[B4 2.8 AAH] schemat pinów przycisk FUNK
[B4 2.8 AAH] schemat pinów przycisk FUNK
Koledzy czy posiada ktoś z Was schemat/opis pinów w przycisku FUNK?
hej, ja wiem do czego on jestJarewa pisze:FUNK - przycisk na pojazdy specjalne policja taxi itd. Czy manetka z opcja tempomatu czy bez?


ok to ja chyba czegoś nie rozumiem albo źle wytłumaczyłem o co mi chodzi.
mam przycisk taki
![Obrazek]()
który z tyłu ma 4 piny
![Obrazek]()
dobrałem sobie jakąś wtyczke do niego (ma za dużo przewodów, usunę niepotrzebne)
![Obrazek]()
manetka bez tempomatu ale dalej nie wiem do czego ona ma tutaj służyć
chcę podłaczyć pod ten przycisk właczanie kompresora na zasadzie ON/OFF, chce zeby przycisk normalnie się podświetlał jak fabryka bo chyba jest podświetlany? pytanie więc który pin za co odpowiada
oczywiście poradziłbym sobie metodą prób i błedów ale moze któś wie co i jak i zaoszczędzi mi zagadek 
mam przycisk taki
który z tyłu ma 4 piny
dobrałem sobie jakąś wtyczke do niego (ma za dużo przewodów, usunę niepotrzebne)
manetka bez tempomatu ale dalej nie wiem do czego ona ma tutaj służyć

chcę podłaczyć pod ten przycisk właczanie kompresora na zasadzie ON/OFF, chce zeby przycisk normalnie się podświetlał jak fabryka bo chyba jest podświetlany? pytanie więc który pin za co odpowiada


- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8423
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Bo ja myślałem że masz ten przycisk w manetce bo takie bywały. Jak tempomat zamiast fix były też funk.
To standardowo 1,2 podswietlanie 6,7 obwód ze zdjęcia z wtyką 2-masa brązowy 1 plus po zapłonie niebiesko-czarny a 6,7 to obwód załączanie wyłączanie
To standardowo 1,2 podswietlanie 6,7 obwód ze zdjęcia z wtyką 2-masa brązowy 1 plus po zapłonie niebiesko-czarny a 6,7 to obwód załączanie wyłączanie
Ostatnio zmieniony 06 gru 2015, 22:41 przez Jarewa, łącznie zmieniany 1 raz.
no tak sobie pomyslałem ze chyba jakaś druga wersja jeszcze byłaJarewa pisze:Bo ja myślałem że masz ten przycisk w manetce bo takie bywały. Jak tempomat zamiast fix były też funk.
To standardowo 1,2 podswietlanie 6,7 obwód ze zdjęcia z wtyką nie tak, 2-masa brązowy 1 plus po zapłonie niebiesko-czarny a 6,7 to obwód załączanie wyłączanie

dziękuje za opis. wszystko jasne !