Witam
Posiadam łącznik stabilizatora tego typu:
Posiada ktoś może wiedzę na temat jak umieścić nowe gumy w stabilizatorze i w wahaczu.
Wyciągnąłem dzisiaj stare i przez 5 godzin próbowałem umieścić nowe na swoim miejscu ale za cholere nie chcą wejść.
Numer na zamienniku jest taki sam jak na oryginale więc nie ma mowy o innej części, ale te gumy są po prostu za duże. Próbowałem różnymi sposobami. Na sam koniec nawet gotowałem je żeby trochę zmiękły ale, nic z tego i w rezultacie zniszczyłem tylko dwie nowe gumy...
Proszę o pomoc bo ja już nie mam pomysłu.
[90 b3 2,3 NG 88'] łącznik stabilizatora
-
- Forum Audi 80
- Posty: 2322
- Rejestracja: 16 gru 2007, 16:22
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
to się nazywa jakość wykonania... Niestety zamienniki często bywają złych rozmiarów, chyba, że kupujesz renomowanych marek.borsi pisze:Numer na zamienniku jest taki sam jak na oryginale więc nie ma mowy o innej części, ale te gumy są po prostu za duże.
na smar + prasa, powinno wejść, jeśli nie, to ewentualnie nóż i ciach ciach...borsi pisze: Proszę o pomoc bo ja już nie mam pomysłu.
Ktoś sobie poradził z tym problemem fachowo? Mam to samo dziś i nie wiem jak to zrobić.
[ Dodano: 2015-12-06, 21:23 ]
Sorry za double posty, ale chciałem tylko napisać jak zrobiłem. Naciąganie gumowej tulejki z dwoma grzybkami się nie sprawdziło, nasmarowałem masę smaru i ściągałem powolutku własnej roboty ściągaczem zapartym od dołu a z góry blokował tulejkę ściągając ją w dół - ten sposób nie działa nawet się w to nie bawcie. Przekroiłem tulejkę u podstawy jednego grzybka a górną tulejkę w pół. Z racji tego, że jako zamontowana z góry i z dołu jest ściśnięta przez podkładki miałem nadzieję, że nie będzie miało to wielkiego wpływu na trwałość połączenia. Po dwóch dniach jeżdżenia mogę powiedzieć, że dziaął to tak jak powinno, a jak będzie z trwałością zobaczymy. :evil:
[ Dodano: 2015-12-06, 21:23 ]
Sorry za double posty, ale chciałem tylko napisać jak zrobiłem. Naciąganie gumowej tulejki z dwoma grzybkami się nie sprawdziło, nasmarowałem masę smaru i ściągałem powolutku własnej roboty ściągaczem zapartym od dołu a z góry blokował tulejkę ściągając ją w dół - ten sposób nie działa nawet się w to nie bawcie. Przekroiłem tulejkę u podstawy jednego grzybka a górną tulejkę w pół. Z racji tego, że jako zamontowana z góry i z dołu jest ściśnięta przez podkładki miałem nadzieję, że nie będzie miało to wielkiego wpływu na trwałość połączenia. Po dwóch dniach jeżdżenia mogę powiedzieć, że dziaął to tak jak powinno, a jak będzie z trwałością zobaczymy. :evil: