[B4 2.0 ABT] Kilka wycieków - prośba o pomoc
[B4 2.0 ABT] Kilka wycieków - prośba o pomoc
Paniowe, bardzo proszę o wyrozumiałość, albo wskazanie podobnego/podobnych temetów dotyczących wycieków...
1) Cieknie jakby z tyłu silnika - od strony grodzi:
Wyciek na tyle duży, że widać plame pod autem niestety - jaki element może być tam uszkodzony?
2) Z boku silnika, patrząc pod maskę jest to prawa strona silnika:
3) Cieknie chyba z przedkładni kierowniczej?
4) Spod czujnika:
Macie jakieś namiary na zestawy naprawcze/uszczelek?
Proszę o pomoc przy doprecyzowaniu tych wycieków, w audi dopiero raczkuję a chciałbym się tym zająć jak najszybciej
1) Cieknie jakby z tyłu silnika - od strony grodzi:
Wyciek na tyle duży, że widać plame pod autem niestety - jaki element może być tam uszkodzony?
2) Z boku silnika, patrząc pod maskę jest to prawa strona silnika:
3) Cieknie chyba z przedkładni kierowniczej?
4) Spod czujnika:
Macie jakieś namiary na zestawy naprawcze/uszczelek?
Proszę o pomoc przy doprecyzowaniu tych wycieków, w audi dopiero raczkuję a chciałbym się tym zająć jak najszybciej
Z tyłu - oring pod króćcem z tyłu głowicy plastikowym jak to płyn, jak olej to uszczelka pod pokrywą zaworów, w najgorszym wypadku pod głowicą
Z boku - ciężko stwierdzić jak płyn to może być oring między blokiem i pompą wody (sprawdź czy płyta pod silnikiem nie st mokra w tym miescu
Na skrzyni - najprawdopodobniej z przekładni, pewnie masz uszkodzoną osłonę gumową na przekłądni i dostały się tam zabrudzenia które uszkodziły uszczelnienia - jak mało leci to da sie jeździć i odkłądac na regenerację jak sporo i dolewasz płynu to wiadomo że juz teraz. Najmocniej leje jak masz mocno koła skrecone zwłąszcza na postoju
Spod czujnika - wiadomo czujnik do wymiany
A co do tego jakie czesci itd to juz poszukaj sobie na forum bo jest mnóstwo tematów np o lejacym czujniku czy króćcu
Z boku - ciężko stwierdzić jak płyn to może być oring między blokiem i pompą wody (sprawdź czy płyta pod silnikiem nie st mokra w tym miescu
Na skrzyni - najprawdopodobniej z przekładni, pewnie masz uszkodzoną osłonę gumową na przekłądni i dostały się tam zabrudzenia które uszkodziły uszczelnienia - jak mało leci to da sie jeździć i odkłądac na regenerację jak sporo i dolewasz płynu to wiadomo że juz teraz. Najmocniej leje jak masz mocno koła skrecone zwłąszcza na postoju
Spod czujnika - wiadomo czujnik do wymiany
A co do tego jakie czesci itd to juz poszukaj sobie na forum bo jest mnóstwo tematów np o lejacym czujniku czy króćcu
Ok, dzięki - będę szukac To jest płyn chłodniczy.Z tyłu - oring pod króćcem z tyłu głowicy plastikowym jak to płyn, jak olej to uszczelka pod pokrywą zaworów, w najgorszym wypadku pod głowicą
Wiesz co, wyraźnie poci się spod tego miejsca pokazanego na zdjęciu. Pompa wody była wymieniona dwa miesiące temu, tam jest sucho.Z boku - ciężko stwierdzić jak płyn to może być oring między blokiem i pompą wody (sprawdź czy płyta pod silnikiem nie st mokra w tym miescu
Opłaca się regenerować czy szukać sprawnej używki?Na skrzyni - najprawdopodobniej z przekładni, pewnie masz uszkodzoną osłonę gumową na przekłądni i dostały się tam zabrudzenia które uszkodziły uszczelnienia - jak mało leci to da sie jeździć i odkłądac na regenerację jak sporo i dolewasz płynu to wiadomo że juz teraz. Najmocniej leje jak masz mocno koła skrecone zwłąszcza na postoju
Głupie pytanie - ale co to za czujnik?Spod czujnika - wiadomo czujnik do wymiany
Co do przekładni to różnie, jak zregenerujesz to masz praktycznie nową, jak używka to wiadomo loteria. JA bym regenerował
Co do czujnika to czujnik ciśnienia oleju, moja rada odżałuj grosza i kup oryginalny Bosch np w serwisie, ja w poprzednim aucie kupiłem tanie zamienniki po ok 15zł i lały od nowa po małym przebiegu w tym oryginał ze seriwsu i jezdzi bez wycieku już parę lat. I kup taki kolor jak masz założony.
Jak ten wyciek z tyłu masz płynu to najtańsza opcja - kupujesz króciec za ok 15zł i wymieniasz jedynie dostep do niego jest utrudniony, wyjmij najlepiej akumulator bedzie łatwiej. Tylko jak bedziesz wymieniał to sprawdź czy głowica nie ma wżerów pod nim. Jak nie ma wzerów przetrzyj drobnym papierem na mokro i składaj na sam oring bez silikonu, jak są wzery to musisz dac silikon np Elringa bo bedzie się pociło spod króćca.
Ten wyciek na bloku to widzę ze wymieniałeś przednia czesc pompy, ja mówię o tylnej części pompy która łaczy sie z blokiem i między nią i blokiem jest uszczelnienie.
Co do czujnika to czujnik ciśnienia oleju, moja rada odżałuj grosza i kup oryginalny Bosch np w serwisie, ja w poprzednim aucie kupiłem tanie zamienniki po ok 15zł i lały od nowa po małym przebiegu w tym oryginał ze seriwsu i jezdzi bez wycieku już parę lat. I kup taki kolor jak masz założony.
Jak ten wyciek z tyłu masz płynu to najtańsza opcja - kupujesz króciec za ok 15zł i wymieniasz jedynie dostep do niego jest utrudniony, wyjmij najlepiej akumulator bedzie łatwiej. Tylko jak bedziesz wymieniał to sprawdź czy głowica nie ma wżerów pod nim. Jak nie ma wzerów przetrzyj drobnym papierem na mokro i składaj na sam oring bez silikonu, jak są wzery to musisz dac silikon np Elringa bo bedzie się pociło spod króćca.
Ten wyciek na bloku to widzę ze wymieniałeś przednia czesc pompy, ja mówię o tylnej części pompy która łaczy sie z blokiem i między nią i blokiem jest uszczelnienie.