Witam
Wczoraj pod czas gwałtownego hamowania zaświeciły się trzy kontrolki na desce rozdzielczej
aku, płynu oraz wykrzyknik.
Pomyślałem sobie pewnie zerwany pasek, późno było więc tylko zajrzałem pod maska sprawdzić co się dzieje.
Pasek leżał sobie luzem czyli do wymiana sklepy po zamykane były więc wróciłem do domu zostawiłem to na dziś.
Niestety okazało się ze cały napinacz leży luzem z urwaną śrubą :shock: pierwszy raz się spotkałem z takim czymś. :shock:
Wyjąłem wszystko i tak pasek cały napinacz też szkód (chyba) nie wyrządzili żadnych.
Moje Pytania brzmią do Was drodzy użytkownicy :
1. czemu mi się tak zrobiło?? że urwała mi się śruba w bloku trochę zostało załączam zdj
2. jak mam wykręcić tą śrubkę...
|Takiego tematu nie znalazłem więc założyłem nowy...
Jeśli coś źle napisałem proszę o skorygowanie admina tematu
Pozdrawiam Wszystkich daniel
[B4 2.6 ABC] Urwana śruba napinacza paska wielorowkowego
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4
- Rejestracja: 03 cze 2013, 17:14
-
- Forum Audi 80
- Posty: 121
- Rejestracja: 07 gru 2011, 17:22
- Lokalizacja: Nowy Sącz
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4
- Rejestracja: 03 cze 2013, 17:14
daniello_16, na spokojnie wszystko sie da
ja wykrecałem 3 urwane szpilki z głowicy od strony wydechowego w swoim 20v .
potrzebne: młotek ,punktak ślusarski, DOBRE wiertło 3",wykrętak .
1) punktujesz
2) nawiercasz
3) wykrecasz ( wkrecajac wkrętak wykrecasz urwaną śrubę) .
Miałem taki przypadek kiedys urwanej śruby( w ładowarce od łapy alternatora)że nawet wykretak nie byl potrzebny . Śruba nie była wkrecona do końca i jak wierciłem wiertarką to kreciła mi sie dalej tym samym zluzowała sie.Poźniej mały torx i poslzło jak po masle .
Cierpliwosci i wykrecisz .
Pamietaj dobrze walnij młotkiem żeby ją "odbić"
ja wykrecałem 3 urwane szpilki z głowicy od strony wydechowego w swoim 20v .
potrzebne: młotek ,punktak ślusarski, DOBRE wiertło 3",wykrętak .
1) punktujesz
2) nawiercasz
3) wykrecasz ( wkrecajac wkrętak wykrecasz urwaną śrubę) .
Miałem taki przypadek kiedys urwanej śruby( w ładowarce od łapy alternatora)że nawet wykretak nie byl potrzebny . Śruba nie była wkrecona do końca i jak wierciłem wiertarką to kreciła mi sie dalej tym samym zluzowała sie.Poźniej mały torx i poslzło jak po masle .
Cierpliwosci i wykrecisz .
Pamietaj dobrze walnij młotkiem żeby ją "odbić"
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4
- Rejestracja: 03 cze 2013, 17:14
Cześć Tak jak chłopaki radzą nie inaczej.Punktak,wiertło,wykrętak.Ostatnio miałem taką akcję ale w innym miejscu i z mniejszą śrubą więc się trochę pociesz zawsze może być gorzej.Śruba napinacza powinna być dociągana z siłą 55 Nm i najlepiej na niebieskim kleju do śrub.Raczej za mocno dokręcona nie pierwszy raz,zmęczenie materiału i pękła. Pozdrawiam
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4
- Rejestracja: 03 cze 2013, 17:14
dopiero skończyłem wkrętak dał rady trochę ciężko było ale na szczęście obyło się bez żadnych szkód wymieniłem cały napinacz zakręciłem jak na razie śmiga tak tylko chłodnice trzeba było zdemontować przy okazji termostat wymieniłem nawet nie musiałem odkręcać chłodniczki klimatyzacji na szczęście
jupi jupi jestem ciekaw czy znów mi się nic nie zrobi w tym stylu
Pozdrawiam wszystkich dzięki za odp do następnego
Sylwinka szpeszal for juu AJ LOW JUUUU
jupi jupi jestem ciekaw czy znów mi się nic nie zrobi w tym stylu
Pozdrawiam wszystkich dzięki za odp do następnego
Sylwinka szpeszal for juu AJ LOW JUUUU