Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Kolektor wydechowy 2.0 t

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
misiek1994r
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 22 wrz 2015, 00:50

Kolektor wydechowy 2.0 t

Post autor: misiek1994r » 15 sty 2016, 15:56

Obrazek

Obrazek

Jak myślicie panowie, nada sie to do czegos? oddac do spawania?

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4735
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 15 sty 2016, 16:22

Zmieści się to w komorze silnika?

Te rurki masz grubsze niż wlot we flanszy do turbo. Mogłeś po złączeniu w pary te dwie rury bardziej nałożyć na siebie.

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 15 sty 2016, 16:25

nie można, to jest turbina twin scroll.

[ Dodano: 2016-01-15, 16:25 ]
niemniej jednak powinno być na przemian bo będzie za duża pulsacja na turbinie.

misiek1994r
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 22 wrz 2015, 00:50

Post autor: misiek1994r » 15 sty 2016, 16:34

czyli jak to powinno byc? co zmienic? jest skierowana w dół własnie po to zeby sie zmiesciła.

luckash
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 67
Rejestracja: 24 wrz 2012, 18:36
Lokalizacja: Bartniczka

Post autor: luckash » 15 sty 2016, 16:39

Kup sobie kilka kolanek hamburskich od instalacji C.O. plus kawałek rurki. To są groszowe sprawy. Tylko dopasuj średnicę do otworu flanszy w głowicy. W tym masz za duże średnice. A turbo wygląda jak z tds'a.

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 15 sty 2016, 16:44

turbina z diesla to średni pomysł do benzyny.
po pierwsze czy turbina ma wejscie tak jak mówiłem = dwugardzielowe ?
po drugie zejścia do turbiny powinny łączyć się przed turbiną a nie w niej samej, żeby spaliny nie trafiały bezpośrednio na wirnik
po trzecie średnice rur dopasować
po czwarte kanały kolektora na wlot do turbiny powinny się łagodniej schodzić, w tym zewnętrzne kanały pod zbyt mocnym kątem łączą się przed turbiną.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl