Cześć.
To mój pierwszy KV ( po trzech NG , które miałem już dobrze ogarnięte ) i niestety mam braki w dokumentacji.
Mam u siebie pod maską ori wklejkę:
wszystko gra, tyle że brak mi tego elementu w kółku - mam tylko kostkę na 2 piny...
Powinno to być raczej coś takiego :
lub
No i teraz kilka pytań :
- czy koledzy posiadacze KV wiedzą co to jest i do czego ?
- możecie sprawdzić u siebie numer tej części ?
- czy ktoś z dostępem do Etki ma schemat podciśnień i odmy do KV ?
Z góry dziękuję, bo pod maską mam troszkę masakrę.
[B3 2.2 KV] Pytania do znawców lub posiadaczy KV - podciśnie
-
- Forum Audi 80
- Posty: 442
- Rejestracja: 31 sie 2009, 10:14
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi 90 B3
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.3 7A
- Lokalizacja: Bochnia
Nie jestem znawcą ani posiadaczek KV ale proszę :-> http://wrzucaj.net/images/2015/07/28/22kv.jpg a tu etka on line http://a4-klub.pl/index.php?/topic/2067 ... po-polsku/
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
To coś jest od systemu DSS patrząc po numerze: https://www.google.pl/search?q=a0351339 ... =035133965
Tylko ciężko znaleźć coś o tym systemie.
To jakiś czujnik podciśnienia ale nie mam pomysłu do czego jest potrzebny, zapłon jest mechanicznie regulowany. Może do stabilizacji obrotów albo odcięcia paliwa przy hamowaniu silnikiem.
Tutaj jest coś po niemiecku ale nawet po przetłumaczeniu przez google translate nic nie pomaga: http://www.die-urgewalt.de/index.php?pa ... adID=13829
Nazwa tego czegoś z niemieckiego to: DRUCKSPRUNGSCHALTER
[ Dodano: 2015-07-29, 10:19 ]
Może to jest do cut-off, bo idzie przez zawór termo-pneumatyczny aby na zimnym silniku nie załączało.
Tutaj inny kolega dostał to razem z tempomatem więc pewnie nie będzie potrzebował więc możesz dealować.
[ Dodano: 2015-07-29, 10:24 ]
Nawet w SSP od mechanicznego wtrysku tego nie widać: http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_44.PDF
Tylko ciężko znaleźć coś o tym systemie.
To jakiś czujnik podciśnienia ale nie mam pomysłu do czego jest potrzebny, zapłon jest mechanicznie regulowany. Może do stabilizacji obrotów albo odcięcia paliwa przy hamowaniu silnikiem.
Tutaj jest coś po niemiecku ale nawet po przetłumaczeniu przez google translate nic nie pomaga: http://www.die-urgewalt.de/index.php?pa ... adID=13829
Nazwa tego czegoś z niemieckiego to: DRUCKSPRUNGSCHALTER
[ Dodano: 2015-07-29, 10:19 ]
Może to jest do cut-off, bo idzie przez zawór termo-pneumatyczny aby na zimnym silniku nie załączało.
Tutaj inny kolega dostał to razem z tempomatem więc pewnie nie będzie potrzebował więc możesz dealować.
[ Dodano: 2015-07-29, 10:24 ]
Nawet w SSP od mechanicznego wtrysku tego nie widać: http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_44.PDF
Cześć.
Ten system ma cut-off`a , ale to ten na ori wklejce opisany jako: Coasting Fuel Cut Off , i on odcina paliwo przy hamowaniu silnikiem ( otwiera dodatkowy kanał między gumą a filtrem powietrza i zanika podciśnienie w gumie od przepływomierza ) to mam i jestem w stanie zrozumieć ,
Ten drugi w Etce jest jako : przełącznik podciśnieniowy :
Tylko co on ma robić to nie mam pojęcia , po drodze jest ten termo zawór i wtyczka i koniec układu ? Jak poskładam silnik to spróbuję pomierzyć kiedy jest on wysterowywany i może coś się wyjaśni.
Dzięki za zainteresowanie.
Ten system ma cut-off`a , ale to ten na ori wklejce opisany jako: Coasting Fuel Cut Off , i on odcina paliwo przy hamowaniu silnikiem ( otwiera dodatkowy kanał między gumą a filtrem powietrza i zanika podciśnienie w gumie od przepływomierza ) to mam i jestem w stanie zrozumieć ,
Ten drugi w Etce jest jako : przełącznik podciśnieniowy :
Tylko co on ma robić to nie mam pojęcia , po drodze jest ten termo zawór i wtyczka i koniec układu ? Jak poskładam silnik to spróbuję pomierzyć kiedy jest on wysterowywany i może coś się wyjaśni.
Dzięki za zainteresowanie.
Cześć.
Hmm, to ciekawe, ja mam już ten cały układ skompletowany, wszystkie zawory przełączające itp Ja wymyśliłem sobie, że to przełącznik podciśnienia, ale jak miałem wyjęty to mierzyłem go miernikiem sterując podciśnienie pompką i nic się nie zmieniało. Mam ogólnie zamiar podpiąć się pod to miernikiem i potestować w czasie jazdy. Myślałem że to coś do cut-off`a a tu wychodzi, że wręcz przeciwnie wzbogaca mieszankę. Dam znać jak pomierzę.
Pozdrowienia.
Hmm, to ciekawe, ja mam już ten cały układ skompletowany, wszystkie zawory przełączające itp Ja wymyśliłem sobie, że to przełącznik podciśnienia, ale jak miałem wyjęty to mierzyłem go miernikiem sterując podciśnienie pompką i nic się nie zmieniało. Mam ogólnie zamiar podpiąć się pod to miernikiem i potestować w czasie jazdy. Myślałem że to coś do cut-off`a a tu wychodzi, że wręcz przeciwnie wzbogaca mieszankę. Dam znać jak pomierzę.
Pozdrowienia.