Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.8 AAH] Problem z obrotami po wymianie uszczelek pod gł

Wszystko co tyczy się silników V6
ODPOWIEDZ
qmulus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 59
Rejestracja: 19 wrz 2015, 23:06

[B4 2.8 AAH] Problem z obrotami po wymianie uszczelek pod gł

Post autor: qmulus » 18 gru 2015, 18:52

Mam pytanie poniewaz musialem wymienic uszczelki pod glowicami i jak wszystko poskladalem to lekko go szrpie na wolnych obrotach. rozrzad ustawilem prawidłowo sprawdzalem 2 x. podcisnienia wszystkie ok. aha zeby bylo smieszniej przed zdjeciem głowic sprawdzalem i byl przestawiony rozrzad dokladnie lewy walek o pare zebow. ale auto chodzilo idealnie wtedy. Ma ktos jakies pomysly ???

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4735
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 18 gru 2015, 22:26

qmulus pisze:sprawdzalem i byl przestawiony rozrzad dokladnie lewy walek o pare zebow.
Jak sprawdzałeś? Na znaki po poprzednich majstrach?

Sprawdź czy nie ssie lewego powietrza między rurą doprowadzającą powietrze do silnika a przepustnicą.

qmulus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 59
Rejestracja: 19 wrz 2015, 23:06

Post autor: qmulus » 19 gru 2015, 11:00

tak zanim rozebralem rozrzad ustawilem go na znaki i byl lekko przestawiony. zastanawiam sie czy jeszcze raz nie rozebrac rozrzadu i nie sprawdzic czy jest wszystko ok. co do powietrza to wszystko szczelne. posprawdzalem wszystkie opaski i laczenia rurek :/

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4735
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 19 gru 2015, 11:15

Nie ma co wierzyć znakom zrobionym przez jakiś poprzednich majstrów. Może te znaki były źle i dlatego wcześniej rozrząd był przesunięty względem nich bo może ktoś później poprawił ustawianie z blokadami.

Jeśli znaki które ktoś zrobił się nie zgrywały a silnik pracował dobrze to trzeba było zrobić własne albo załatwić blokady.

Sprawdź też czy masz trzeci cylinder w górze jeśli ustawisz wał.

qmulus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 59
Rejestracja: 19 wrz 2015, 23:06

Post autor: qmulus » 19 gru 2015, 11:41

Sprawdzalem. cylinder jest w gorze. ja ustawialem rozrzad na znaki fabryczne nie na popzednie ustawienia zanim rozebralem.

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4735
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 19 gru 2015, 15:34

Na jakie znaki ustawiałeś? Na wale jest tylko znak a wałki nie mają znaków. Co prawda ponoć można ustawić na nacięcia w drugim końcu wałków po zdjęciu pokryw ale z przodu nic nie ma. Bez blokad można tylko na oko ustawić aby te fasolki były poziomo.

Odkręcałeś koła pasowe od wałków?

qmulus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 59
Rejestracja: 19 wrz 2015, 23:06

Post autor: qmulus » 19 gru 2015, 15:55

gora to blokada walkow a dol to na znaku koła i na bloku. nie odkrecalem kol od wałkow.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl