jeśli chodzi o spalanie to raczej nie ale jest ciut za małynazteer pisze:Ma to jakieś znaczenie?
[B4 2.0 ABK] Duże spalanie lpg
dzis wpadł mi w rece reduktor BRC MTM TECNO 100KW 136KM. Mój to TOMASETTO AG AGC ASTERIK AT-07 100HP. Można je wymienić bez nskutków ubocznych?? Czy to zbyt ryzykowne??maciek889 pisze:Mikser od zwykłego gazu spokojnie go zdławi do tych 100KM :lol:
[ Dodano: 2016-01-20, 21:25 ]
wymniniłem wszystko co mozliwe -kable, swiece, kopułkę, reduktor, sonde lambda itd i nnic!!! Ale... troszke zacząłem sie troszke bawic reduktorem i wężami od gazy i co??? i mam duży problem. Auto czasem dławi po przełączeniu na gaz a problem polega na tym żże silnik dostaje benzyne i gaz jednoczesnie. Co z tym zrobic??
-
Online
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Cały czas czy tylko przez chwilę.nazteer pisze:Auto czasem dławi po przełączeniu na gaz a problem polega na tym żże silnik dostaje benzyne i gaz jednoczesnie. Co z tym zrobic??
Zależy jak masz zrobione odcięcie benzyny. Możesz mieć po prostu dołożony taki przekaźnik: http://www.multielektronik.pl/produkty/ ... 1037_d.jpg gdzieś pod maską w obwodzie zasilanie wtryskiwaczy. Może mieć podłączony zewnętrzny emulator: https://www.google.pl/search?q=emulator ... lindry+lpg a także może być wykorzystane odcięcie wbudowane w sterownik lpg (pudełko podobne do emulator wyżej).
po odpaleniu auto przełącza sie na gaz i albo bedzie ok albo nie. Jak nie chce jeździć, wyłączam gaz i uwłaczam, i albo zaskoczy albo nie. kiedys zdarzało sia to rzadko ale teraz już w ogóle nie chce jeżdzic na gazie, no może czasem...maciek889 pisze:Cały czas czy tylko przez chwilę.nazteer pisze:Auto czasem dławi po przełączeniu na gaz a problem polega na tym żże silnik dostaje benzyne i gaz jednoczesnie. Co z tym zrobic??
[ Dodano: 2016-01-21, 14:59 ]
tak to wygląda
[ Dodano: 2016-01-21, 15:22 ]
nie widac przekaźnika itp
-
Online
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Nie mogę nigdzie znaleźć schematu od tego sterownika ale podejrzewam że skoro jest na nim nalepka z zaznaczoną opcją dla 4 i 6 cylindrów to pewnie ma wbudowany emulator.
Najtaniej by było to naprawić odłączając go od wtryskiwaczy i włączając w ich obwód zwykły przekaźnik sterowany z zaworu lpg.
Jak czujesz się na siłach i chcesz to przerabiać na przekaźnik to narysuje jak to popdłączać i napisze jaki przekaźnik musisz kupić.
Najtaniej by było to naprawić odłączając go od wtryskiwaczy i włączając w ich obwód zwykły przekaźnik sterowany z zaworu lpg.
Jak czujesz się na siłach i chcesz to przerabiać na przekaźnik to narysuje jak to popdłączać i napisze jaki przekaźnik musisz kupić.
ten sterownik jest nie osiągalny, szukałem wszedzie, nawet w serwisach lpg jest nieznany/zapomnianymaciek889 pisze:Nie mogę nigdzie znaleźć schematu od tego sterownika
mysle że sobie poradze, kiedys bawiłem sie prądem,maciek889 pisze: Najtaniej by było to naprawić odłączając go od wtryskiwaczy i włączając w ich obwód zwykły przekaźnik sterowany z zaworu lpg.
Jak czujesz się na siłach i chcesz to przerabiać na przekaźnik to narysuje jak to popdłączać i napisze jaki przekaźnik musisz kupić.
będe wdzięczny za schemat
-
Online
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Musisz na początek odłączyć kable idące z tego sterownika do poszczególnych wtryskiwaczy i połączyć je fabrycznie. Kable mogą być podłączone inaczej niż to narysowałem. Monter mógł wiedząc że wszystkie wtryskiwacze w ABK pracują razem mógł podłączyć to jak przekaźnik czyli podłączyć te 8 przewodów przed rozgałęzieniem się kabli na pojedyncze wtryskiwacze. Wtedy możesz w tym miejscu wpiąć się przekaźnikiem.
Przekaźnik potrzebujesz taki który ma nóżkę oznaczoną 87a bo są też w sprzedaży bez tego albo z dwoma 87. Po prostu trzeba patrzeć aby miał styk NC (zwarty w stanie bez zasilania): http://allegro.pl/listing/listing.php?o ... owy+12v+nc
Przekaźnik potrzebujesz taki który ma nóżkę oznaczoną 87a bo są też w sprzedaży bez tego albo z dwoma 87. Po prostu trzeba patrzeć aby miał styk NC (zwarty w stanie bez zasilania): http://allegro.pl/listing/listing.php?o ... owy+12v+nc
-
Online
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Podłącz po swojemu się przekonasz.nazteer pisze: czy napewno "zielony" kabel ma być podłączony pod styk 87a ??? Moze pod 87 bo przy przełączeniu na gaz wtryski powinno sie wyłączyc. ???
Jest dobrze, jak elektrozawory gazu nie dostają zasilania to przekaźnik łączy obwód wtryskiwaczy. Jak elektrozawory dostaną zasilanie to rozłączy benzynę.
[ Dodano: 2016-01-23, 10:45 ]
Co prawda niektóre sterowniki mają wyjście odwróconego sygnału specjalnie dla odcięcia na przekaźniku. Czyli przy pracy na benzynie przekaźnik dostaje zasilanie, wtedy trzeba podłączyć tak jak mówisz. Przy takim podłączeniu do elektrozaworu LPG po włączeniu na gaz dostawałby dwa paliwa a na benzynie nic by nie dochodziło.