[B4 ABC] Stuki przy ruszaniu i hamowaniu
geometria poleci mowisz
juz odpinałem na jesieni jak przekładałem same kolumny
a przy wymianie tego sworznia tez chyba moze sie przestawic??
jak przyspiesze to walnie i później przy kolejnym przyspieszaniu juz nie walnie tylko dopiero przy hamowaniu .Z hamowaniem to samo jak gewałtownie zahamuje to stuknie ...powoli przyspiesze i znowu przyhamuje juz nie stuka. to tak jaby cos sie przesuwało i wtedy waliło wszystko podokrecane nie widac na zadnych srubach sladów ze cos sie pod nimi przesuneło o_O
to teraz dojdzie rozkrecanie węzyków od hamulców :evil: bosz załama c sie idzie sciagacza nei mam ,sprezyny pasami sciskam ;P
juz odpinałem na jesieni jak przekładałem same kolumny
a przy wymianie tego sworznia tez chyba moze sie przestawic??
jak przyspiesze to walnie i później przy kolejnym przyspieszaniu juz nie walnie tylko dopiero przy hamowaniu .Z hamowaniem to samo jak gewałtownie zahamuje to stuknie ...powoli przyspiesze i znowu przyhamuje juz nie stuka. to tak jaby cos sie przesuwało i wtedy waliło wszystko podokrecane nie widac na zadnych srubach sladów ze cos sie pod nimi przesuneło o_O
to teraz dojdzie rozkrecanie węzyków od hamulców :evil: bosz załama c sie idzie sciagacza nei mam ,sprezyny pasami sciskam ;P
I tak geometrie mam do zrobienia, z tym też wskoczą nowe sworzniehubert26w pisze:Tak o tą na górze też, ale skoro ok to git. Chodzi o dokręcenie tej co wkład trzyma w mcpersonie. Może nie trzeba wymieniać amorków. Rozbierz kolumne to zobaczysz co wyjdzie? Tylko nie odpinaj samej kolumny od zwrotnicy bo geometria poleci
-
- Forum Audi 80
- Posty: 408
- Rejestracja: 25 sty 2013, 11:34
- Imię: Hubert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Szydłowiec/Maz.
misiek b4 lepiej wymienić to co zużyte w zawiasie bo tak to geometria o d... potłuc. A najlepiej to przed sama geometrią podjedź i niech sprawdzą czy coś do wymiany się kwalifikuje. Ja tak pojechałem na pałe i okazało się że kilka rzeczy trzeba wymienić. Musiałem drugi raz potem się umawiać. c-l-s jak wymieniałeś kolumnę ze zwrotnicą czy bez? Zarówno w jednym jak i w drugim przypadku kąty na pewno będą się różnić. Przy wymianie samego sworznia kąty też się zmieniają, chyba że jesteś szpec i wymienisz idealnie w tym samym miejscu na fasolkach . Pasami to nie ściągaj sprężyn bo sobie kiedyś krzywdę zrobisz . Zainwestuj w ściągacze dobrze radzę...Ja za swoje dałem chyba 60 dych, tak więc nie jest to majątek. Co do tego stukania jeszcze to bym radził sprawdzić tuleje na sankach, bo mało kto zwraca i na to uwagę
U mnie dodam jeszcze że koła przednie mają luz jak lekko podniose auto, chwyce za koło i poruszam na boki. Obstawiam amorki, bo wszystko inne jest dość świeże i zakładam przeważnie lemforder lub trw.
Ps. Już miałem kupić tuleje sanek ale drugi raz w tym tygodniu byłem na trzepakach, wszedłem pod auto i na wahaczach oraz sankach zero luzu i zero uszkodzeń, cisza. Tylko dobitnie coś od lewego amorka strony się odzywało.
Ps. Już miałem kupić tuleje sanek ale drugi raz w tym tygodniu byłem na trzepakach, wszedłem pod auto i na wahaczach oraz sankach zero luzu i zero uszkodzeń, cisza. Tylko dobitnie coś od lewego amorka strony się odzywało.
no i *upa.. musze podniesc cały przód i obczaic te sanki,sprobuje poprzeciagac je pasami w rozne strony i zobaczyc czy jest jakis luz
no ale gdyby przesówaly sie całę sanki to by zaczynał krzywo jechac sciagalo by go a nie sciaga
ale z drugiej strony pozostale 3 kola dalej jada prosto wiec moze jedno nie daje im rady
[ Dodano: 2016-02-01, 12:49 ]
masakra!!
walilo po prawej stronie nawet brałem za pasarzera brata i nasłuchiwał i??
jak podniosłem cały przód a tu *URWA z lewej strony ruszał sie cały sworzen na tych fasolkach
jak to mozliwe?? lewa luzy prawa wali
no ale gdyby przesówaly sie całę sanki to by zaczynał krzywo jechac sciagalo by go a nie sciaga
ale z drugiej strony pozostale 3 kola dalej jada prosto wiec moze jedno nie daje im rady
[ Dodano: 2016-02-01, 12:49 ]
masakra!!
walilo po prawej stronie nawet brałem za pasarzera brata i nasłuchiwał i??
jak podniosłem cały przód a tu *URWA z lewej strony ruszał sie cały sworzen na tych fasolkach
jak to mozliwe?? lewa luzy prawa wali