Witam.
Mam problem z falowaniem obrotow na luzie lub przy wcisnietym sprzegle a dokladniej ze spadaniem "ponizej" tylko na zimnym silniku na benzynie, jak sie nagrzeje to jest juz dobrze. A na gazie 1generacji jest caly czas dobrze na zimnym i na goracym silniku. poradzicie cos?
filmik
ogladnijcie do konca, pozniej tam sam dodawalem gazu i obroty spadaly ponizej normy
[B4 2.0 ABK] Spadajace obroty tylko na zimnym silniku na PB
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
subik, a raczyłeś popatrzeć na post poniżej https://audi80.pl/topics77/b4-20-abk ... t97889.htm
Nie czytałem dlatego, że tam faluja mu na cieplym silniku a to roznica!!!
Mam ten problem od poltora roku, latem jak jest cieplo/goraco to nawet tego problemu nie odczuwam
U mnie musi byc cos ze "ssaniem" moze wtrysk rozruchowy?
Zaplon jest ustawiony dobrze, z tej stronki pod ABK ustawiano, wczesniej to falowalo do 2tysiecy plus ponizej ,przekaznik 30 kiedys wymienialem ale na zamiennik chyba meyle i dalej to samo, swiece nowe, kable tez nowe beru i bez zmian
Silniczek krokowy tez wymienialem uzywke i to jakas drozsza bo sie roznia literka w 80-kach ...juz nie pamietam i nic z tego
Mam ten problem od poltora roku, latem jak jest cieplo/goraco to nawet tego problemu nie odczuwam
U mnie musi byc cos ze "ssaniem" moze wtrysk rozruchowy?
Zaplon jest ustawiony dobrze, z tej stronki pod ABK ustawiano, wczesniej to falowalo do 2tysiecy plus ponizej ,przekaznik 30 kiedys wymienialem ale na zamiennik chyba meyle i dalej to samo, swiece nowe, kable tez nowe beru i bez zmian
Silniczek krokowy tez wymienialem uzywke i to jakas drozsza bo sie roznia literka w 80-kach ...juz nie pamietam i nic z tego
co nie prawda? nie zachowuj sie jak dziecko. przeczytalem wszystko az do 10tej strony!!! w pierwszym poscie pisze jak byk ze na zimnym mu wszystko idealnie chodzi
i pisza ze np. winą jest przekaznik 30 , sonda , podpiecie do komputera, niebieski czujnik temp. (tez wymienialem) i wezyk, tylko PieterB skumaj ze mi na cieplym silniku juz chodzi idealnie! caly czas!!!! wiec wezyk odpada.Moze inni cos dopisza a nie nie potrzebne takie narzekanie z Twojej strony, ze juz temat byl tym bardziej ze dalem filmik
Moge kupic ten przekaznik w ASO a potem na sonde zerkne
i pisza ze np. winą jest przekaznik 30 , sonda , podpiecie do komputera, niebieski czujnik temp. (tez wymienialem) i wezyk, tylko PieterB skumaj ze mi na cieplym silniku juz chodzi idealnie! caly czas!!!! wiec wezyk odpada.Moze inni cos dopisza a nie nie potrzebne takie narzekanie z Twojej strony, ze juz temat byl tym bardziej ze dalem filmik
Moge kupic ten przekaznik w ASO a potem na sonde zerkne
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
nie prawda jest to że tam piszą tylko o ciepłym silniku bo jest mowa też o zimnym str 6subik pisze:co nie prawda?
a takich tematów jest sporo nie tylko ten jeden https://cse.google.com/cse?cx=partner-p ... gsc.page=1
ja dziecko hehehe, chciałbym ,subik pisze:nie zachowuj sie jak dziecko.
ps. nie zapominaj że to ty potrzebujesz pomocy nie ja