Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ B4 1,9 td] zerwany gwint w wtrysku głowicy

ODPOWIEDZ
murano
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 75
Rejestracja: 04 cze 2009, 16:50

[ B4 1,9 td] zerwany gwint w wtrysku głowicy

Post autor: murano » 05 maja 2011, 19:13

Witam mam zerwany gwint w wtrysku w głowicy czy można cos z tym zrobic? jakas redukcje czy cos? czy tylko wymiana głowicy wchodzi w gre ? z góry dziekuje za odpowiedzi i pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 07 maja 2011, 08:50 przez murano, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Łukasz1990
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 110
Rejestracja: 23 kwie 2011, 21:20
Lokalizacja: Kotfin/WPY

Post autor: Łukasz1990 » 05 maja 2011, 20:54

Witam!
Na początek to popraw tytuł tematu i dodaj odpowiednie tagi.
A co do głowicy są firmy zajmujące się remontem głowic w tym naprawianiem uszkodzonych gwintów ale trzeba by się dowiedzieć ile za taką usługę biorą bo może się okazać, że taniej wyjdzie kupić głowicę używaną i oddać ją do sprawdzenia.

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 29 gru 2011, 10:45

tak się kończy dokręcanie na pałę i odkręcanie na siłę...
koszt myślę że powiedzą w granicach 150zł. do tego doliczyć koszt uszczelek, itd.

może spróbować jeśli jest tylko wyrwany gwint na silniku rozwiercić ( żeby nam opiłki nie wlatywały do silnika to w trakcie rozwiercania i gwintowania przez otwór po świecy żarowej dmuchamy sprężonym powietrzem.) i nie jest gniazdo pęknięte i nagwintować na większy otwór i potem ponownie nagwintować na na odpowiedni rozmiar.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 29 gru 2011, 16:29

może spróbować jeśli jest tylko wyrwany gwint na silniku rozwiercić ( żeby nam opiłki nie wlatywały do silnika to w trakcie rozwiercania i gwintowania przez otwór po świecy żarowej dmuchamy sprężonym powietrzem.) i nie jest gniazdo pęknięte i nagwintować na większy otwór i potem ponownie nagwintować na na odpowiedni rozmiar.
Trochę to dla mnie nie zrozumiał :shock: Nagwintować na większy, a potem na mniejszy?

Z tego co wiem to jest taka metoda po przez rozwiercenie tego i wstawienie tulejki która jest gwintowana na odpowiedni rozmiar. Ale na ile jest to skuteczne to nie wiem - pewnie zależy od stanu głowicy i jakości wykonania.

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 29 gru 2011, 16:52

Rozwiercanie i gwintowanie na większy wymiar to po to aby wkręcić gwintowaną tuleje redukcyjną i dopiero do tej tulei wkręcić wtryskiwacz ;-)

Awatar użytkownika
kojak85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 607
Rejestracja: 28 mar 2010, 10:54
Lokalizacja: Łódzkie

Post autor: kojak85 » 29 gru 2011, 18:11

Są specjalne zestawy naprawcze. O nich właśnie pisze pawelrybak15.

Awatar użytkownika
borysekman
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 76
Rejestracja: 15 sty 2012, 17:58
Lokalizacja: Bogatynia

Post autor: borysekman » 09 paź 2012, 19:30

Widziałem tak rozwiercają na większy wymiar i wstawiają tuleje.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pompy wtryskowe i wtryskiwacze”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl