Witam.
Normalnie jak wspominam instalacje elektrycznej regulacji lamp to aż mi się nie dobrze robi ale cuż.
Kupiłem przełącznik i dwa silniczki wszystko podłączone silniczki pracują :mrgreen:
Jednak regulacja wysokości lampa nie działa
W miejsce które powinno się włożyć silniczki zostały włożone jednak nie ma tam dziury, silniczek wchodzi do pewnego momentu i jak sprawdzam to zamiast regulacji lamp to sam silniczek przysuwa sie i odsuwa od lampy :roll:
I następny moty to jeden silniczek wyłącza sie predzej a drugi później , może to byc spowodowane iż z jendej strony instalacja jest dłuższa a z drugiej krutsza :?:
Poniżej zamieszczam foto:
Ludzi pomóżcie mi bo męczę się z tym już 3 dzień i nic :roll:
[b4 All] Problem z elektryczną regulacją lamp
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
Na pierwsze pytanie to raczej nie znam odpowiedzi, ale skoro nie wchodzi Ci do końca to raczej nie bedize działał Co do drugiego pytania to noramlne, w jednych modealch lampy regulują sie jednoczesnie a winnych jedna po drugiej badź z róznym opóźnieniem w stosunku do siebie. Wiec nie ma czym sie martwic.
Witam
oglądałem części reflektora w etce i wynika z tego że kupiłeś silniczki regulacyjne od B3 różni je to: że w B4 na końcu trzpienia silniczka jest kulka a u Ciebie jest trapez. Zarówno kula jak i trapez wchodzi w plastikowy uchwyt przymocowany do odbłyśnika, silniczek wchodzi w otwór z wycięciami tylko w jednej pozycji i przekręca się go nie pamiętam w którą stronę (tylko w jedną ) i tak zostaje zablokowany.Zobacz jaka końcówka jest na trzpieniu który wyciągnąłeś z miejsca mocowania silniczka i będziesz wiedział jakie masz gniazdo przy odbłyśniku.
pozdro
oglądałem części reflektora w etce i wynika z tego że kupiłeś silniczki regulacyjne od B3 różni je to: że w B4 na końcu trzpienia silniczka jest kulka a u Ciebie jest trapez. Zarówno kula jak i trapez wchodzi w plastikowy uchwyt przymocowany do odbłyśnika, silniczek wchodzi w otwór z wycięciami tylko w jednej pozycji i przekręca się go nie pamiętam w którą stronę (tylko w jedną ) i tak zostaje zablokowany.Zobacz jaka końcówka jest na trzpieniu który wyciągnąłeś z miejsca mocowania silniczka i będziesz wiedział jakie masz gniazdo przy odbłyśniku.
pozdro