Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 80 ABT] Audi 80 ABT vel Świnka - Reanimacja :)

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
Awatar użytkownika
maxwwy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 152
Rejestracja: 01 mar 2015, 22:55
Lokalizacja: Wyszków
Kontakt:

Post autor: maxwwy » 20 gru 2015, 17:37

Ładny sedanik :) Dobry silnik wybrałeś. Ja ze swoim za dużo ostatnio przeżyłem i wyrzuciłem gaz, przy spalaniu gazu 20l teraz nie robi mi róznicy jazda na benzynie, wychodzi prawie to samo. Powodzenie w dalszych modach, będę zaglądał <ok>

avalar
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 63
Rejestracja: 10 cze 2013, 11:21
Lokalizacja: Kraków

Post autor: avalar » 21 gru 2015, 07:54

petel średnia 100% miasto wychodzi mi 15L :) Zobaczymy ile teraz będzie bo wymianie kabli, świec, kopułki i regulacji :)

maxwwy, ja na LPG nie narzekam ;) Nic się nie dzieje :) Nie pierwszy samochód z LPG ;) Dzięki za dobre słowo :) Powoli do przodu ;)

Awatar użytkownika
petel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 241
Rejestracja: 22 lut 2013, 17:57
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Kielce

Post autor: petel » 21 gru 2015, 10:05

avalar,
ja jak tankuje to średnio liczę 10-12litrów/100km. Miasto to wiadomo.

avalar
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 63
Rejestracja: 10 cze 2013, 11:21
Lokalizacja: Kraków

Post autor: avalar » 11 sty 2016, 10:00

petel, ja jeszcze walczę ze spalaniem ;) Zobaczymy :)
Jeszcze podejrzenie pada na sondę.

11.01.2016r.
Wymienione:
- dwa króćce układu chłodzenia m.in. ten z tyłu, obserwuję poziom płynu :)
- prawy sworzeń - Lemforder
- lewa końcówka - Lemforder

Awatar użytkownika
petel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 241
Rejestracja: 22 lut 2013, 17:57
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Kielce

Post autor: petel » 11 sty 2016, 10:41

jednak mi się poprawiło spalanie LPG. Odczuwam to teraz, znacznie więcej robię kilometrów a dodatkowo LPG tanieje. Opłacało się :) Skoro ja taki wynik mam to i Ty możesz z pewnością.

avalar
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 63
Rejestracja: 10 cze 2013, 11:21
Lokalizacja: Kraków

Post autor: avalar » 08 kwie 2016, 12:37

petel, no będę z tym walczyć :) auta się nie pozbywam, więc powoli do przodu ;)

Update 24.01.2016r.

Jak ktoś może rzucić okiem:
https://audi80.pl/topics77/80-b4-20- ... tm#1004770

Tymczasem... :)
Obrazek

Update 31.03.2016r.
Mogę się pochwalic, że uporczywe wycieki płynu chłodniczego zaostały zażegnane - wymienione krócce oraz węże wodne załatwiły sprawę :)
Przejechane już 1 tys. km i jest elegancko :)

Update 07.04.2016r.
Jako że, przedni lewy przewód odmówił współpracy audi dostanie komplet nowych przewodów elastycznych :) Oczywiście ukręciłem odpowietrznik w lewym przednim zacisku, zobaczymy kiedy uda się z tym uporać :) Na szczęści, aut
Obrazek Obrazek

Do tego dotarły nowe felgi:
Obrazek Obrazek
Obrazek
Ostatnio zmieniony 08 kwie 2016, 18:07 przez avalar, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 08 kwie 2016, 16:52

avalar, heh widzę specjalny klucz zakupiony ;-) skąd ja to znam <ok>

avalar
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 63
Rejestracja: 10 cze 2013, 11:21
Lokalizacja: Kraków

Post autor: avalar » 09 kwie 2016, 12:58

PieterB, dokładnie ;) ale to i tak nic nie pomogło, bo obrobiłem wczoraj jedną nakrętkę i trzeba było ciąć... :)

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 09 kwie 2016, 13:25

avalar pisze:PieterB, dokładnie ;) ale to i tak nic nie pomogło, bo obrobiłem wczoraj jedną nakrętkę i trzeba było ciąć... :)
no tak czasem bywa, co zrobisz

avalar
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 63
Rejestracja: 10 cze 2013, 11:21
Lokalizacja: Kraków

Post autor: avalar » 10 kwie 2016, 13:12

PieterB, dokładnie, ale coż, walczę dalej :)
Kilka pytań, jeżeli ktoś mógłby pomóc:
Ten przewód w prawym przednim kole prawdopodobnie będę musiał obciąć, bo za cholerę nie udało mi się go wykręcić:
Obrazek
Pytani - czy lepiej go zarobiś na aucie od nowa czy ciągnąć całość? (wydaje mi się, że idzie aż do pompy) Gdyby ktoś miał schemat jak idą te przewody będę wdzieczy.

Nigdy wcześniej tego nie robiłem, może głupie pytanie - ale jak wyjąć tłoczek z przedniego zacisku, kiedy mam go w takim stanie (rozebrany, zdjęcy z auta):
Obrazek

Lewy tył troszkę oczyściłem z rdzy i nalotu, a było tego troszkę:
Obrazek Obrazek
To ideału jeszcze troszkę brakuje, ale będę go jeszcze czyścić.

Jarzmo jeszcze przed czyszczeniem:
Obrazek

Rozumiem z relacji (regeneracja zacisków tył ), że żeby wykręcić tłoczek z tyłu:
Obrazek
najlepiej użyć takiego klucza:

Obrazek

Awatar użytkownika
Maciek.
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 162
Rejestracja: 11 sie 2011, 10:31
Imię: Maciej
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: SBE

Post autor: Maciek. » 10 kwie 2016, 16:12

U mnie były wydmuchiwane kompresorem, ale trzeba uważać, bo jak wyskoczy to z dużym impetem.

avalar
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 63
Rejestracja: 10 cze 2013, 11:21
Lokalizacja: Kraków

Post autor: avalar » 11 kwie 2016, 07:50

Maciek., ok, dzięki za info :) będę próbować ;)

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 11 kwie 2016, 15:32

avalar, przewód nie kosztuje aż tak dużo, więc jak bym wymienił no chyba że masz dostęp i możesz zaprasować.

avalar
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 63
Rejestracja: 10 cze 2013, 11:21
Lokalizacja: Kraków

Post autor: avalar » 12 kwie 2016, 08:06

PieterB, spoko, to wiem :) Pytanie, czy miałbyś może schemat jak on jest poprowadzony, bo nie mogłem dopatrzeć ;)
I pytanie - z pompy moge po prostu odkręcić przewód i wkręcić nowy? Pompa nie zapowietrzy?

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 12 kwie 2016, 15:01

avalar, którędy poprowadzona nie wiem bo w etce też tylko wycinek widać
a pompa nie powinna się zapowietrzyć tym bardziej że przewody wchodzą od góry.


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl