Audi 80 B4 2.3NG - Ragusa Green
Audi 80 B4 2.3NG - Ragusa Green
Witam!
Stałem się szczęśliwym posiadaczem Audi 80 B4 2.3 NG Pb+LPG o mocy 133KM w kolorze Ragusa Green (LY6P). Poprzedni właściciel dbał o auto. Mechanicznie jest w bardzo dobrym stanie. Ostatnie średnie zanotowane spalanie wynosiło 12l/100km LPG.
Wyposażenie według kodów:
X0A Wykonanie Niemcy
B0A Poj. bez szczególnych krajowych wymogów techn.
C4J Felgi 'Alu' 6Jx15 4/108 -Aero-
G0C 5-biegowa skrzynia
J0J Akumulator 300A (63Ah)
M1J 5- cylindrowy silnik z wtryskiem 2,3 L 98 kW NG
Q1D Sportowe fotele
3U0 Bez osłony przestrzeni ładunkowej
1AC ABS
1G3 Koło zapasowe normalne zamiast dojazdówki
2PG Kierownica z poduszka powietrza
1N1 Wspomaganie układu kierowniczego
3AF Lusterko wsteczne zewnętrzne (wypukłe), el. regulowane i podgrzewane - prawe –
3BE Lusterko wsteczne zewnętrzne (płaskie), el. regulowane i podgrzewane - lewe –
H0P Opony w standardzie 205/60 r 15 v ( 195/55 R15 aktualnie )
T3C Components for base engine, unit 034.d
8E1 Fan and windshield wiper interference suppression (nakładka na wycieraczkę)
3S0 Bez relingów dachowych
4UC Airbag (strona kierowcy)
5J0 Fzg. bez tylnego spoilera
0G1 Manualna skrzynia biegów
8AB Radio "alpha" ( Audi Concert Plus aktualnie)
8GD Alternator trójfazowy 90A
8FA Bez drugiego akumulatora
8RD Dwa głosniki (pasywne)
1KD Tarcze hamulcowe tylne
1LB Tarcze hamulcowe przednie – wentylowane –
3FD Elektrycznie otwierany metalowy szyberdach
3YB Schowek w drzwiach przód
1BA Pakiet zawiesz. komfortowe
Fotki tuż po zakupie auta.
:!: 05.12.2015r. - w miejsce starych głośniczków Nokii powędrowały Hertz DCX 100.3.
Stałem się szczęśliwym posiadaczem Audi 80 B4 2.3 NG Pb+LPG o mocy 133KM w kolorze Ragusa Green (LY6P). Poprzedni właściciel dbał o auto. Mechanicznie jest w bardzo dobrym stanie. Ostatnie średnie zanotowane spalanie wynosiło 12l/100km LPG.
Wyposażenie według kodów:
X0A Wykonanie Niemcy
B0A Poj. bez szczególnych krajowych wymogów techn.
C4J Felgi 'Alu' 6Jx15 4/108 -Aero-
G0C 5-biegowa skrzynia
J0J Akumulator 300A (63Ah)
M1J 5- cylindrowy silnik z wtryskiem 2,3 L 98 kW NG
Q1D Sportowe fotele
3U0 Bez osłony przestrzeni ładunkowej
1AC ABS
1G3 Koło zapasowe normalne zamiast dojazdówki
2PG Kierownica z poduszka powietrza
1N1 Wspomaganie układu kierowniczego
3AF Lusterko wsteczne zewnętrzne (wypukłe), el. regulowane i podgrzewane - prawe –
3BE Lusterko wsteczne zewnętrzne (płaskie), el. regulowane i podgrzewane - lewe –
H0P Opony w standardzie 205/60 r 15 v ( 195/55 R15 aktualnie )
T3C Components for base engine, unit 034.d
8E1 Fan and windshield wiper interference suppression (nakładka na wycieraczkę)
3S0 Bez relingów dachowych
4UC Airbag (strona kierowcy)
5J0 Fzg. bez tylnego spoilera
0G1 Manualna skrzynia biegów
8AB Radio "alpha" ( Audi Concert Plus aktualnie)
8GD Alternator trójfazowy 90A
8FA Bez drugiego akumulatora
8RD Dwa głosniki (pasywne)
1KD Tarcze hamulcowe tylne
1LB Tarcze hamulcowe przednie – wentylowane –
3FD Elektrycznie otwierany metalowy szyberdach
3YB Schowek w drzwiach przód
1BA Pakiet zawiesz. komfortowe
Fotki tuż po zakupie auta.
:!: 05.12.2015r. - w miejsce starych głośniczków Nokii powędrowały Hertz DCX 100.3.
Ostatnio zmieniony 01 sty 2016, 23:15 przez Seikorl, łącznie zmieniany 2 razy.
Postępowałem zgodnie z opisem na tej stronie.KLIKPrzemas80 pisze:Dużo rzeźby z radiem jest ? bardzo ciekawie to wygląda <ok>
Przy ogromnej pomocy mojego taty zajęło to nam jakieś 4h. Panel radia i ramka z kokpitu obcinane były brzeszczotem i równane szlifierką oscylacyjną. Blaszki radia i płytka elektroniczna szlifierką stołową. Odradzam szlifierkę kątową. Jeden zły ruch i można zepsuć całe radio.
[ Dodano: 2016-01-02, 22:13 ]
Kilka fotek z 15 lat młodszym kuzynem :-> :->
-
- Forum Audi 80
- Posty: 206
- Rejestracja: 14 gru 2013, 20:57
- Lokalizacja: TKI
Raczej pod oryginał chcę robić
[ Dodano: 2016-02-15, 12:18 ]
Mały update
Od momentu zakupu przy przebiegu lekko ponad 284500 zrobiłem ponad 2000km. Spalanie LPG na poziomie 12,5l/100km. Mechanicznie auto w bardzo dobrym stanie. Na przestrzeni dwóch tygodni zostały wymienione:
-silentblocki wahacza lemforder
-klocki hamulcowe z przodu ferodo
-pasek klinowy alternatora i wspomagania contitech
Nic nie puka, nie stuka, zapala za każdym razem
Jazda sprawia ogromną przyjemność
Mały sound check z wnętrza
oraz z zewnątrz
[ Dodano: 2016-02-15, 12:18 ]
Mały update
Od momentu zakupu przy przebiegu lekko ponad 284500 zrobiłem ponad 2000km. Spalanie LPG na poziomie 12,5l/100km. Mechanicznie auto w bardzo dobrym stanie. Na przestrzeni dwóch tygodni zostały wymienione:
-silentblocki wahacza lemforder
-klocki hamulcowe z przodu ferodo
-pasek klinowy alternatora i wspomagania contitech
Nic nie puka, nie stuka, zapala za każdym razem
Jazda sprawia ogromną przyjemność
Mały sound check z wnętrza
oraz z zewnątrz