[b4 1Z] Audi 80 TDI by misiekb4
Długo nic się nie działo.
Pod koniec lipca urlop, zaliczona trasa do Kołobrzegu i z powrotem oczywiście bez problemów
W zeszłym tygodniu wymieniłem prawy przegub zew. i osłonę lewego, po drodze z pracy wjeżdzając na warsztat, poza tym tylko tankowanie i jazda
W międzyczasie zrobione podświetlenie prędkościomierza, tj. było ori.
A przez weekend zająłem się trochę nadwoziem, konkretne mycie+ troszkę wosku turtle wax, efekt nawet mi się podoba :mrgreen:
Do tego ogarnięte wnętrze, a jutro alusy lecą do kumpla na odnowienie
Pod koniec lipca urlop, zaliczona trasa do Kołobrzegu i z powrotem oczywiście bez problemów
W zeszłym tygodniu wymieniłem prawy przegub zew. i osłonę lewego, po drodze z pracy wjeżdzając na warsztat, poza tym tylko tankowanie i jazda
W międzyczasie zrobione podświetlenie prędkościomierza, tj. było ori.
A przez weekend zająłem się trochę nadwoziem, konkretne mycie+ troszkę wosku turtle wax, efekt nawet mi się podoba :mrgreen:
Do tego ogarnięte wnętrze, a jutro alusy lecą do kumpla na odnowienie
Ostatnio zmieniony 24 sie 2015, 15:50 przez misiekb4, łącznie zmieniany 2 razy.
Możesz wpaść 27.09 na palmiarnie, organizujemy zakończenie sezonu VAG o 15ej :mrgreen:topor pisze:jesli chodzi o spoty, chetnie wpadne, ale dupowozem, coupe stoi bez silnika i skrzyni poki co;) :lol:
W zeszłym tygodniu zakupione i wymienione:
- popychacze zaworów INA
- uszczelki pod dekiel zaworów Victor reinz
- olej Liqui moly 10w40 + filtr mann.
Silniczek znacznie ciszej odpala
Ps. Korzystając jeszcze z ładnej pogody:
Felgi poczekają na sezon zimowy do malowania, teraz zbytnio nie ma kiedy zakładać zimowych kół, audi cały czas w ruchu
Leci też pocztą specyfik Sonax Brillant Shine detalier do zabezpieczenia lakieru na zimę
Nie jest to drogi interes, same szklanki jak do 1Z dałem 140plnRoman_S pisze:Też mnie czeka wymiana popychaczy kurde. Porób jakieś zdjecia pod palmiarnia, plisss! <ok>
Efekt jako taki jest Ale na białym lakierze szału nie ma.
Z tym że 2 noce audi będzie stać pod pracą, więc do niedzieli może się ubrudzić
Długo nic się nie działo, na koniec listopada wymiana opon, przyszedł kabelek pod vag-a, można działać Także na dzień dzisiejszy kąt wtrysku ustawiony na 55-56, dawka 20, myślę że jest ok.
Pod koniec grudnia wymienione:
-filtr powietrza(+nowa osłona filtra)
-filtr kabinowy
-wężyk odmy
-wąż z kolanka turbo do przewodu IC
-wymienione żarówki podświetlenia licznika
-żaróweczki tablicy rej wymienione na led biały zimny
Poza tym małe sprzątanko pod maską
Ed. 12.02.2016:
Inwestujemy dalej
W ostatnim tygodniu wymienione:
-osłony przegubów Spidan
-amortyzatory przód Meyle + odboje + łożyska Sachs
-śruby rzymskie przy drążkach Ruville
-sworznie wahaczy Febi
Do tego profilaktycznie olej LM, bo mrozy zeszły to zmieniłem na świeży po 6tys wraz z filtrem
Poza tym zrobiona zbieżność i kąty, oczywiście nie obyło się bez komedii.
Panowie byli tak leniwi, że pierwszego dnia kazali rozruszać lub wymienić śruby rzymskie. Gdy je zrzuciłem z auta, to normalnie poprzez mocniejsze zaparcie się poszły gładko. Tak więc nazajutrz od razu inny warsztat i auto prowadzi się jak marzenie
Powodem wymiany amorków były stuki w zawieszeniu, już chciałem tuleje sanek wymieniać, ale podjechałem jeszcze na trzepaki. Tam jednak wyszło, że był luz w lewym mc'personie. Teraz już jazda jest bezstukowa
A tutaj z brata A4
[ Dodano: 2016-03-01, 15:58 ]
Z powodu przeprowadzki audi w najbliższym miesiącu będzie na sprzedaż
Póki co wystawiam ja tutaj, gdyż chcę by poszła w dobre ręce.
Zainteresowanych zapraszam na pw, na dniach dodam temat w odpowiednim dziale.
Pod koniec grudnia wymienione:
-filtr powietrza(+nowa osłona filtra)
-filtr kabinowy
-wężyk odmy
-wąż z kolanka turbo do przewodu IC
-wymienione żarówki podświetlenia licznika
-żaróweczki tablicy rej wymienione na led biały zimny
Poza tym małe sprzątanko pod maską
Ed. 12.02.2016:
Inwestujemy dalej
W ostatnim tygodniu wymienione:
-osłony przegubów Spidan
-amortyzatory przód Meyle + odboje + łożyska Sachs
-śruby rzymskie przy drążkach Ruville
-sworznie wahaczy Febi
Do tego profilaktycznie olej LM, bo mrozy zeszły to zmieniłem na świeży po 6tys wraz z filtrem
Poza tym zrobiona zbieżność i kąty, oczywiście nie obyło się bez komedii.
Panowie byli tak leniwi, że pierwszego dnia kazali rozruszać lub wymienić śruby rzymskie. Gdy je zrzuciłem z auta, to normalnie poprzez mocniejsze zaparcie się poszły gładko. Tak więc nazajutrz od razu inny warsztat i auto prowadzi się jak marzenie
Powodem wymiany amorków były stuki w zawieszeniu, już chciałem tuleje sanek wymieniać, ale podjechałem jeszcze na trzepaki. Tam jednak wyszło, że był luz w lewym mc'personie. Teraz już jazda jest bezstukowa
A tutaj z brata A4
[ Dodano: 2016-03-01, 15:58 ]
Z powodu przeprowadzki audi w najbliższym miesiącu będzie na sprzedaż
Póki co wystawiam ja tutaj, gdyż chcę by poszła w dobre ręce.
Zainteresowanych zapraszam na pw, na dniach dodam temat w odpowiednim dziale.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko