brakuje tylko informacji technicznych . JAkby Ktoś miał i chciałby sie podzielić prosze o Kontakt. Dogadamy się