[ B4 1,9 td] zerwany gwint w wtrysku głowicy
[ B4 1,9 td] zerwany gwint w wtrysku głowicy
Witam mam zerwany gwint w wtrysku w głowicy czy można cos z tym zrobic? jakas redukcje czy cos? czy tylko wymiana głowicy wchodzi w gre ? z góry dziekuje za odpowiedzi i pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 07 maja 2011, 08:50 przez murano, łącznie zmieniany 2 razy.
- Łukasz1990
- Forum Audi 80
- Posty: 110
- Rejestracja: 23 kwie 2011, 21:20
- Lokalizacja: Kotfin/WPY
Witam!
Na początek to popraw tytuł tematu i dodaj odpowiednie tagi.
A co do głowicy są firmy zajmujące się remontem głowic w tym naprawianiem uszkodzonych gwintów ale trzeba by się dowiedzieć ile za taką usługę biorą bo może się okazać, że taniej wyjdzie kupić głowicę używaną i oddać ją do sprawdzenia.
Na początek to popraw tytuł tematu i dodaj odpowiednie tagi.
A co do głowicy są firmy zajmujące się remontem głowic w tym naprawianiem uszkodzonych gwintów ale trzeba by się dowiedzieć ile za taką usługę biorą bo może się okazać, że taniej wyjdzie kupić głowicę używaną i oddać ją do sprawdzenia.
tak się kończy dokręcanie na pałę i odkręcanie na siłę...
koszt myślę że powiedzą w granicach 150zł. do tego doliczyć koszt uszczelek, itd.
może spróbować jeśli jest tylko wyrwany gwint na silniku rozwiercić ( żeby nam opiłki nie wlatywały do silnika to w trakcie rozwiercania i gwintowania przez otwór po świecy żarowej dmuchamy sprężonym powietrzem.) i nie jest gniazdo pęknięte i nagwintować na większy otwór i potem ponownie nagwintować na na odpowiedni rozmiar.
koszt myślę że powiedzą w granicach 150zł. do tego doliczyć koszt uszczelek, itd.
może spróbować jeśli jest tylko wyrwany gwint na silniku rozwiercić ( żeby nam opiłki nie wlatywały do silnika to w trakcie rozwiercania i gwintowania przez otwór po świecy żarowej dmuchamy sprężonym powietrzem.) i nie jest gniazdo pęknięte i nagwintować na większy otwór i potem ponownie nagwintować na na odpowiedni rozmiar.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Trochę to dla mnie nie zrozumiał :shock: Nagwintować na większy, a potem na mniejszy?może spróbować jeśli jest tylko wyrwany gwint na silniku rozwiercić ( żeby nam opiłki nie wlatywały do silnika to w trakcie rozwiercania i gwintowania przez otwór po świecy żarowej dmuchamy sprężonym powietrzem.) i nie jest gniazdo pęknięte i nagwintować na większy otwór i potem ponownie nagwintować na na odpowiedni rozmiar.
Z tego co wiem to jest taka metoda po przez rozwiercenie tego i wstawienie tulejki która jest gwintowana na odpowiedni rozmiar. Ale na ile jest to skuteczne to nie wiem - pewnie zależy od stanu głowicy i jakości wykonania.
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- borysekman
- Forum Audi 80
- Posty: 76
- Rejestracja: 15 sty 2012, 17:58
- Lokalizacja: Bogatynia