Signat H16 - Instalacja test
- Doc
- Administrator
- Posty: 4644
- Rejestracja: 17 lis 2006, 22:35
- Imię: Andrzej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Kontakt:
Signat H16 - Instalacja test
Po wcześniejszym zapoznaniu się z tym produktem, zafascynowaniu wielu Car Audio maniaków, dzisiaj przyjechał do mnie wujek Signat H16 ( midwoofer )
Typowa konstrukcja/zestaw dla monterów. Żadnych kabelków, zwrotnic, maskownic. Płaci się za granie, a nie bajerowanie.
Przerabiam do nich zwrotniczki, które posiadam z odzysku.
Przeróbka będzie dotyczyła w zasadzie tylko wymiany kondensatorów i chyba tylko w torze tweetera, mimo, że te nie sa najgorsze ( mam lepsze ) z 4.7 uF na 3.3 uF.
Głośniki trafią na przód w taschki mdf. Tweetery są już na podszybiu. Zwrotnice j/w.
Dane głośników:
http://www.autosound.pl/product_info.ph ... ts_id/2420
Po instalacji zamelduję o efektach.
Cena 230 zł z dostawą.
Typowa konstrukcja/zestaw dla monterów. Żadnych kabelków, zwrotnic, maskownic. Płaci się za granie, a nie bajerowanie.
Przerabiam do nich zwrotniczki, które posiadam z odzysku.
Przeróbka będzie dotyczyła w zasadzie tylko wymiany kondensatorów i chyba tylko w torze tweetera, mimo, że te nie sa najgorsze ( mam lepsze ) z 4.7 uF na 3.3 uF.
Głośniki trafią na przód w taschki mdf. Tweetery są już na podszybiu. Zwrotnice j/w.
Dane głośników:
http://www.autosound.pl/product_info.ph ... ts_id/2420
Po instalacji zamelduję o efektach.
Cena 230 zł z dostawą.
- Doc
- Administrator
- Posty: 4644
- Rejestracja: 17 lis 2006, 22:35
- Imię: Andrzej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Kontakt:
Ponieważ tweetery mam na podrzybiu w miejscu ori 10tek, a zwrotnice nie mieszczą się za radiem, postanowiłem je rozebrać. Nie widzę innej wygodnej opcji podłączenia ich.
Tweetery są podłączone pod ori przewody po 10tkach idące z radia, także nie ma jak puścić wygodnie ze zwrotnic zarówno do tweeterów jak i midbasów. Po rozbiórce efekt będzie ten sam, a montaż wygodniejszy.
Zwrotnica woofera po rozebraniu została przyklejona do głośnika.
UpDate:
Zwrotniczki midwooferów gotowe.
Impedancja idealna i to już ze zwrotnicą!
Głośniki gotowe, jutro montaż.
Cewki trzymają się bardzo mocno, więc nie powinny poodpadać.
Tweetery są podłączone pod ori przewody po 10tkach idące z radia, także nie ma jak puścić wygodnie ze zwrotnic zarówno do tweeterów jak i midbasów. Po rozbiórce efekt będzie ten sam, a montaż wygodniejszy.
Zwrotnica woofera po rozebraniu została przyklejona do głośnika.
UpDate:
Zwrotniczki midwooferów gotowe.
Impedancja idealna i to już ze zwrotnicą!
Głośniki gotowe, jutro montaż.
Cewki trzymają się bardzo mocno, więc nie powinny poodpadać.
- Doc
- Administrator
- Posty: 4644
- Rejestracja: 17 lis 2006, 22:35
- Imię: Andrzej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Kontakt:
viewtopic.php?t=10884Maciejaa pisze:co to za radyjko masz??
- radziobiker
- Forum Audi 80
- Posty: 346
- Rejestracja: 09 gru 2007, 14:29
- Lokalizacja: Bożepole Małe
- Doc
- Administrator
- Posty: 4644
- Rejestracja: 17 lis 2006, 22:35
- Imię: Andrzej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Kontakt:
tyłradziobiker pisze:A jakie masz tweetery?
viewtopic.php?t=9635
przód
viewtopic.php?t=10514&start=0 ( patrz posty Doc )
Wygłuszałem, ale bardzo delikatnie. Możesz zastosować taschki bez tłumienia zwłaszcza, jeśli nie podlaczasz je pod wzmacniacz.m4ilo pisze:A takie pytanko usztywniałeś jakoś boczki żeby nie drżało czy nic nie trzeba było już więcej robić?
- Doc
- Administrator
- Posty: 4644
- Rejestracja: 17 lis 2006, 22:35
- Imię: Andrzej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Kontakt:
Na pewno byłby lepszy. Mam CarPower 602, więc musiałbym go znowu zmieniać, lub dokupić drugi.AUDI_A6 pisze:A nie myślałeś by te 16stki pogonić wzmacniaczem? Z pewnością efekt byłby dużo lepszy.
Chyba aż tak szalony nie jestem ( mam nadzieję )
CarPower ma wbudowane zwrotnice, co pozwala po podłączeniu dodatkowego wzmacniacza na stworzenie dwudrożnego aktywnego systemu z dwoma głośnikami średniowysokotonowymi oraz dwoma niskotonowymi lub subwooferem (bi-amping). Nie byłoby to głupie, więc kto wie
Zniesmaczył mnie jednak troszkę kondensatorami. Mam fioła na tym punkcie, ale byłem przekonany, że elektronika w CarPowerze bedzie bardziej dopracowana. Może producent wychodzi z założenia, że każdy musi dokupic kondensator CA zewnętrzny. Mimo to słabej jakości elementy, ale w brzmieniu jest niezle.