[All] Opis bezpieczników i przekaźników
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Tylko że mowa o klimatronicu wiec to przekaźnik od załączania sprzęgła. Co on chce tam mierzyć? nie lepiej tobie wejść w tryb odczytu błędów? a jak masz interfejs zrobić test wykonawczy podzespołów?Szara80tkaTdi pisze:mrc92ns napisał/a: pod kierownicą jest tylko przekaźnik 247 jezeli w swym 9cio cyfrowym nr na koncu ma 578 to jest on od klimy
305 jest do klimy manualnej.
Czyli już mi coś mówi;)
Na Vagu wyskoczył błąd 1270 o sprzęgle kompresora. sprawdziłem przekaźnik był dobry tylko sygnał 12V który steruje tym przekaźnikiem jest przez chwile i znika. WIęcej pisze w tym temacie ==> https://audi80.pl/b4-abk-klimatyzacj ... 51,105.htm
Na Vagu wyskoczył błąd 1270 o sprzęgle kompresora. sprawdziłem przekaźnik był dobry tylko sygnał 12V który steruje tym przekaźnikiem jest przez chwile i znika. WIęcej pisze w tym temacie ==> https://audi80.pl/b4-abk-klimatyzacj ... 51,105.htm
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Widzę że ludzie lubią bardzo grzebać tam gdzie nie trzeba.mrc92ns pisze:Czyli już mi coś mówi;)
Na Vagu wyskoczył błąd 1270 o sprzęgle kompresora. sprawdziłem przekaźnik był dobry tylko sygnał 12V który steruje tym przekaźnikiem jest przez chwile i znika. WIęcej pisze w tym temacie ==> https://audi80.pl/b4-abk-klimatyzacj ... 51,105.htm
Błą 1270 mówi o tym że ślizga się sprzęgło przyczyn może być klika "zaciera się sprężarka, Uszkodzone sprzęgło, uszkodzony pasek, uszkodzony czujnik obrotów sprężarki"
Wiec winy szukaj w samej sprężarce.
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
A skąd wiesz że chodzi jak powinna? mierzyłeś obroty silnika z obrotami sprężarki?Bo po podpięciu na krótko sprężarka chodzi bez dziwnych stuków itp no i chłodzi jak powinna.
Jak jesteś pewny że to nie pasek i sprzęgło przekoduj go na xxx1xx wtedy wycinasz programowo obroty sprężarki tylko uprzedzam że jeśli wina paska to taki bajzel tobie narobi że silnik do remontu.
A czujnik raczej odpada bo jeżeli klima działa początkowo parę sekund to czujnik musi być dobry bo nawet jego błędu nie masz. Tylko wykrywa poślizg.
Moi Drodzy ja juz dzisiaj do reszty zglupialem .Pisalem juz w innym poscie,ze jestem po wymianie nagrzewnicy i po tej naprawie przestal dzialac centralny zamek.Dzisiaj poszukalem w ksiazce serwisowej -bezpiecznik nr 19,otwieram skrzynke bezpiecznikow a miejsce dla bezpiecznika nr 19 puste.Pragne nadmienic,ze wczesniej centralny zamek dzialal "prawie" dobrze tzn oprocz drzwi kierowcy ktore trzeba bylo zamykac manualnie .Czy jest na to jakies logiczne wytlumaczenie? dla przypomnienia audi 80 b4 model 1994/
burda
burda
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Witajcie.
Mam pytanie o numery przekaźników, znajdujące się pod maską. (chodzi o silnik ABK).
Dotarłem do takiego opisu:
opis:
1. światła przeciwmgłowe
2. wentylator chłodnicy
3. automatyczny włącznik wentylatora chłodnicy
4. czyszczenie reflektorów
5. odciążenie styku X
6. klima
7. klakson
8. automatyczna skrzynia biegów
9. spryskiwacze/wycieraczki
10. pompa paliwa
11. I stopień wentylatora chłodnicy
I teraz pytanie - jakie to są numery przykaźników? Pytam, bo mam jakiś burdel typu nie mam przekaźnika nr 2, a za to mam 8, mimo, że mam manualną skrzynię... U mnie wygląda to tak:
1 - 204
2 - brak
3 - 272
4 - brak
5 - 213
6 - 214
7 - 204
8 - 204
9 - 229
10 - 208
11 - 214
Numery się zgadzają? Proszę o info, jaki przekaźnik wstawić w 2 miejsce - bowiem gdzieś wyczytałem na tym forum, iż może to być obojętnie jaki z grupy 204, 213, 214. Serio nie ma znaczenia?
Mam pytanie o numery przekaźników, znajdujące się pod maską. (chodzi o silnik ABK).
Dotarłem do takiego opisu:
opis:
1. światła przeciwmgłowe
2. wentylator chłodnicy
3. automatyczny włącznik wentylatora chłodnicy
4. czyszczenie reflektorów
5. odciążenie styku X
6. klima
7. klakson
8. automatyczna skrzynia biegów
9. spryskiwacze/wycieraczki
10. pompa paliwa
11. I stopień wentylatora chłodnicy
I teraz pytanie - jakie to są numery przykaźników? Pytam, bo mam jakiś burdel typu nie mam przekaźnika nr 2, a za to mam 8, mimo, że mam manualną skrzynię... U mnie wygląda to tak:
1 - 204
2 - brak
3 - 272
4 - brak
5 - 213
6 - 214
7 - 204
8 - 204
9 - 229
10 - 208
11 - 214
Numery się zgadzają? Proszę o info, jaki przekaźnik wstawić w 2 miejsce - bowiem gdzieś wyczytałem na tym forum, iż może to być obojętnie jaki z grupy 204, 213, 214. Serio nie ma znaczenia?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Tutaj są numery przekaźników z opisem: inne-f102/opis-bezpiecznikow-i-przekaznikow-t120.html