Avancika mam z 95' roku, czyli na osprzęcie Pierburga, zatem nie powinno być żadnych problemów z RS'em. Dzięki za odpowiedźMUNIOR pisze:Po RS jest jeden problem ,bo nie można się połaczyć z tdi na starym osprżecie

a niby jakrademenes91 pisze:Czy mimo to mogę wykorzystać to gniazdo jako COM podłączone do interfejsu przez jakąś przejściówkę (jeśli wogóle taka istnieje) ?
można próbować o ile takie istnieją,rademenes91 pisze:Może lepiej byłoby kupić adapter RS232 => USB ?
to chyba najlepsze wyjście w twoim przypadkurademenes91 pisze:a póki co sprzedawca chyba zgodziłby się na zamianę interfejsu.
Kod: Zaznacz cały
Tuesday, 09 February 2016, 16:30:04.
VCDS-Lite Version: Release 1.2
Control Module Part Number: 028 906 021 AP
Component and/or Version: 1,9l R4 EDC SG D41
Software Coding: 00000
Work Shop Code: WSC 00000
VCID: 5DCD1A77C429
1 Fault Found:
00575 - Intake Manifold Pressure
17-10 - Control Difference - Intermittent
Kiepsko :roll: z odpiętą gruchą ,zdrowe turbo ,przy szczelnym dolocie powinno ładować max ,czyli 1,5 -1,6 bara ,a u ciebie 1,35 bara ,małodupczal pisze:zrobiłem logi bez gruchy i wyglądają tak http://vaglog.pl/log_249431.html
nadal trochę brakuje doladowania ,podciąg jeszcze trochę ciągło gruszki ,bo ewidentenie albo turbina już nie daje rady ,albo gdzieś ucieka ...w zasadzie z odpiętą gruszką ,ładuje niewiele więcej niż żąda ECU ,i ja bym tak jezdził ,bo wiecej jest tylko o 0,15 bara ,niz w specyfikacjidupczal pisze: po dokręceniu sztangi od gruchy http://vaglog.pl/log_249432.html