[B4 2.0 ABT] Czapka monowtrysku
[B4 2.0 ABT] Czapka monowtrysku
Przelecialem cale forum i znalazlem informacje ktorych potrzebuje jednak nie znalazlem nadal fachowych nazw czesci. Dlatego zakladam temat.
Mianowicie chce w soim ABT zmienic obudowe filtra, zalozyc filtr stozkowy, schowac i pociagnac dolotem do monowtrysku. (znalazlem temat krok po kroku jak to zrobic).
Brakuje mi jednej czesci: "czapki wtrysku". Jak sie to nazywa tak zebym mogl to znalezc na allegro i z jakiego auta pochodzi? Na zdjeciach w temacie kolegi z forum widac ze czapka pasuje idealnie w fabryczne otwory latwo laczy sie z dolotem a nastepnie w obudowie filtra z filtrem stozkowym.
Jesli ktos wie to prosze o pomoc.
Mianowicie chce w soim ABT zmienic obudowe filtra, zalozyc filtr stozkowy, schowac i pociagnac dolotem do monowtrysku. (znalazlem temat krok po kroku jak to zrobic).
Brakuje mi jednej czesci: "czapki wtrysku". Jak sie to nazywa tak zebym mogl to znalezc na allegro i z jakiego auta pochodzi? Na zdjeciach w temacie kolegi z forum widac ze czapka pasuje idealnie w fabryczne otwory latwo laczy sie z dolotem a nastepnie w obudowie filtra z filtrem stozkowym.
Jesli ktos wie to prosze o pomoc.
Z Golfa II, Toledo silnik na pewno RP wpisz obudowa filtra
http://allegro.pl/obudowa-wtrysku-vw-go ... 74149.html
http://allegro.pl/obudowa-wtrysku-vw-go ... 74149.html
Ta co GerB3 podał ma inaczej odme zamontowaną niż u nas Tak się składa że jutro robię to samo u siebie Możesz podać link do tematu z którego robisz, jestem ciekaw bo sam nic nie czytałem tylko po prostu się za to zabieram a zawsze jakieś info przy budowie będę miał, obudowę musisz kupić z Golfa III 1.8. Taka jak tutaj :
Jest trochę większa no i z odpowiedniej strony ma odmę.
Kod: Zaznacz cały
http://allegro.pl/golf-iii-91-98rok-1-8-90km-abs-oslona-monowtrysku-i5275586262.html
Masz jednopunkta - jego odpowiednik to silnki RP w np golfie - najlepszy dolot w golfie to była nawiercona ori puszka plus wkładka pipercrosa czy k&n - w audi nie da się nawiercić talerza, ja miałem wywalony ten "wiatrołap" o którym pisze Jarewa i wkładkę pipercrosa - o ile na wkładce lepiej zbierał się z dołu to na wkłądce+wywalonym wiatrołapie osiagi były gorsze. Dla mnie najlepszy dolot w jednopunkcie to niestety tylko wkładka, tutaj bez rozwiercenia przepustnicy nic się nie osiągnie, sam jednopunkt ma też swoje wady, najlepszą reakcję na gaz miały stare silniki na wtrysku mechanicznym na 2 przepustnicach.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Taką czapkę :mrgreen: