[B4 1.9 1Z] Nierówna praca po odpaleniu.
Witam. Sorry że odpisuje z opóźnieniem ale miałem wyjazd służbowy. W piątek oddałem auto do mechanika ponownie, wymienił jedną końcówkę wtrysku rzekomo się przycinał. A wymienił jedną bo tyle dostał od ręki, reszta jest zamówiona i może w środę założone zostaną wszystkie nowe końcówki (nie dopytałem czy sterujący też ??) Ale niestety objawy się nasiliły , tzn na zimnym pracuje nierówno , a w czasie jazdy jest odczuwalne szarpanie. Pozwolę mu wymienić te końcówki wtrysku bo nie wiem kiedy były wymieniane i szukam innego mechanika bo ten raczej nie ogarnia tematu :-x
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Hmm <hmm> Pierwsza i zasadnicza rzecz ,to dziekujemy " mechanikom" , którzy nie zaczynają diagnozy ,od podpięcia pod program diagnostyczny i sprawdzenia choćby bledów .Bo bez tego raczej nie uda im się należć chocby najprostszej banalnej usterki czujnika temp. .Ja zanim czepił bym się wtryskiwaczy i wydał kilkaset zl na wymianę końcówek ,zerknał bym przynajmniej choćby na blok 013 na vagu ,gdzie widać korekcje ,a gdy wartości byly by niepokojące ,wyciągnał bym wtryski i sprawdził jak rozpylają .Choć bardzo duże korekcje wtryskiwaczy , równie dobrze będzie powodował "zawalony" opiłkami nastawnik .Naprawy na zasadzie "wymieni sie to ,wymieni się tamto ,może się w końcu trafi na przyczynę " to zabawa dla mających duzo zbednej gotówki Akurat w tym prostym silniku ,praktycznie kazdą rzecz ,można szybko i bez większych kosztów zdiagnozować .Trzeba tylko znależć odpowiedniego fachmana ,który potrafi sprawdzić takie proste tdi ,zrobić logi w czasie jazdy ,a to już łatwe nie jest ,bo większosć macherów ,to " wymieniacze -zgadywacze ",jak w programie TVN TURBO "Będzie pan zadowolony " ,tam to dopiero "miszczowie" pokazują co potrafiąswayn pisze:W piątek oddałem auto do mechanika ponownie, wymienił jedną końcówkę wtrysku rzekomo się przycinał. A wymienił jedną bo tyle dostał od ręki, reszta jest zamówiona i może w środę założone zostaną wszystkie nowe końcówki (nie dopytałem czy sterujący też ??
Kolego Minior wszystko się zgadza z tymi mechanikami , najlepiej byłoby jakbym sobie sam z tym mógł poradzić , ale niestety nie potrafię i wyszukuje "najlepszych" w okolicy którzy powinni się znać . A efekty są co raz gorsze a mój portfel pusty !
Umówiłem się na diagnostykę pompy wtryskowej w Fimie Diesel Serwis , która już raz czyściła nastawnik pompy w tym samochodzie jakieś 3 lata temu i zobaczymy co powiedzą , jednak najbliższy termin dopiero po nowym roku. Na chwilę obecną dzięki za zainteresowanie tematem, jak uporam się z problemem opiszę jaka była przyczyna. Pozdrawiam.
PS>
Witam wszystkich , wczoraj odebrałem samochód po ponad tygodniowym pobycie na serwisie , zrobiony nastawnik pompy , uszczelniona i wyczyszczona sama pompa, wyczyszczony zbiornik i przy okazji wymienili mi również rozrząd. Silnik pracuje równo i normalnie objawy szarpania zniknęły. Winny był nastawnik !! Dziękuję za zainteresowanie tematem
Umówiłem się na diagnostykę pompy wtryskowej w Fimie Diesel Serwis , która już raz czyściła nastawnik pompy w tym samochodzie jakieś 3 lata temu i zobaczymy co powiedzą , jednak najbliższy termin dopiero po nowym roku. Na chwilę obecną dzięki za zainteresowanie tematem, jak uporam się z problemem opiszę jaka była przyczyna. Pozdrawiam.
PS>
Witam wszystkich , wczoraj odebrałem samochód po ponad tygodniowym pobycie na serwisie , zrobiony nastawnik pompy , uszczelniona i wyczyszczona sama pompa, wyczyszczony zbiornik i przy okazji wymienili mi również rozrząd. Silnik pracuje równo i normalnie objawy szarpania zniknęły. Winny był nastawnik !! Dziękuję za zainteresowanie tematem