[80 ABK cabrio] osadzić nizej, zalozyć koło... kilka pytan
Dokładnie, to jest ta druga strona medalubezdachu pisze:Zgadza sie, tylko...
4x108 jest dosyć mało na rynku wtórnym. Jesli są to głownie 16, ewentualnie 17''.
18-tek nie m zbyt dużo, poza tym ceny trochę wysokie.
Sprawa nie jest przesądzona na korzyść 17, więc jakbyście znaleźli coś ciekawego w 18'' to podeślijcie linka.
Kolczat, to był sarkazm, bo autor chce żeby auto było w miarę wygodne i że to będzie jego pierwsze obniżone auto.
Jedna osoba na 5 obniżając auto jest świadoma skutków zeń płynących, a pozostałe 4 mają nadzieję że na aucie posadzonym kilka cm nad ziemią, 18' i niskim profilem będzie komfort jak na seryjnym zawieszeniu w połączeniu z 15'.
Dlatego wg mnie najbardziej optymalnym wyjściem na początek do caba (!) będzie 17', bo do 18' pasowałaby zejść niżej żeby nie wyglądał jak wóz drabiniasty, a przede wszystkim mówimy wtedy o niższym profilu opony - a więc wchodzimy w błędne koło "komfortu".
W mojej ocenie zarówno jak do B3/B4 19' to już według mnie za dużo (bez naprawdę dobrej gleby), tak samo w samochodzie wielkości caba 18' to też już jest rozmiar "na granicy" i to bardzo ryzykowny :roll:
Jedna osoba na 5 obniżając auto jest świadoma skutków zeń płynących, a pozostałe 4 mają nadzieję że na aucie posadzonym kilka cm nad ziemią, 18' i niskim profilem będzie komfort jak na seryjnym zawieszeniu w połączeniu z 15'.
Dlatego wg mnie najbardziej optymalnym wyjściem na początek do caba (!) będzie 17', bo do 18' pasowałaby zejść niżej żeby nie wyglądał jak wóz drabiniasty, a przede wszystkim mówimy wtedy o niższym profilu opony - a więc wchodzimy w błędne koło "komfortu".
W mojej ocenie zarówno jak do B3/B4 19' to już według mnie za dużo (bez naprawdę dobrej gleby), tak samo w samochodzie wielkości caba 18' to też już jest rozmiar "na granicy" i to bardzo ryzykowny :roll:
Zwłaszcza ze względu na to.Kolczat pisze:i to też nie każde koło
Witam,
Kwestia gustu co do ''19 cali..,-bo według mnie właśnie kluczem do dobrego wyglądu jest wtedy wąska (205 lub 215) opona o maxymalnie niskim profilu (205/35 215/35) i obniżenie góra -50mm do serii,-a najlepiej -40mm.
W ogóle (według mnie oczywiście) poniżej -50mm każde Audi Cabriolet wygląda śmiesznie,-tak jakby mu padły sprężyny i puściły amortyzatory(patrząc z boku na auto) ..,-ponieważ prześwit nad oponą i po bokach opony (opona/rant błotnika/zderzaka dookoła) jest nad opona własciwie żaden albo minimalny,a po bokach zbyt duży. Najładniej jest i najbardziej proporcjonalnie jak prześwit jest dookoła opony prawie takim sam,-a na pewno przez większą jego część. Audi Cabriolet ma zbyt słabo wykrojone błotniki aby zejście poniżej -50mm do serii aby wyglądało to dobrze. To jest właśnie przewaga nowoczesnego designu ,że w zasadzie wszystkie "dzisiejsze"-nowocześniejsze auta mają olbrzymie wnęki (mocno i wysoko wykrojone) w błotnikach na koło,-co daje pole do popisu do dużej felgi i mocnego obniżenia..,-i cały czas auto wygląda proporcjonalnie i ładnie z każdej strony.
Tutaj jest z tego co pamiętam -40mm i ''19.
Pozdrawiam.
Kwestia gustu co do ''19 cali..,-bo według mnie właśnie kluczem do dobrego wyglądu jest wtedy wąska (205 lub 215) opona o maxymalnie niskim profilu (205/35 215/35) i obniżenie góra -50mm do serii,-a najlepiej -40mm.
W ogóle (według mnie oczywiście) poniżej -50mm każde Audi Cabriolet wygląda śmiesznie,-tak jakby mu padły sprężyny i puściły amortyzatory(patrząc z boku na auto) ..,-ponieważ prześwit nad oponą i po bokach opony (opona/rant błotnika/zderzaka dookoła) jest nad opona własciwie żaden albo minimalny,a po bokach zbyt duży. Najładniej jest i najbardziej proporcjonalnie jak prześwit jest dookoła opony prawie takim sam,-a na pewno przez większą jego część. Audi Cabriolet ma zbyt słabo wykrojone błotniki aby zejście poniżej -50mm do serii aby wyglądało to dobrze. To jest właśnie przewaga nowoczesnego designu ,że w zasadzie wszystkie "dzisiejsze"-nowocześniejsze auta mają olbrzymie wnęki (mocno i wysoko wykrojone) w błotnikach na koło,-co daje pole do popisu do dużej felgi i mocnego obniżenia..,-i cały czas auto wygląda proporcjonalnie i ładnie z każdej strony.
Tutaj jest z tego co pamiętam -40mm i ''19.
Pozdrawiam.
Nom właśnie tu sie waham miedzy 17 a 18".
Obecnie mam serię 16'' i zastanawiam sie nad sensem zmiany "tylko" o 1" więcej.
Na rynku jest o wiele więcej 17 niz 18 z tym rozstawem wiec jak nic nie znajdę większego, to pewnie założę 17.
hexman, to nie jest moje pierwsze obniżone auto. Na codzień śmigam zglebionym golfem V na 17 i komfort jest mega zajebisty.
Obecnie mam serię 16'' i zastanawiam sie nad sensem zmiany "tylko" o 1" więcej.
Na rynku jest o wiele więcej 17 niz 18 z tym rozstawem wiec jak nic nie znajdę większego, to pewnie założę 17.
hexman, to nie jest moje pierwsze obniżone auto. Na codzień śmigam zglebionym golfem V na 17 i komfort jest mega zajebisty.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 2842
- Rejestracja: 22 lip 2009, 03:00
- Imię: Karol
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Radom
nie masz co porównywać bo w golfie pewnie masz wielowahacz - nie spodziewaj się takiego komfortu w b4bezdachu pisze:hexman, to nie jest moje pierwsze obniżone auto. Na codzień śmigam zglebionym golfem V na 17 i komfort jest mega zajebisty.
-60 na sport amorach i 205/45/17 w moim b4 oznaczało taczkę ale jak kto lubi <ok>