[B4 ABC] Stuki przy ruszaniu i hamowaniu
[B4 ABC] Stuki przy ruszaniu i hamowaniu
Mam dziwne stukanie jak gwałtownie ruszę albo hamuje czasem cos pyknie jak stoje i skrece kola,stukalo poruszałem wachaczem okazalo sie ze ma wywaone tulejki ,mam druga 80 na czesci. Przełozyłem cały wachacz w bardzo dobrym stanie.i teraz mam wrazenie ze jeszcze bardziej stuka moze wczesniej na luzach nie przenosilo takich gwaltownych ruchów a teraz jak jest wachacz sztywny to cos innego wali jeszcze mocniej.niby wszystko inne ok i napewno to nie sa "Przeguby" wiec co...
ide dalej pod samochód ...
ide dalej pod samochód ...
Ostatnio zmieniony 27 sty 2016, 17:09 przez c-l-s, łącznie zmieniany 1 raz.
przed chwila wymieniłem ten cały dolny "trójkatny" wachacz bo jak pisałęm wyzej ma prawie nowe tulejki i jest kompletny tamten nie mial tych gumek z jednej strony no i zaczeło głosniej walic
co do łozyska amortyzatora sam nie wiem, dzwiek jest tepy głuchy az wali w podłoge ale nie czuc drgan na kierownicy troche potelepałem nim na boki i przy gwałtownym skrecie w lewo wali prawa strona ide dalej walczyc
co do łozyska amortyzatora sam nie wiem, dzwiek jest tepy głuchy az wali w podłoge ale nie czuc drgan na kierownicy troche potelepałem nim na boki i przy gwałtownym skrecie w lewo wali prawa strona ide dalej walczyc
-
- Forum Audi 80
- Posty: 408
- Rejestracja: 25 sty 2013, 11:34
- Imię: Hubert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Szydłowiec/Maz.
Luz w kolumnie mcpersona obstawiam. U mnie były takie raczej metaliczne stuki. Przy skręcie kołami, podjazd na krawężnik, zjazd czy zjazd. 1.5 roku z tym walczyłem i kupiłem w końcu całe używki kolumny. Też prawa strona tak waliła, że szok. Jak ręką odjął, a żaden mechanik nie był w stanie tego wyczaić. Pomoc przyszła oczywiście z forum
-
- Forum Audi 80
- Posty: 408
- Rejestracja: 25 sty 2013, 11:34
- Imię: Hubert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Szydłowiec/Maz.
Powiem tak spróbuj najpierw jak radzi kolega pEndrju. Jeśli to nie pomoże to trzeba wyjąć mcpersona. Tematy są na forum więc trzeba poszukać . Jak już wcześniej pisałem to wkładu nie wyjmowałem tylko kupiłem całe mcpersony używki bez zwrotnicy za 100 i spokój . Na forum koledzy stosowali jakieś cienkie blaszki żeby wycentrować wkład w goleniu. Ale zanim się za to jeszcze zabierzesz to sprawdź wszystkie elementy zawiasu bo to nie musi być konkretnie ten patent. Cierpliwości życzę przede wszystkim
Witam wszystkich. Nie udzielalem sie do tej pory za czesto na forum, za to ostatnie kilka latek, spedzilem na milych chwilach z moimi 80tkami. Jeszcze nigdy nie oddalem ich w rece mechanikow, zawsze sam ogarniam tematy. Wiec proponuje koledze sprawdzic jeszcze laczniki stabilizatorow. Ostatnio mialem podobny objaw. I okazalo sie, ze faktycznie podczas jazdy po nierownosciach w lacznikach "cos przskakiwalo" i wydawaly wtedy taki dzwiek, ze ostatnia rzecz jaka bym obstawial to ich uszkodzenie.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 408
- Rejestracja: 25 sty 2013, 11:34
- Imię: Hubert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Szydłowiec/Maz.
Dobre...luzy na lewym jak prawa strona tłucze he he...U mnie w okolicy też nie ma dobrego maga do zawiechy. Wszyscy ciemni jak d...murzyna . Gdzie bym nie pojechał to rozkładali ręce i ,,ten typ tak ma". Szkoda gadać. Jak podołasz i masz narzędzia to próbuj samemu rozebrać tego mcpersona, bądź najpierw dokręć tą nakrętkę od wkładu. Polecam jeszcze sprawdzić czy nakrętka rowkowa się nie poluzowała bo to też może być.
Nakretke wkładu? Niecały rok temu wymieniłem oba łożyska na górze mc persona, z obu stron i tam nic nie trzeba dokrecac.
Sory, też się wtracilem w temat. Kolega wyżej w 1 poście wykluczył przegub to może rzeczywiście łącznik stabilizatora lub tj u mnie luz przy amorku...
Sory, też się wtracilem w temat. Kolega wyżej w 1 poście wykluczył przegub to może rzeczywiście łącznik stabilizatora lub tj u mnie luz przy amorku...
Ostatnio zmieniony 28 sty 2016, 17:47 przez misiekb4, łącznie zmieniany 1 raz.