[B4 tdi 1Z] wymienione kompletne sprzegło i ślizga
[B4 tdi 1Z] wymienione kompletne sprzegło i ślizga
Witam
Na początek o aucie: B4 tdi 1Z, komp 16bit plus chip i wtryski AFN, brak kata, zaślepiony EGR
wymieniłem wczoraj kompletne sprzęgło na nowe SACHSA( tarcza , docisk, łożysko) sprzęgło odpowietrzone, wszystko złożone 100% prawidłowo a ślizga się trochę sprzęgło na 4 i 5 biegu
jaka może być tego przyczyna? wg mojej wiedzy sprzęgło nie musi się " docierać". jak to jest w praktyce, szukam pomocy wszędzie ale nie mogę znaleźć żadnej odpowiedzi. pozdrawiam
Na początek o aucie: B4 tdi 1Z, komp 16bit plus chip i wtryski AFN, brak kata, zaślepiony EGR
wymieniłem wczoraj kompletne sprzęgło na nowe SACHSA( tarcza , docisk, łożysko) sprzęgło odpowietrzone, wszystko złożone 100% prawidłowo a ślizga się trochę sprzęgło na 4 i 5 biegu
jaka może być tego przyczyna? wg mojej wiedzy sprzęgło nie musi się " docierać". jak to jest w praktyce, szukam pomocy wszędzie ale nie mogę znaleźć żadnej odpowiedzi. pozdrawiam
-
- Forum Audi 80
- Posty: 269
- Rejestracja: 16 lip 2009, 21:07
- Lokalizacja: Łańcut/Rzeszów
- Kontakt:
Miałem taki sam problem również po wymianie nowego sprzęgła SACHS (tarcza, docisk, łożysko) ślizgało mi jak sprężarka już wstała na 100 % tylko już zaczęło na 3 biegu 4 i 5 też długo zastanawiałem sie co jest nie tak i co sie okazało wymieniłem pompkę sprzęgła i jak ręką odjął teraz sprzęgło ładnie niutonki przenosi dodam również że ma kompa 16 bit z mocnym softem brak kata ,wolna odma i wtryski 216
Witam koledzy taki mały problem dzis u kolegi A4 1.9 tdi AHH podkerone na okolo 140 koni i 310nm wywaliliśmy 2 mase i założył koło z 1Z i nowe sprzegło sachs i na 4-5 biegu po mocniejszym wcisnieciu gaz sprzegło śliznie Jak myslicie może to kwestia ułożenia sie tarczu do kola zamachowego było delikatnie pokryte korozja. :roll:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Normalka 8-) Po tygodniu ,dwóch się dopasuje ,tylko trzeba unikać tego uślizgu .Musi się równiutka nowa tarcza ,dopasować do nierównej powierzchni koła zamachowego ...dokładnie to samo mamy ,gdy zakładamy nowe klocki hamulcowe ,do nie przetoczonych starych tarcz ...hamulce przez jakiś czas ojj słabiutkie ,tym słabsze im bardziej nie równa tarcza Przy wymianie sprzęgła i nowej tarczy ,powinno się wyrównać powierzchnię koła zamachowego ....ale nikt tego nie robi ,bo przy ori 90 konikach ,zwykle nic się nie ślizgabozmek pisze:taki mały problem dzis u kolegi A4 1.9 tdi AHH podkerone na okolo 140 koni i 310nm wywaliliśmy 2 mase i założył koło z 1Z i nowe sprzegło sachs i na 4-5 biegu po mocniejszym wcisnieciu gaz sprzegło śliznie
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
popieram, sam wymieniałem ostatnio sprzęgło i od początku jeździłem spokojnie przez 300km, teraz moge pociskać na każdym biegu i nic się nie ślizga
ale podepne się pod temat, bo po wymianie sprzęgła, jak auto się zagrzeje i zgaszę to na nie odpalonym silniku coś skrzypi, macie może pomysł co może być przyczyną? wymieniony docisk, tarcza, łożysko oporowe, zimering na skrzyni i zimering na silniku od strony skrzyni biegów, do tego wszystkiego wymieniony został wysprzęglik, wszystko raczej fachowo bo sam tego nie zmieniałem tylko ze znajomym mechanikiem
ale podepne się pod temat, bo po wymianie sprzęgła, jak auto się zagrzeje i zgaszę to na nie odpalonym silniku coś skrzypi, macie może pomysł co może być przyczyną? wymieniony docisk, tarcza, łożysko oporowe, zimering na skrzyni i zimering na silniku od strony skrzyni biegów, do tego wszystkiego wymieniony został wysprzęglik, wszystko raczej fachowo bo sam tego nie zmieniałem tylko ze znajomym mechanikiem
Witam,
u mnie problem ten sam. Nowy komplet Sachs + Chip 16bit na wtryskach 0.216. Ślizganie się sprzęgła na 4 i 5 biegu, delikatne poszarpywanie przy ruszaniu. Przejechałem jakieś 350 km i zauważyłem, że jakby docisk się dopasował, bo sprzęgło miało na początku trochę luzu i brało nisko, teraz bierze wyżej i nie ma tego luzu. Czy u was problem ustał ze ślizganiem ?
u mnie problem ten sam. Nowy komplet Sachs + Chip 16bit na wtryskach 0.216. Ślizganie się sprzęgła na 4 i 5 biegu, delikatne poszarpywanie przy ruszaniu. Przejechałem jakieś 350 km i zauważyłem, że jakby docisk się dopasował, bo sprzęgło miało na początku trochę luzu i brało nisko, teraz bierze wyżej i nie ma tego luzu. Czy u was problem ustał ze ślizganiem ?
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko