Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABK] Spalanie 15/100 po generalnym remoncie silnika

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
szu0653
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 15 wrz 2013, 14:09
Lokalizacja: Augustów / Podlaskie

[B4 2.0 ABK] Spalanie 15/100 po generalnym remoncie silnika

Post autor: szu0653 » 14 gru 2015, 17:57

Witam. Potrzebuje pomocy ponieważ po remoncie silnika niunia pali 15/100. Jakieś pomysły? Dodam że sonda lambda Nowa Boscha, przepływomierz powietrza czyszczony, czujki temperatur Nowe. Błędów na komputerze brak. Według komputera diagnostycznego mechanika kat wyprzedzania zapłonu ok, pomiar emisja spalin robiony i książkowe parametry. Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 14 gru 2015, 18:00

szu0653 pisze:Według komputera diagnostycznego mechanika kat wyprzedzania zapłonu ok,
jak on to na kompie sprawdził ;-)
Powiedz jeszcze jakie dystanse pokonujesz :?:

szu0653
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 15 wrz 2013, 14:09
Lokalizacja: Augustów / Podlaskie

Post autor: szu0653 » 14 gru 2015, 18:03

Miałem na myśli to, że mechanik podłączył swój interfejsy diagnostyczny pod złącze OBDI i sprawdzał poszczególne dane z ECU.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 14 gru 2015, 18:08

szu0653 pisze:Miałem na myśli to, że mechanik podłączył swój interfejsy diagnostyczny pod złącze OBDI i sprawdzał poszczególne dane z ECU.
wiem co miałeś na myśli ;-) a i owszem jest tam taka opcja ale jest to tylko kąt dynamiczy i prawie zawsze będzie oki bo ecu go zawsze będzie korygował
Jak się auto zbiera w sensie czy ma moc bo abk jest mocno czuły na źle ustawiony zapłon.

szu0653
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 15 wrz 2013, 14:09
Lokalizacja: Augustów / Podlaskie

Post autor: szu0653 » 14 gru 2015, 18:58

Wydaje mi się ze to jeszcze nie jest 100% potencjału tego auta...zastanawia mnie też to że po zatrzymaniu się w miejscu i wbicu sztucznego to przy początku cofania auto jakby chwile się zastanawia i obroty silnika nie są płynne, tak samo przy korekcie do przodu bądź ruszania na parkingu z jedynki, obroty rosną na chwilę maleją i znów rosną już w sposób ciagly aż do odcięcia...

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 14 gru 2015, 19:11

szu0653, na początek sprawdziłbym jeszcze raz rozrząd i zapłon ustawił u kogoś tak jak się to robi w abk a jest na to metoda opisana na forum tym i pewnie nie tylko tym.

szu0653
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 15 wrz 2013, 14:09
Lokalizacja: Augustów / Podlaskie

Post autor: szu0653 » 14 gru 2015, 19:49

Właśnie szukam info i jest kilka wersji co do tego przy jakich obrotach to robić czy blokować ECU z vaga czy wykonać czuje temp...echhhh...

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 15 gru 2015, 17:06

szu0653, jeśli chodzi o ABK to nie ma rożnych wersji, pokaż mi takiego posta a zaraz pójdzie do kosza
Jedyna różnica to to że starsze wersje można blokować przez odpięcie czujnika lub vag'a a nowsze tylko przez vaga.

Online
maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4737
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 15 gru 2015, 21:43

Tylko ten kąt zapłonu odczytany z komputera musi się pokrywać z rzeczywistym kątem jaki można sprawdzić lampą.
Jakby nie było możliwości ręcznej regulacji położenia czujnika halla to temu wyświetlanemu przez komputer możnaby ufać. A jeśli mechanik tak sprawdzał to w tym silniku to zostawię to bez komentarza.

Awatar użytkownika
Francis1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1728
Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Francis1982 » 17 gru 2015, 00:33

Co to było za czyszczenie przepływomierza? Jest na 100 procent dobrze złożony? Ruszał ktoś sprężyną?

Poza tym gdyby bloki pomiarowe były ok to wątpię by było takie spalanie.

No i szukanie lewego powietrza. ..

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl