Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 1Z] Ustawianianie początku wtrysku

ODPOWIEDZ
tiger209
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 100
Rejestracja: 12 mar 2013, 21:44
Lokalizacja: braniewo

[B4 1.9 1Z] Ustawianianie początku wtrysku

Post autor: tiger209 » 02 sty 2016, 21:14

Witam mam takie pytanie jak patrzę w vagu na blok pomiarowy 000 w kolumnie 2 samochod jest rozgtzany powyzej 80 stopni kat wtrysku wynosi 86 i jak włączam w vagu BS to kat taki sam jest 86 czy tak na być czy jest coś nie tak. I jeszcze mam takie pytanie jak ustawic pompe pompe co trzeba odkręcić tylko czy te 3 śruby na klucz 13. Bo z opisu na jakim forum czytałem że jeszcze trzeba z tyłu pompy tam gdzie są przewody od wtryskow wkrecone na środku jest śruba na klucz 10. Czy trzeba ja też odkręcić i do czego jest ta sruba. I chciałem jeszcze się zapytać jak ustawic pompe czy na odpalonym silnik czy na zgaszonym i czy jak ustawiam pompe to musi byc caly czas wlaczony bs i wlaczony zaplon. Z góry dziekuje za odpowiedź

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 02 sty 2016, 21:22


Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 02 sty 2016, 21:27

Wartość kąta wtrysku sprawdzamy tylko i wyłacznie w Bassic Settings
Zmień ustawienia na 50-55

Co do ustawiania kąta wtrysku to zależy od Ciebie i Twoich zdolności . Jak dasz rade ustawic na odpalonym to ustawiaj.
Vag ma być cały czas właczony i obserwujesz sobie wartości w drugim okienku.

http://www.turbo-diesel.pl/zrob_to_sam/25/
Obrazek

tiger209
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 100
Rejestracja: 12 mar 2013, 21:44
Lokalizacja: braniewo

Post autor: tiger209 » 02 sty 2016, 22:02

A czy trzeba odkrecac to śrubę jak się przestawia pompe co na zdjęciu
http://www.fotosik.pl/zdjecie/usun/rq~t ... _geePi7KsS

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 02 sty 2016, 22:04

tiger209 pisze:A czy trzeba odkrecac to śrubę jak się przestawia pompe co na zdjęciu
tam jest na klucz 13 i trzeba ją poluzować, bo nie ruszysz pompą.

tiger209
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 100
Rejestracja: 12 mar 2013, 21:44
Lokalizacja: braniewo

Post autor: tiger209 » 02 sty 2016, 23:47

Wracam właśnie z garażu poluznile te trzy śruby od pompy i tej z tyłu nie ruszyłem jest na klucz 10 ta śruba . I pompe moge przestawiac bez odkrecania tej sruby z tyłu pompy. Czy trzeba ja też polozowac nawet jak się pompa przestawia . Pytam się dla pewności żeby niczego nie zepsuć

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 03 sty 2016, 10:22

Pewnie CI chodzi o tą wokół przewodów metalowych. To tam nic nie trzeba odkręcać.
Jeśli możesz przesuwać pompę to znaczy, że tej śruby z tyłu nie masz, bo tą z tyłu odkręca się na klucz 13 jak już pisałem.

Więc jak przesuwa się już pompa, to grzej silnik i ustawiaj kąt wtrysku.

tiger209
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 100
Rejestracja: 12 mar 2013, 21:44
Lokalizacja: braniewo

Post autor: tiger209 » 03 sty 2016, 10:49

Ok dzięki 😅. Ta śrubę po luznilem na klucz 10 ale ja zakrecilem bo ropa zaczęła lecieć . W Internecie wyczytałem że zamiast tej śruby sie wkręca czujnik zegarowy do ustawiania pompy jak ktos mie ma vaga😅. Pompe ustawiłem na 51-53 bo trochę skacze

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 03 sty 2016, 12:01

tiger209 pisze: Pompe ustawiłem na 51-53 bo trochę skacze
Wiadomo , sztywno nie trzyma, dlatego jak mieści się w zakresie 50-55 to bedzie dobrze.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pompy wtryskowe i wtryskiwacze”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl