Audi 80 B4 1.9 TDI 1Z+ dyno
W ostatnim czasie wpadło radyjko CB Yosan 120 PRO po tuningu + antena Sirio ML-145 (może i bat ale zasięg ma konkretny).
Radio zamontowałem na półce pod kierownicą, kabel antenowy jest puszczony deską rozdzielczą na drugą strone kabiny, skąd biegnie progiem i bagażnikiem na klapę zasilanie jest zrobione jako dodatkowe gniazdo 12V zasilone wprost z akumulatora, oczywiście przez bezpiecznik.
Dzisiaj, postanowiłem zobaczyć efekt polerki na szybko - wyszło dość fajnie
W czwartek pewnie wezmę się za zrobienie całego samochodu
tak się prezentuje z anteną
a tak wygląda klapa po delikatnej polerce i woskowaniu
Dodam, że ogólnie na samochodzie gdziekolwiek są takie ciemne naloty (ze starości), bądź też utytłane brudnymi paluchami czy coś, no i to wszystko ładnie schodzi.
Jak skończe całe auto, to oczywiście wosk na to i pochwale się efektami
Radio zamontowałem na półce pod kierownicą, kabel antenowy jest puszczony deską rozdzielczą na drugą strone kabiny, skąd biegnie progiem i bagażnikiem na klapę zasilanie jest zrobione jako dodatkowe gniazdo 12V zasilone wprost z akumulatora, oczywiście przez bezpiecznik.
Dzisiaj, postanowiłem zobaczyć efekt polerki na szybko - wyszło dość fajnie
W czwartek pewnie wezmę się za zrobienie całego samochodu
tak się prezentuje z anteną
a tak wygląda klapa po delikatnej polerce i woskowaniu
Dodam, że ogólnie na samochodzie gdziekolwiek są takie ciemne naloty (ze starości), bądź też utytłane brudnymi paluchami czy coś, no i to wszystko ładnie schodzi.
Jak skończe całe auto, to oczywiście wosk na to i pochwale się efektami
Zrobiłem dzisiaj mały szajning Audicy
efekt:
Do "odnowienia" lakieru posłużyłem się miejscami pastą K2 Turbo, a tak to cały samochód przeleciałem Sonaxem - Preparat do regeneracji lakieru, a na to twardy woska Sonaxa w płynie + plastiki zewnętrzne i opony środkiem od K2 w sprayu + felgi z grubsza wypolerowałem pastą Tempo do alu i nałożyłem na nie wosk.
Ogólnie całość prezentuję się całkiem spoko, różnica przed i po jest kolosalna.
Na zime wydaję mi się dobre zabezpieczenie, lecz w lecie chciałbym zrobić polerkę maszynową (dach i maska są w najgorszym stanie - chodzi zmatowienie lakieru) i nałożyć wosk Collonite 476s.
Jak można zauważyć przerejestrowałem również samochód
a i się pochwalę - zdjęciem mojej 80tki wygrałem w konkursie K2 Zimoodporni, gdzie wygrałem zestaw kosmetyków na samochodu 8-)
efekt:
Do "odnowienia" lakieru posłużyłem się miejscami pastą K2 Turbo, a tak to cały samochód przeleciałem Sonaxem - Preparat do regeneracji lakieru, a na to twardy woska Sonaxa w płynie + plastiki zewnętrzne i opony środkiem od K2 w sprayu + felgi z grubsza wypolerowałem pastą Tempo do alu i nałożyłem na nie wosk.
Ogólnie całość prezentuję się całkiem spoko, różnica przed i po jest kolosalna.
Na zime wydaję mi się dobre zabezpieczenie, lecz w lecie chciałbym zrobić polerkę maszynową (dach i maska są w najgorszym stanie - chodzi zmatowienie lakieru) i nałożyć wosk Collonite 476s.
Jak można zauważyć przerejestrowałem również samochód
a i się pochwalę - zdjęciem mojej 80tki wygrałem w konkursie K2 Zimoodporni, gdzie wygrałem zestaw kosmetyków na samochodu 8-)
Trafiła się okazja i kupiłem sobie felunek na lato :mrgreen:
Borbety 16x7,5J, ale modelu nie znam...
tutaj efekt po ściągnięciu lakieru i papierze 400
został jeszcze 800, 1000, 1500, 2000, 2500 i filc + autosol a już mi się podobają :mrgreen:
Ich minusy to to, że 3 są do prostowania delikatnego, no i muszę dokupić 2 dekielki bo niestety nie ma...
Borbety 16x7,5J, ale modelu nie znam...
tutaj efekt po ściągnięciu lakieru i papierze 400
został jeszcze 800, 1000, 1500, 2000, 2500 i filc + autosol a już mi się podobają :mrgreen:
Ich minusy to to, że 3 są do prostowania delikatnego, no i muszę dokupić 2 dekielki bo niestety nie ma...
W ostatnich dniach w Audi wymieniłem lewy przegub zewnętrzny z racji tego, że postukiwał - kupiłem Ruvilla.
Przez mrozy byłem również zmuszony zregenerować rozrusznik. Niestety zimno, duże opory, swoje lata, przebieg... bendiks się poddał.
Pojechałem do sklepu, kupiłem bendiks Boscha, szczotkorzymacz Boscha i wziąłem się za wymianę... a, że w garażu 0*C, brak kanału, nie uśmiechało mi się leżeć pod autem (a dostęp jest ciężki), zadzwoniłem do znajomego mechanika i wziął mnie w sobote wieczorem. Podczas rozbiórki rozrusznika okazało się, że plastikowa prowadnica była cała popękana, tak więc i ją trzeba było zakupić.
I tak ni stąd ni zowąd pozbyłem się niespełna 200 złotych na regeneracje rozrusznika.
Ale prawda taka, że teraz powinienem mieć spokój na lata, oraz wiem, że już przy -15*C powinien zapalić
Prawde mówiąc, przy rozruchu na zimnym było słychać jakieś dziwne dźwięki, ale myślałem, że tak ma być... teraz tych dźwięków nie ma, pali o wiele lepiej - regeneracja na plus
Teraz z kwestii mechanicznych pozostał jeszcze do roboty pasek wielorowkowy i jego napinacz bo chyba zacięty jest, oraz za jakieś 10-15 tyś rozrząd, olej i filtry
Mam nadzieje, że tyle niespodzianek
_________________________________________________________________________
W ostatnim czasie nic się nie dzieje, felgi czekają na polerowanie (ale to po sesji), na sobote jestem umówiony na hamownię - w końcu się dowiem co drzemie pod maską :mrgreen: :mrgreen:
A dzisiaj z racji, że posypało trochę śniegiem, a ja bardzo lubię jeździć w takich warunkach pośmigałem trochę po mieście w kółko, przy okazji robiąc spontaniczną fotkę
jakość niepowalająca, ale robione telefonem
_____________________________________________
Byłem dzisiaj na hamowni, wynik - 116HP i 241Nm, powiedzieli, że jak na sam program to bardzo dobry wynik :mrgreen:
Kręci się do 4800rpm, na 4 biegu odcina go przy 170km/h, wjechałem kawałek na autostradę to na 5 biegu przy 4100-4200 obrotów miał niecałe 200km/h, z tym, że na 5tce to już opornie się rozpędza tak od 180 :lol:
oto i wykres
Przez mrozy byłem również zmuszony zregenerować rozrusznik. Niestety zimno, duże opory, swoje lata, przebieg... bendiks się poddał.
Pojechałem do sklepu, kupiłem bendiks Boscha, szczotkorzymacz Boscha i wziąłem się za wymianę... a, że w garażu 0*C, brak kanału, nie uśmiechało mi się leżeć pod autem (a dostęp jest ciężki), zadzwoniłem do znajomego mechanika i wziął mnie w sobote wieczorem. Podczas rozbiórki rozrusznika okazało się, że plastikowa prowadnica była cała popękana, tak więc i ją trzeba było zakupić.
I tak ni stąd ni zowąd pozbyłem się niespełna 200 złotych na regeneracje rozrusznika.
Ale prawda taka, że teraz powinienem mieć spokój na lata, oraz wiem, że już przy -15*C powinien zapalić
Prawde mówiąc, przy rozruchu na zimnym było słychać jakieś dziwne dźwięki, ale myślałem, że tak ma być... teraz tych dźwięków nie ma, pali o wiele lepiej - regeneracja na plus
Teraz z kwestii mechanicznych pozostał jeszcze do roboty pasek wielorowkowy i jego napinacz bo chyba zacięty jest, oraz za jakieś 10-15 tyś rozrząd, olej i filtry
Mam nadzieje, że tyle niespodzianek
_________________________________________________________________________
W ostatnim czasie nic się nie dzieje, felgi czekają na polerowanie (ale to po sesji), na sobote jestem umówiony na hamownię - w końcu się dowiem co drzemie pod maską :mrgreen: :mrgreen:
A dzisiaj z racji, że posypało trochę śniegiem, a ja bardzo lubię jeździć w takich warunkach pośmigałem trochę po mieście w kółko, przy okazji robiąc spontaniczną fotkę
jakość niepowalająca, ale robione telefonem
_____________________________________________
Byłem dzisiaj na hamowni, wynik - 116HP i 241Nm, powiedzieli, że jak na sam program to bardzo dobry wynik :mrgreen:
Kręci się do 4800rpm, na 4 biegu odcina go przy 170km/h, wjechałem kawałek na autostradę to na 5 biegu przy 4100-4200 obrotów miał niecałe 200km/h, z tym, że na 5tce to już opornie się rozpędza tak od 180 :lol:
oto i wykres
-
- Forum Audi 80
- Posty: 206
- Rejestracja: 14 gru 2013, 20:57
- Lokalizacja: TKI
AdiGassler, mam osprzęt Boscha
Soft był robiony przez poprzedniego właściciela (taty znajomy, softa robił z tego co wiem były pracownik Volkswagena)
[ Dodano: 2016-01-30, 23:41 ]
Wiosna się zbliża a więc i trzeba coś działać przy felunku na lato :mrgreen:
Zacząłem od 400 -> 800 -> 1000 -> 1500 -> 2000 -> 2500 i teraz czas na pastę i filc, ale to czekam aż paczka przyjdzie
Soft był robiony przez poprzedniego właściciela (taty znajomy, softa robił z tego co wiem były pracownik Volkswagena)
[ Dodano: 2016-01-30, 23:41 ]
Wiosna się zbliża a więc i trzeba coś działać przy felunku na lato :mrgreen:
Zacząłem od 400 -> 800 -> 1000 -> 1500 -> 2000 -> 2500 i teraz czas na pastę i filc, ale to czekam aż paczka przyjdzie