Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 1Z] Nierówna praca po odpaleniu.

swayn
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 43
Rejestracja: 02 wrz 2011, 21:51
Lokalizacja: PARKOSZ

Post autor: swayn » 07 gru 2015, 20:43

Witam. Sorry że odpisuje z opóźnieniem ale miałem wyjazd służbowy. W piątek oddałem auto do mechanika ponownie, wymienił jedną końcówkę wtrysku rzekomo się przycinał. A wymienił jedną bo tyle dostał od ręki, reszta jest zamówiona i może w środę założone zostaną wszystkie nowe końcówki (nie dopytałem czy sterujący też ??) Ale niestety objawy się nasiliły , tzn na zimnym pracuje nierówno , a w czasie jazdy jest odczuwalne szarpanie. Pozwolę mu wymienić te końcówki wtrysku bo nie wiem kiedy były wymieniane i szukam innego mechanika bo ten raczej nie ogarnia tematu :-x

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 07 gru 2015, 20:55

Ale twój portfel :-( Jesteś pewien nastawnika?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 07 gru 2015, 21:24

swayn pisze:W piątek oddałem auto do mechanika ponownie, wymienił jedną końcówkę wtrysku rzekomo się przycinał. A wymienił jedną bo tyle dostał od ręki, reszta jest zamówiona i może w środę założone zostaną wszystkie nowe końcówki (nie dopytałem czy sterujący też ??
Hmm <hmm> Pierwsza i zasadnicza rzecz ,to dziekujemy " mechanikom" , którzy nie zaczynają diagnozy ,od podpięcia pod program diagnostyczny i sprawdzenia choćby bledów .Bo bez tego raczej nie uda im się należć chocby najprostszej banalnej usterki czujnika temp. .Ja zanim czepił bym się wtryskiwaczy i wydał kilkaset zl na wymianę końcówek ,zerknał bym przynajmniej choćby na blok 013 na vagu ,gdzie widać korekcje ,a gdy wartości byly by niepokojące ,wyciągnał bym wtryski i sprawdził jak rozpylają .Choć bardzo duże korekcje wtryskiwaczy , równie dobrze będzie powodował "zawalony" opiłkami nastawnik .Naprawy na zasadzie "wymieni sie to ,wymieni się tamto ,może się w końcu trafi na przyczynę " to zabawa dla mających duzo zbednej gotówki ;-) Akurat w tym prostym silniku ,praktycznie kazdą rzecz ,można szybko i bez większych kosztów zdiagnozować .Trzeba tylko znależć odpowiedniego fachmana ,który potrafi sprawdzić takie proste tdi ,zrobić logi w czasie jazdy ,a to już łatwe nie jest ,bo większosć macherów ,to " wymieniacze -zgadywacze ",jak w programie TVN TURBO "Będzie pan zadowolony " ,tam to dopiero "miszczowie" pokazują co potrafią :-P

swayn
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 43
Rejestracja: 02 wrz 2011, 21:51
Lokalizacja: PARKOSZ

Post autor: swayn » 08 gru 2015, 07:47

Kolego Minior wszystko się zgadza z tymi mechanikami , najlepiej byłoby jakbym sobie sam z tym mógł poradzić , ale niestety nie potrafię i wyszukuje "najlepszych" w okolicy którzy powinni się znać . A efekty są co raz gorsze a mój portfel pusty !
Umówiłem się na diagnostykę pompy wtryskowej w Fimie Diesel Serwis , która już raz czyściła nastawnik pompy w tym samochodzie jakieś 3 lata temu i zobaczymy co powiedzą , jednak najbliższy termin dopiero po nowym roku. Na chwilę obecną dzięki za zainteresowanie tematem, jak uporam się z problemem opiszę jaka była przyczyna. Pozdrawiam.

PS>
Witam wszystkich , wczoraj odebrałem samochód po ponad tygodniowym pobycie na serwisie , zrobiony nastawnik pompy , uszczelniona i wyczyszczona sama pompa, wyczyszczony zbiornik i przy okazji wymienili mi również rozrząd. Silnik pracuje równo i normalnie objawy szarpania zniknęły. Winny był nastawnik !! Dziękuję za zainteresowanie tematem :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl