Audi Coupe szafara
Audi Coupe szafara
Witam wszystkich!
Przedstawiam wam samochód, który kupiłem kilka dni temu... Stan jak na swój wiek myśle że jest dobry. Wiadomo trzeba poświęcić trochę czasu i nie wielkiego wkładu finansowego.
Audi 80 B4 2.0e ABK+LPG <lol>
Wyposażenie:
*ABS
*Centralny zamek
*El. Szyby
*El Lusterka
*El. regulacja lamp przednich
*Lakier metalic
*Original ''Alu 15''
*Klimatyzacja
Samochód kupiony został za nie wielkie pieniądze, więc wiąże się z tym kilka drobiazgów które chcę wyeliminować.
Plany :
*Regulacja gazu
*Polerka
*Doprowadzenie niektórych przekaźników (np.el. szyby otwierają się do połowy, centralny - drzwi pasażera nie zamyka ich)
*Zegary (nie pokazuje ilości paliwa, przy okazji proforma zrobić o tem. płynu ch.)
*Wymiana zderzaka na ori
*Założenie Ksenonów
*Zrobić przeciwmgielne
*Naprawić klime
Silnik jest w bardzo dobrej kondycji... Pracą silnika i jego elastycznością jestem naprawdę zadowolony. Blacharsko widać na zdjęciach :-| (ważne że nie znalazłem korozji) :roll:
Po zakupie wjechałem na podnośnik u siebie i do wymiany łącznik i gumy na stabilizacji. Samochód idzie prosto nie ściąga go, ani przy jeździe, ani przy hamowaniu.
Przedstawiam wam samochód, który kupiłem kilka dni temu... Stan jak na swój wiek myśle że jest dobry. Wiadomo trzeba poświęcić trochę czasu i nie wielkiego wkładu finansowego.
Audi 80 B4 2.0e ABK+LPG <lol>
Wyposażenie:
*ABS
*Centralny zamek
*El. Szyby
*El Lusterka
*El. regulacja lamp przednich
*Lakier metalic
*Original ''Alu 15''
*Klimatyzacja
Samochód kupiony został za nie wielkie pieniądze, więc wiąże się z tym kilka drobiazgów które chcę wyeliminować.
Plany :
*Regulacja gazu
*Polerka
*Doprowadzenie niektórych przekaźników (np.el. szyby otwierają się do połowy, centralny - drzwi pasażera nie zamyka ich)
*Zegary (nie pokazuje ilości paliwa, przy okazji proforma zrobić o tem. płynu ch.)
*Wymiana zderzaka na ori
*Założenie Ksenonów
*Zrobić przeciwmgielne
*Naprawić klime
Silnik jest w bardzo dobrej kondycji... Pracą silnika i jego elastycznością jestem naprawdę zadowolony. Blacharsko widać na zdjęciach :-| (ważne że nie znalazłem korozji) :roll:
Po zakupie wjechałem na podnośnik u siebie i do wymiany łącznik i gumy na stabilizacji. Samochód idzie prosto nie ściąga go, ani przy jeździe, ani przy hamowaniu.
Ostatnio zmieniony 10 lip 2016, 19:24 przez szafar, łącznie zmieniany 2 razy.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Ładny egzemplarz ,
Poszukaj ori zderzaka coupe, odświeżysz dolną część zderzaka tylniego czernidłem czy strukturą z spray'u i będzie jak należy.
Co do temperatury płynu i paliwa, to do wymiany masz
Stabilizator napięcia
Poszukaj ori zderzaka coupe, odświeżysz dolną część zderzaka tylniego czernidłem czy strukturą z spray'u i będzie jak należy.
Co do temperatury płynu i paliwa, to do wymiany masz
Stabilizator napięcia
1991Metson pisze:Ładna sztuka, lecz dopieścić trzeba Można wiedzieć jaki rocznik? I jaki przebieg?
318 tys. według licznika
Odświeżanie czarnych elementów zrobię jak uporam się z resztą dziadostwa i polerką....Krzysiek 84 pisze:Ładny egzemplarz ,
Poszukaj ori zderzaka coupe, odświeżysz dolną część zderzaka tylniego czernidłem czy strukturą z spray'u i będzie jak należy.
Co do temperatury płynu i paliwa, to do wymiany masz
Stabilizator napięcia
tzn. tylko paliwa nie pokazuje ale jeśli tak mówisz to sprawdzę... znajduje się pod zegarami?
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Myślałem zeszyty ogarnąłem... Wyciągnąłem przekaźnik :lol: Znalazłem zimne luty. Poprawiłem i szyba od kierowcy zaczęła pracować normlanie.... Prawa silnik chodzi, ale coś ja trzyma. Mysle sobie zobaczę co jest grane jak będę miał chwilkę wolna... Az nagle wczoraj od strony kierowcy jak opuszczałem strzeliła linka. Sytuacja ta myślą mnie do działania i rozebralem boki tapicerki... Lewa mnie strona nie zdziwiła bo wiedziałem ze linka poszla ale za to z prawej fachowa robotę zastałem <ok> :shock:
Potrzebuje dwóch mechanizmów
Czy można na przykład wymienić samą linkę do mechanizmu szyb? Mam problem z dostępnością strony lewej.
[ Dodano: 2015-08-01, 20:53 ]
Orjętuje się może ktoś z was do czego jest ta żarówka? dziś zdemontowałem licznik i swobodnie leżała.
Zastanawia mnie kolejna sprawa.
Mam parę kostek nie powpinanych... Niestety nie miałem czasu dziś zbytnio, aby poszukać miejsc gdzie powinny się znajdować i od czego one są...
Do tego jeszcze wąż od klimy nie pasują gwinty... Pytanie czy to jest chłodnica taka jak powinna być?!
Potrzebuje dwóch mechanizmów
Czy można na przykład wymienić samą linkę do mechanizmu szyb? Mam problem z dostępnością strony lewej.
[ Dodano: 2015-08-01, 20:53 ]
Orjętuje się może ktoś z was do czego jest ta żarówka? dziś zdemontowałem licznik i swobodnie leżała.
Zastanawia mnie kolejna sprawa.
Mam parę kostek nie powpinanych... Niestety nie miałem czasu dziś zbytnio, aby poszukać miejsc gdzie powinny się znajdować i od czego one są...
Do tego jeszcze wąż od klimy nie pasują gwinty... Pytanie czy to jest chłodnica taka jak powinna być?!
- bloku
- Forum Audi 80
- Posty: 1935
- Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
- Imię: Michal
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Reda
- Kontakt:
ad 1 w sprawie silniczków podnoszenia szyb - szukaj od Cabrio bo ich jest jeszcze sporo. Można zabawić się w przewinięcie linek ale wierz mi lub nie - mordęga i stawiam, że za pierwszym...drugim...czy piątym razem Ci nie wyjdzie
ad 2 wtyczki masz od wszelakiej maści oświetlenia - począwszy od halogenów, instalacji haka, spryskiwaczy przednich lamp, etc.
Z zaróweczką nie pomogę - może to być jakiś straszak?!
ad 3 Przewody mogą nie pasować gdyż są z innej wersji silnikowej. Przewody w R4 są inne np niż w V6. Najprościej zastosować redukcję aby nie bawić się w wymianę całej chłodnicy.
ad 2 wtyczki masz od wszelakiej maści oświetlenia - począwszy od halogenów, instalacji haka, spryskiwaczy przednich lamp, etc.
Z zaróweczką nie pomogę - może to być jakiś straszak?!
ad 3 Przewody mogą nie pasować gdyż są z innej wersji silnikowej. Przewody w R4 są inne np niż w V6. Najprościej zastosować redukcję aby nie bawić się w wymianę całej chłodnicy.