[B4 2.0 ABT] Bardzo wysokie spalanie lpg, zimny nie chodzi n
-
- Forum Audi 80
- Posty: 18
- Rejestracja: 01 paź 2014, 20:42
[B4 2.0 ABT] Bardzo wysokie spalanie lpg, zimny nie chodzi n
Witam już od dłuższego czasu mam problemy ze spalaniem gazu w moim abt, wymieniłem świece ngk(przebicia żadego nie ma) filtr powietrza, termostat, kilka razy była w regulacj, instalacja ma 3 lata i jest to instalacja II generacji, spalanie jakie ostatnio miałem to prawie 20l/110 było to na obwodnicy w jedną stronę jechałem około 120km/h wracałem 140-160km/h, a tak średnio jak jezdzę prędkościami 100-80km/h, miasto trasa to pali mi 16-17l/100km, mam jeszcze jeden problem, samochód pali na benzynie ale do poki nie złapie temp. samochód nie ma mocy, dławi sie, szarpie, dusi, oglnie żeby rozpedzić go do 100 na benzynie jak jest zimny to ładne pare kilometrów, jak sie rozgrzeje to już jest lepiej ale jeszcze nie jest to do końca jak powino być wymienialem pompe paliwa i filtr paliwa, a więc moje pytanie brzmi w czym jest problem, i czy dzialanie na lpg i to dlawienie na benzynie może mieć powiazanie z tym wysokim spalanie lpg.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
A benzyny ile spala?
Jaki masz sterownik do tej II generacji? Jesli taki do którego można podłączyć komputer to dobrze by było zobaczyć jak instalacja pracuje podczas jazdy.
Co problemów z pracą na benzynie dobrze by było sprawdzić czujnik temperatury dla ECU (ten niebieski na króćcu) oraz zobaczyć czy odłączenie akumulatora na 10 minut przed jazdą pomoże.
Jaki masz sterownik do tej II generacji? Jesli taki do którego można podłączyć komputer to dobrze by było zobaczyć jak instalacja pracuje podczas jazdy.
Co problemów z pracą na benzynie dobrze by było sprawdzić czujnik temperatury dla ECU (ten niebieski na króćcu) oraz zobaczyć czy odłączenie akumulatora na 10 minut przed jazdą pomoże.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 18
- Rejestracja: 01 paź 2014, 20:42
-
- Forum Audi 80
- Posty: 18
- Rejestracja: 01 paź 2014, 20:42
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Jedna, czerwona jest od TPS a po drugiej stronie jest druga czerwona i zielona obok. I te dwie zielona i czerwona powinny migać na przemian. Zobacz jak będzie na podniesionych obrotach.
Tutaj masz instrukcje: http://www.ac.com.pl/public/pubonline/c ... rukcja.pdf
Tutaj masz instrukcje: http://www.ac.com.pl/public/pubonline/c ... rukcja.pdf
-
- Forum Audi 80
- Posty: 18
- Rejestracja: 01 paź 2014, 20:42
ok sprawdze to jutro bo już ciemno, ale z tego co teraz sprawdzałem, ta czerwona obok zielonej wogóle sie nie paliła ale mogę sie mylić, mam to sprawdzać na rozgrzanym silniku czy obojętnie ?, mam jeszcze jedną prośbę, chciałbym jutro sie pobawić z regulacja lpg bo do gazowników już nie mam zamiaru jeździć i potrzebna mi jakaś krótka instrukcja jak się to reguluje ? odam że do regulacji mam tą śrubę metalową i jest ona skręcona do minimum i podejrzewam że może aż za bardzo skręcona.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Dobrze aby silnik pochodził z 5 minut bo sonda mysi się nagrzać.
To powinno się regulować po przełączeniu jednego z mikrowłączników wewnątrz tego urządzenia. Tzn. idzie tak:
1. Przełączyć przełącznik 5 i 6 na ON
2. Regulować na parowniku aby znaleźć punkt w którym zmienia się dioda z czerwonej na zieloną. Z tym że najlepiej zacząć od kręcenia bypassem a jak wykręci się go 3 obroty i się nie zmieni na czerwoną to trzeba ruszyć napięcie membrany.
3. przy 3000 obr. regulować tą śrubką na wężu aby znaleźć taki sam punkt.
4. Zgasić silnik przełączyć 5 i 6 na OFF i sprawdzić czy miga na przemian na wolnych i wyższych obrotach
To powinno się regulować po przełączeniu jednego z mikrowłączników wewnątrz tego urządzenia. Tzn. idzie tak:
1. Przełączyć przełącznik 5 i 6 na ON
2. Regulować na parowniku aby znaleźć punkt w którym zmienia się dioda z czerwonej na zieloną. Z tym że najlepiej zacząć od kręcenia bypassem a jak wykręci się go 3 obroty i się nie zmieni na czerwoną to trzeba ruszyć napięcie membrany.
3. przy 3000 obr. regulować tą śrubką na wężu aby znaleźć taki sam punkt.
4. Zgasić silnik przełączyć 5 i 6 na OFF i sprawdzić czy miga na przemian na wolnych i wyższych obrotach