[Audi 80 b4 1z ] - montaz FMIC
[Audi 80 b4 1z ] - montaz FMIC
audi 80 b4 1z na pierburgu, narazie wtryski afn i soft na 1,3 bara, wolna odma, kat out, egr zaslepiony. i chce założyć FMIC tylko nwm jaki zeby nie było laga. Plany na wtryski 216 i automatycznie zwiekszenie ciśnienia doładowania, dodam ze turbo to t15
-
- Forum Audi 80
- Posty: 37
- Rejestracja: 14 sty 2009, 02:34
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Siedlce
Turbina T15 niestety z dołu dobrze ciągnie ale na wyższych obrotach się przegrzewa a jest to spowodowane tym że ma węższy(MNIEJSZY) przepływ spalin(zresztą też wirnik muszli gorącej) i tym samym dławi -zatrzymuje spaliny. Turbina T2 montowana w starszych wersjach Tdi(92-93r) ma większy(szerszy) kanał i wirnik wylotu spalin i tym samym spaliny lepiej opróżniają komorę spalania i szybciej wychodzą, ale z dołu gorzej ciągnie niż T15. Większy IC a nawet Femic w turbinie T15 nie dużo zmieni, przy większym butowaniu będzie wzrastała temp. silnika (cieczy chłodzącej) To zależy kto czego oczekuje, jeżeli zależy Ci na przyspieszeniu to T15 będzie lepsza niż T2. Natomiast będziesz chciał ja wyżej ciągnąć(szybkość) to T2 będzie lepsza. Na jednej i drugiej powinieneś uzyskać ok 150ps. Lub można zamontować turbinę Gt1549s którą już kilka osób z forum ją ma zamontowaną( jest łatwe przerobienie do audi b4 Tdi na pierburgu i T15-spływ oleju ten sam, kolektor wydechowy też) zresztą przeczytaj post kolegi brabus124 on pierwszy to miał i testował, ja też to mam ale jeszcze nie zamontowane
Masz kolego rację że t15 dławi spaliny. Ale głównym powodem grzania się powietrza w t15 to słaba wydajność kompresora. Co do t15 i 150 koni to raczej nie możliwe trochę. Ale z t2 do osiągnięcia. Jak kolego zamontujesz 1549s to daj znać jak to turbo się spisuje.cinek29 pisze:Turbina T15 niestety z dołu dobrze ciągnie ale na wyższych obrotach się przegrzewa a jest to spowodowane tym że ma węższy(MNIEJSZY) przepływ spalin(zresztą też wirnik muszli gorącej) i tym samym dławi -zatrzymuje spaliny. Turbina T2 montowana w starszych wersjach Tdi(92-93r) ma większy(szerszy) kanał i wirnik wylotu spalin i tym samym spaliny lepiej opróżniają komorę spalania i szybciej wychodzą, ale z dołu gorzej ciągnie niż T15. Większy IC a nawet Femic w turbinie T15 nie dużo zmieni, przy większym butowaniu będzie wzrastała temp. silnika (cieczy chłodzącej) To zależy kto czego oczekuje, jeżeli zależy Ci na przyspieszeniu to T15 będzie lepsza niż T2. Natomiast będziesz chciał ja wyżej ciągnąć(szybkość) to T2 będzie lepsza. Na jednej i drugiej powinieneś uzyskać ok 150ps. Lub można zamontować turbinę Gt1549s którą już kilka osób z forum ją ma zamontowaną( jest łatwe przerobienie do audi b4 Tdi na pierburgu i T15-spływ oleju ten sam, kolektor wydechowy też) zresztą przeczytaj post kolegi brabus124 on pierwszy to miał i testował, ja też to mam ale jeszcze nie zamontowane
-
- Forum Audi 80
- Posty: 37
- Rejestracja: 14 sty 2009, 02:34
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Siedlce
Myślę że zamontuję w przeciągu miesiąca, moc z t15 podobno da się i 160ps wyciągnąć (kiedyś mi Kostrz powiedział że się da) na jazdę po mieście to T15 jest lepsze(niżT2) szybciej wstaje i daje kopa(testowane osobiście). No zobaczymy jak ta turbina od brabus124 gabarytowo jest większa ( ma też większy wirnik strony gorącej oraz mniejsza ilość łopatek wirnika, muszla zimna jest dużo większa, wirnik też wlot i wylot turbiny też jest większy) także myślę że na pewno będzie lepiej Fabrycznie miałem u siebie T15 ale zrobiłem u siebie: pompa AFN 11mm+nastawnik HDK248 RENO, wtryski 216 WZM, kolektor ssący BLS bez EGR-a, turbina T2, komp 16bit z mocnym softem Kostrza, skrzynia EEN, Fermic od Saab-a 2.0T, hamulce dwutłoczkowe girling g60 przód audi s2, tył tarcze wentylowane 270mm zaciski audi V8, s4 41,43mm, servo dwukomorowe z audi A4+pompa hamulcowa, dodatkowe zegary, lampy tył seima italiana black, Niezamontowane jeszcze: zderzak audi coupe przód, halogeny przód, lampy zespolone V6, zderzak tył coupe competition, Femic opel Frontera, silnik AHU z nowym sprzęgłem LUK-a, klimatyzacja manual, elektryka 4 szyb, deska na 2 poduszki, boczki przód duża kieszeń, zawieszenie obniżające, i kilka innych wszystkie te rzeczy leżą i czekają na montaż niestety brak czasu na obecnych gratach audi ciągnie dobrze prędkość max. ok220 km/h przyspiesza też niezle
-
- Forum Audi 80
- Posty: 37
- Rejestracja: 14 sty 2009, 02:34
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Siedlce
Nastawnik hdk248 z Reno, na tych gratach co mam - wiem że działa lepiej niż ori. który siedział(jest trochę inaczej zbudowany-płytka), o szczegóły pytaj Muniora albo brabusa124, kolektor BLS podchodzi bez przeróbek(jest od silników 1,9-2,0tdi) jedynie dorabiałem do niego flanszę (firma Aditech) do połączenia z kolanem od Femic koszt kolektora z wysyłką 50zł i drugie tyle dorobienie flanszy z nierdzewki
masz gdzies filmik jak przyspiesza? ja wrzucam gt1549s w następną sobotę i postaram się od razu wrzucić logi i może jakiś filmik z przyśpieszenia ... tylko że nie wiem jak będzie z trakcją bo już teraz jest około 7sek do 100.cinek29 pisze: na obecnych gratach audi ciągnie dobrze prędkość max. ok220 km/h przyspiesza też niezle
- meksykanineg
- Forum Audi 80
- Posty: 43
- Rejestracja: 28 gru 2010, 22:57
- Lokalizacja: LLB