Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9TDI 1Z] Diagnostyka VAG.

ODPOWIEDZ
rademenes91
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 54
Rejestracja: 27 paź 2015, 19:41
Lokalizacja: Żory

Post autor: rademenes91 » 21 sty 2016, 14:27

MUNIOR pisze:Po RS jest jeden problem ,bo nie można się połaczyć z tdi na starym osprżecie
Avancika mam z 95' roku, czyli na osprzęcie Pierburga, zatem nie powinno być żadnych problemów z RS'em. Dzięki za odpowiedź ;)

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 21 sty 2016, 17:08

rademenes91 pisze:Czy mimo to mogę wykorzystać to gniazdo jako COM podłączone do interfejsu przez jakąś przejściówkę (jeśli wogóle taka istnieje) ?
a niby jak
rademenes91 pisze:Może lepiej byłoby kupić adapter RS232 => USB ?
można próbować o ile takie istnieją,
rademenes91 pisze:a póki co sprzedawca chyba zgodziłby się na zamianę interfejsu.
to chyba najlepsze wyjście w twoim przypadku

rademenes91
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 54
Rejestracja: 27 paź 2015, 19:41
Lokalizacja: Żory

Post autor: rademenes91 » 22 sty 2016, 17:09

PieterB pisze: a niby jak
Nie wiem jak, nie jestem obeznany w tych tematach, dlatego zapytałem ;)

duczus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 154
Rejestracja: 07 mar 2015, 16:02
Kontakt:

Post autor: duczus » 07 lut 2016, 23:09

chłopami możecie tu zerknąć teraz jak to wygląda bo chyba dalej coś nie tak ?

http://vaglog.pl/log_249183.html

AdamF
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 97
Rejestracja: 11 maja 2013, 20:10
Lokalizacja: Jasienica

Post autor: AdamF » 08 lut 2016, 00:05

chyba gdzieś ci ucieka ;p

Awatar użytkownika
kamsta
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 664
Rejestracja: 25 sty 2013, 11:05
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: kamsta » 08 lut 2016, 19:11

Brak doładowania. Zrób jeszcze logi z przepływki i wciągni je w czasie trochę.

duczus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 154
Rejestracja: 07 mar 2015, 16:02
Kontakt:

Post autor: duczus » 08 lut 2016, 20:24

zrobiłem logi bez gruchy i wyglądają tak http://vaglog.pl/log_249431.html i po dokręceniu sztangi od gruchy http://vaglog.pl/log_249432.html

teraz już nw poradźcie co zrobić ;)


albo jest gdzieś rura pęknięta albo sam cooler jest dziurawy w co wątpię no chyba że turbo tylko czy to jest możliwe ?
Ostatnio zmieniony 08 lut 2016, 20:50 przez duczus, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 08 lut 2016, 20:49

dupczal pisze:zrobiłem logi bez gruchy i wyglądają takhttp://vaglog.pl/log_249431.html
popraw , bo źle Ci wyszło wprowadzenie adresu

mwsz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 12 maja 2008, 19:13
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: mwsz » 09 lut 2016, 18:33

Witam

Proszę o analizę logów:

statyczne
001
003
004
011

dynamiczne
003
011

Błąd

Kod: Zaznacz cały

Tuesday, 09 February 2016, 16:30:04.
VCDS-Lite Version: Release 1.2
Control Module Part Number: 028 906 021 AP
  Component and/or Version: 1,9l R4 EDC SG      D41
           Software Coding: 00000
            Work Shop Code: WSC 00000
                    VCID: 5DCD1A77C429
1 Fault Found:
00575 -  Intake Manifold Pressure
        17-10 -  Control Difference - Intermittent
Brak mocy powyżej 90-110 km/h

duczus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 154
Rejestracja: 07 mar 2015, 16:02
Kontakt:

Post autor: duczus » 09 lut 2016, 19:18

napewno ci przeładowuje albo n75 i wężyki wokół wychodzace od niego albo za bardzo przyciagnieta grucha :) i łapie ci przeładowanie ewentualnie przepływka po 3600 juz gubi parametry :)

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 09 lut 2016, 19:46

mwsz pisze:Proszę o analizę logów:
Ewidentne przeładowanie ...powinien po kilku sekundach jazdy ,z takim przeładowaniem ,łapać tryb awaryjny .Z ważniejszych logów brakuje 000 w trybie basic seting ,gdzie widać statyczny kąt wtrysku

Awatar użytkownika
kamsta
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 664
Rejestracja: 25 sty 2013, 11:05
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: kamsta » 09 lut 2016, 22:38

Bardzo późno się budzi to twoje turbo. Ale u góry masz przeładowanie.

duczus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 154
Rejestracja: 07 mar 2015, 16:02
Kontakt:

Post autor: duczus » 09 lut 2016, 23:40

dlatego sie budzilo pozno bo miałem niskie cisnienie w pompie

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 10 lut 2016, 12:36

dupczal pisze:zrobiłem logi bez gruchy i wyglądają tak http://vaglog.pl/log_249431.html
Kiepsko :roll: z odpiętą gruchą ,zdrowe turbo ,przy szczelnym dolocie powinno ładować max ,czyli 1,5 -1,6 bara ,a u ciebie 1,35 bara ,mało :-/
dupczal pisze: po dokręceniu sztangi od gruchy http://vaglog.pl/log_249432.html
nadal trochę brakuje doladowania ,podciąg jeszcze trochę ciągło gruszki ,bo ewidentenie albo turbina już nie daje rady ,albo gdzieś ucieka ...w zasadzie z odpiętą gruszką ,ładuje niewiele więcej niż żąda ECU ,i ja bym tak jezdził ,bo wiecej jest tylko o 0,15 bara ,niz w specyfikacji

duczus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 154
Rejestracja: 07 mar 2015, 16:02
Kontakt:

Post autor: duczus » 10 lut 2016, 13:19

pompa strasznie dawke tracila i ciśnienie i dlatego urywalo doładowanie :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl