Cześć wszystkim
Sytuacja jest następująca:
Samochód bardzo powoli się nagrzewa, a dokładniej mowa o temperaturze cieczy chłodzącej. Po 15 minutach od odpalenia na parkingu wskazówka temperatury ledwo się podniosła na te 55, może 60 stopni. Znajomy mówi, że możliwe iż termostat się zablokował w pozycji otwartej. W internecie jest napisane, że jeśli obydwa gumowe przewody którymi porusza się owa ciecz z i do zbiornika są zimne to oznacza, że prawie na pewno tak się własnie zablokował i cały czas jest pełny obieg tej cieczy.
Dodam, że po tych paru minutach z nawiewu wewnątrz auta jednak leci ciepłe powietrze. Nie wiem czy to ma znaczenie, ale wiatraki na chłodnicy się nie obracają (jeśli tak jest zawsze i one się uruchamiają dopiero później to u mnie jest to przy około 80 stopniach)
Co o tym myślicie?
[B4 2.0E ABK] Problem z zagrzaniem.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4
- Rejestracja: 07 paź 2015, 22:27
- Lokalizacja: Gdynia
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
kolego widzę że coś tam Ci dzwoni tylko nie wiesz w którym kościeleszymon941109 pisze:W internecie jest napisane, że jeśli obydwa gumowe przewody którymi porusza się owa ciecz z i do zbiornika są zimne to oznacza, że prawie na pewno tak się własnie zablokował i cały czas jest pełny obieg tej cieczy.
Chodzi o ten wąż na górze z bloku do chłodnicy i ten na dole z chłodnicy do pompy wody gdzie też jest termostat
Ale jak dla mnie to bardzo prawdopodobne jest że okłamuje Cię czujnik temp lub same zegary.
na forum o tym z milion postów jest