Trzeba było mówić ze dokładałeś, widocznie gdzieś ucięty bo powinna być osobna wtyczka pod razem z innymi. Tak możesz podłączyć tam plus po zapłonie czyli boczny 15 na 61. Tylko nie baw się szybą bo jest ryzyko padnięcia aku. dlatego oryginalnie "auto" windowało po uruchomieniu silnika. Bo przekaźnik nie ma układu przeciążeniowego tylko czasowy.Elektryczne szyby sam montowałem i nie nie było raczej wolnego kabelka niebieskiego.No chyba ze w białej kostce obok krańcówki?Jakby co to śmiało mogę połączyć pin 61 z 15?
kosa27 pisze:Jarewa pisze:Tego też nie wiem bo tego schematy już nie pokazują jaki jest włącznik bynajmniej musisz połaczuć kabelki blk-yel z masą lub blk-gry z masą. Ale to działa wtedy jak masz aktywne boczne i uważaj na drzwi i mieć włączony zapłon.
Sprawdziłem ten przełącznik miernikiem i pobawiłem się kablami chyba problem jest gdzie indziej i będę musiał zajrzeć do przekaźnika bo wymiana bezpiecznika termicznego na zwykły nic nie zmieniła.
Masz jeden główny od szyby kierowcy i dwa małe do pozostałych szyb.